Oud 10-09-2001, 18:50
CHANELLA
CHANELLA is offline
zie vraag!
Advertentie
Oud 11-09-2001, 15:07
Prins
Prins is offline
Ik was zaterdagnacht in "Feest van Joop" en dat vind ik gewoon een hele chille tent...
Oud 16-09-2001, 13:52
somegirlspecial
somegirlspecial is offline
De ESCAPE op zaterdag avond, en vrijdag s`middags ofzo in de Coco`s!!!
Oud 16-09-2001, 16:50
A-man
A-man is offline
bij de dampkring...
hehe...
Oud 16-09-2001, 19:02
Verwijderd
"ODEON" vond ik ook wel aardig.
Oud 17-09-2001, 13:41
Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
Somegirlspecial, je bent veel te jong om in de Escape te komen, precies door die huppelkutjes was er zaterdag op CH geen reet aan. Het verbaast me dat je niet uit het Gooi komt....
Oud 17-09-2001, 18:04
~veritas~
~veritas~ is offline
cafe maarten, d'oude herbergh en natuurlijk gewoon op de vereniging
Oud 20-09-2001, 20:42
Psycho-Dad
Psycho-Dad is offline
zatdrdags en donderdags la pachange...in the rams party centre...coole salsa/latin feesten
Oud 22-09-2001, 10:27
Prins
Prins is offline
de aller-allerbeste club (en niet alleen van Amsterdam) is Kremlin.
Als je daar ooit geweeest bent op je zaterdagavond, zal je maar weinig beters tegenkomen in je hele leventje. En dan overdrijf ik echt niet hoor.
Oud 23-09-2001, 10:48
Gwen.
Gwen. is offline
Denk Paradiso . Nah, ligt eraan wat je zoekt natuurlijk.
Oud 17-12-2001, 16:26
Verwijderd
Citaat:
somegirlspecial schreef:
De ESCAPE op zaterdag avond, en vrijdag s`middags ofzo in de Coco`s!!!
tja escape kan alleen als ik studiefinanciering heb gehad,en cocus vrijdamiddag RULES ! ben er bijna altijd wel ..
Oud 18-12-2001, 14:29
drama
drama is offline
Citaat:
terror koe schreef:
de inrichting

Muah, vond het laatste keer (enige keer ook) da'k er was niet bijster koel. Wel geinig.

Oud 18-12-2001, 14:29
drama
drama is offline
Citaat:
A-man schreef:
bij de dampkring...
hehe...

Dampkring is vet
Oud 24-12-2001, 09:43
leintjuh
leintjuh is offline
Licht er een beetje aan de muzieksoort waar je va houd.

OP vrijdagmiddag is cocos en woody's open. Zit allebij op het thorbeckeplein.

Verder heb je op het thorbeckeplein thorbeckebar maar daar komen wat oudere mensen.
Op het rembrandtsplein heb je TWINS.. die is gewoon altijd druk en gezellig verder heb je K2 jantjes verjaardag ( komen ook wat oudere)

Op het leidse plein als je van trance houd zou je naar opening van toon kunnen gaan. Kost wel entree hoor!
Oud 20-08-2004, 01:28
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Wel eens bij je opgekomen om het gewoon aan je eigenste broer te vragen. Die woont in amsterdam

Ja hoor laura. Paradiso is leuk op Woensdag en donderdag, op donderdag is de escape ook vet maar wel duur. Ja kan op maandag naar de Meander (bier 60 ct.) en dinsdag naar Cafe Maarten of Dansen bij Jansen, maar daar ga ik alleen heen als ik me echt doelloos voel. Verder zitten er een heleboel leuke tentjes voor jou soort mensen aan het Rembrandt plein, ik kom daar natuurlijk nooit.

Laatst gewijzigd op 20-08-2004 om 01:32.
Oud 20-08-2004, 03:53
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Palace?

Is enige wat ik me kan herinneren
Oud 20-08-2004, 12:53
Channella
Channella is offline
Citaat:
Blitzkrieg Bop schreef op 20-08-2004 @ 02:28 :
Wel eens bij je opgekomen om het gewoon aan je eigenste broer te vragen. Die woont in amsterdam

Ja hoor laura. Paradiso is leuk op Woensdag en donderdag, op donderdag is de escape ook vet maar wel duur. Ja kan op maandag naar de Meander (bier 60 ct.) en dinsdag naar Cafe Maarten of Dansen bij Jansen, maar daar ga ik alleen heen als ik me echt doelloos voel. Verder zitten er een heleboel leuke tentjes voor jou soort mensen aan het Rembrandt plein, ik kom daar natuurlijk nooit.
Als je goed kijkt, maarten, zie je dat deze post niet van mij is
maar bedankt voor de informatie lief broertje
Oud 20-08-2004, 19:42
the Phitt
the Phitt is offline
gewoon een treintje verder naar Alkmaar
Oud 21-08-2004, 13:07
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
Channella schreef op 20-08-2004 @ 13:53 :
Als je goed kijkt, maarten, zie je dat deze post niet van mij is
maar bedankt voor de informatie lief broertje
Nee, maar dit is wel een fantastisch mooie up na 3 jaar
Oud 21-08-2004, 19:54
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Teasers
Oud 21-08-2004, 19:58
All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Mazzo
Oud 21-08-2004, 20:02
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
somegirlspecial schreef op 16-09-2001 @ 14:52 :
De ESCAPE op zaterdag avond

Escape is alleen nog leuk op donderdag. En Rush is ook op zijn retour.

Jimmy Woo is geweldig, maar een no go zone als je niet op de gastenlijst staat, de doorbitches nemen hun werk erg serieus Ohja 11 is nieuw, vlakbij Centraal in het oude TPG gebouw en hiiiiiip! Overdag een restaurant, en 's avonds contemporary clubbing (L)
Oud 21-08-2004, 20:24
All Out Of Love
Citaat:
Pan Am schreef op 21-08-2004 @ 21:02 :

Jimmy Woo is geweldig, maar een no go zone als je niet op de gastenlijst staat, de doorbitches nemen hun werk erg serieus Ohja 11 is nieuw, vlakbij Centraal in het oude TPG gebouw en hiiiiiip! Overdag een restaurant, en 's avonds contemporary clubbing (L)
met 4 weken geleden nog een illegaal houseparty'tje en vanavond 1 of ander hiphop feest ??? weet je zeker dat er nu een restaurant huist op de bovenste etage ?
Oud 21-08-2004, 20:54
the Phitt
the Phitt is offline
jimmy woo, tpg gebouw.... hip hoor.

alkmaarderkermis
Oud 21-08-2004, 22:18
Daan
Daan is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 21-08-2004 @ 21:02 :

Heb je tips hoe het mogelijk is om wel in de JW te komen.

Ik hoor er zo veel goede verhalen over dat ik daar echt even een kijkje moet gaan nemen.
Advertentie
Oud 22-08-2004, 04:39
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Daan schreef op 21-08-2004 @ 23:18 :
Heb je tips hoe het mogelijk is om wel in de JW te komen.

Ik hoor er zo veel goede verhalen over dat ik daar echt even een kijkje moet gaan nemen.
Nee, sorry, ik kan je geen direct bruikbare tips geven.

Ja, sorry, maar je moet echt mensen die wat voor elkaar kunnen krijgen persoonlijk kennen. Als je niet op de lijst staat is het onmogelijk om binnen te komen. Ik ken toevallig een van de doorbitches die aan de deur staat bij de Jimmy erg goed. Het hele clubwereldje is zo nep als maar zijn kan, maar als je eenmaal mensen kent zit je gebakken. Het enige advies dat ik je kan geven is; loop zoveel mogelijk de deur plat bij events waar geen gastenlijst voor is (Rush, 11, Easyriders etc.) en netwerken maar. Niet alleen in Amsterdam maar in Rotterdam in de Now & Wow of Las Palmas kun je ook nog wel mensen ontmoeten die wat voor je kunnen betekenen.
Oud 22-08-2004, 04:44
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
All Out Of Love schreef op 21-08-2004 @ 21:24 :
met 4 weken geleden nog een illegaal houseparty'tje en vanavond 1 of ander hiphop feest ??? weet je zeker dat er nu een restaurant huist op de bovenste etage ?
Ik mag dan helaas sinds kort niet meer in Amsterdam wonen ik weet heus wel waar ik het over heb hoor. 11 heeft een iegen website maar ben ik even kwijt. Artikeltje over 11:

Multifunctionele Club 11 opent in Amsterdam

Op donderdag 13 mei opent een nieuw horecaconcept in Amsterdam haar deuren op de Oosterdoksekade: Restaurant-bar-club 11. Op de elfde verdieping van het voormalige hoofdpostkantoor naast het Centraal Station –met uitzicht over de hele stad- zal deze club de komende twee en een half jaar ruimte bieden aan onder meer clubavonden, lezingen en special events. De locatie heeft een grote gele bar, een keuken en –opmerkelijk- twaalf videoschermen. Er is een dagelijks wisselend vier-gangenmenu, voor lunch en diner. Eigenaren van 11 zijn dj, chefkoks en cultureel ondernemers: Lex Breet, Brian Boswijk, Sander Overeinder, Jaymz Pool en Koen Vollaers. 11 deelt het gebouw, omgedoopt tot Post CS, met diverse cultuur gerelateerde organisaties, waaronder: Stedelijk Museum CS, Post Amsterdam (design en interieur), W139, Mediametic en Zwarts & Jansma Architecten. Voor hen zal de ruimte voornamelijk de functie van ontmoetingsplaats en platform hebben. Informatie: (020) 625 5999.
Oud 23-08-2004, 14:54
pipimädchen
pipimädchen is offline
TERING wat een oud topic

Naja aankomende zaterdag moet je naar occiii (oid) want daar is Pavor Nocturnus en dat is gaaf. Hoop ik.
Oud 23-08-2004, 19:17
All Out Of Love
Citaat:
Pan Am schreef op 22-08-2004 @ 05:44 :
Ik mag dan helaas sinds kort niet meer in Amsterdam wonen ik weet heus wel waar ik het over heb hoor. 11 heeft een iegen website maar ben ik even kwijt. Artikeltje over 11:

Multifunctionele Club 11 opent in Amsterdam

Op donderdag 13 mei opent een nieuw horecaconcept in Amsterdam haar deuren op de Oosterdoksekade: Restaurant-bar-club 11. Op de elfde verdieping van het voormalige hoofdpostkantoor naast het Centraal Station –met uitzicht over de hele stad- zal deze club de komende twee en een half jaar ruimte bieden aan onder meer clubavonden, lezingen en special events. De locatie heeft een grote gele bar, een keuken en –opmerkelijk- twaalf videoschermen. Er is een dagelijks wisselend vier-gangenmenu, voor lunch en diner. Eigenaren van 11 zijn dj, chefkoks en cultureel ondernemers: Lex Breet, Brian Boswijk, Sander Overeinder, Jaymz Pool en Koen Vollaers. 11 deelt het gebouw, omgedoopt tot Post CS, met diverse cultuur gerelateerde organisaties, waaronder: Stedelijk Museum CS, Post Amsterdam (design en interieur), W139, Mediametic en Zwarts & Jansma Architecten. Voor hen zal de ruimte voornamelijk de functie van ontmoetingsplaats en platform hebben. Informatie: (020) 625 5999.
dat is heel leuk voor jou :--) maar ik weet ook precies waar ik 4 weken geleden stond met me billen te schudden op house beats, juist ja, bovenin het TPG gebouw
Oud 23-08-2004, 19:23
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 22-08-2004 @ 05:39 :
Nee, sorry, ik kan je geen direct bruikbare tips geven.

Ja, sorry, maar je moet echt mensen die wat voor elkaar kunnen krijgen persoonlijk kennen. Als je niet op de lijst staat is het onmogelijk om binnen te komen. Ik ken toevallig een van de doorbitches die aan de deur staat bij de Jimmy erg goed. Het hele clubwereldje is zo nep als maar zijn kan, maar als je eenmaal mensen kent zit je gebakken. Het enige advies dat ik je kan geven is; loop zoveel mogelijk de deur plat bij events waar geen gastenlijst voor is (Rush, 11, Easyriders etc.) en netwerken maar. Niet alleen in Amsterdam maar in Rotterdam in de Now & Wow of Las Palmas kun je ook nog wel mensen ontmoeten die wat voor je kunnen betekenen.
heb 2 jaar over het nr. van ted gedaan

maar het is wel, als je er 1 kent, dan ken je in no-time het hele clubje want stiekem wil iedereen vriendjes maken
Oud 23-08-2004, 22:41
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
All Out Of Love schreef op 23-08-2004 @ 20:17 :
dat is heel leuk voor jou :--) maar ik weet ook precies waar ik 4 weken geleden stond met me billen te schudden op house beats, juist ja, bovenin het TPG gebouw
Als je had gelezen had je geweten dat 11 overdag een restaurant/cafe/lounge/whatever is en 's avonds een club
Oud 23-08-2004, 22:44
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Marshall schreef op 23-08-2004 @ 20:23 :
heb 2 jaar over het nr. van ted gedaan

maar het is wel, als je er 1 kent, dan ken je in no-time het hele clubje want stiekem wil iedereen vriendjes maken
Wat heb je er voor moeten doen Nielsje? Aan Ted zijn balletjes gekieteld O nee dat doet Pietra al. Of hoe heet dat mens ook alweer?
Stiekem ben ik heel gefrustreerd, want de doorbitch van de Jimmy is heel lekker, en hij vindt me helemaal geweldig en we gaan vaak stappen enzo, maar hij is hetero Maar het is wel handig want hij werkt ook bij Rush aan de deur en ik hoef dus nooit in de rij te staan en al mijn vriendjes en vriendinnetjes mogen ook gratis naar binnen
Oud 24-08-2004, 06:15
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 23-08-2004 @ 23:44 :
Wat heb je er voor moeten doen Nielsje? Aan Ted zijn balletjes gekieteld O nee dat doet Pietra al. Of hoe heet dat mens ook alweer?
Stiekem ben ik heel gefrustreerd, want de doorbitch van de Jimmy is heel lekker, en hij vindt me helemaal geweldig en we gaan vaak stappen enzo, maar hij is hetero Maar het is wel handig want hij werkt ook bij Rush aan de deur en ik hoef dus nooit in de rij te staan en al mijn vriendjes en vriendinnetjes mogen ook gratis naar binnen
ik heb gelobby-ed bij een homo vriendje van ted en daarna bij ted en nu ben ik zo goed als binnen

& jij hebt het ook goed voor elkaar, amsterdam is voor mij nog verboden terrein
Oud 24-08-2004, 09:30
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Marshall schreef op 24-08-2004 @ 07:15 :
ik heb gelobby-ed bij een homo vriendje van ted en daarna bij ted en nu ben ik zo goed als binnen

& jij hebt het ook goed voor elkaar, amsterdam is voor mij nog verboden terrein
Is die homo leuk? Vertel op Nielsje! Dan kan ik ook gaan lobbyen bij Ted en misschien nog wel iets anders er uit slepen
Oud 24-08-2004, 10:35
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 24-08-2004 @ 10:30 :
Is die homo leuk? Vertel op Nielsje! Dan kan ik ook gaan lobbyen bij Ted en misschien nog wel iets anders er uit slepen
ik weet het niet meer, had hem met roze maandag ontmoet, en toen ik eenmaal het nummer van ted had, heb ik hem een beetje afgewimpeld

morgen heb ik een date met marieke en die maakt uit welke dj's er in de now&wow draaien dus ik ben binnen
Oud 24-08-2004, 11:04
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Marshall schreef op 24-08-2004 @ 11:35 :
ik weet het niet meer, had hem met roze maandag ontmoet, en toen ik eenmaal het nummer van ted had, heb ik hem een beetje afgewimpeld

morgen heb ik een date met marieke en die maakt uit welke dj's er in de now&wow draaien dus ik ben binnen
Ik krijg altijd mailtjes van Marieke
Oud 24-08-2004, 13:38
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 24-08-2004 @ 12:04 :
Ik krijg altijd mailtjes van Marieke
ja, ze doet pr, bookings en mij
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken