Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Misschien geef ik een heel erg bot antwoord, maar hoe vaak wil je gekwetst worden? Is twee keer al niet genoeg? Als hij echt om je zou geven, dan was-ie al nooit vreemd gegaan. Gezien het feit dat-ie dat al twee keer geflikt heeft, geeft-ie niet echt veel om je.
|
![]() |
Hij zegt wel dat ie er spijt van heeft en wellicht is dat ook zo...alleen zn karaktertrek laat duidelijk zien dat ie blijkbaar zichzelf niet kan stoppen op zo'n moment ook al heeft ie er spijt van...dus dat zal waarschijnlijk zo doorgaan als je weer met m in zee gaat...de vraag is of je dat wilt.
|
Dat hij je 1x zoveel pijn heeft kunnen doen zegt al dat
ie jou niet verdiend, maar dat ie het een tweede keer geflikt heeft is echt belachelijk. Hij heeft kunnen zien hoeveel pijn het je de eerste keer deed en dat hield hem dus niet tegen om het nog een keer te doen. Dan vrag ik me ten eerste af hoeveel hij werkelijk van je houdt en ten tweede of hij uberhaupt wel toe is aan een serieuze relatie. Kies voor jezelf!
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Op vakantie en feest met ex...hints of..? Gast | 11 | 22-05-2004 12:40 | |
Liefde & Relatie |
ex/vriend/ex/vriend/ex/vriend?????? o.::*BUNNY*::.o | 10 | 09-04-2003 16:26 | |
Liefde & Relatie |
wat te doen als je geplayd bent? een meiske | 37 | 14-08-2002 15:54 | |
Liefde & Relatie |
Het is nu bijna 4 weken uit met m'n ex en hij verteld me net dat.. Verwijderd | 17 | 22-04-2002 19:40 | |
Liefde & Relatie |
bindingsangst of gewoon veel twijfels, of...?? :S tell me? Verwijderd | 11 | 15-04-2002 11:37 | |
Liefde & Relatie |
mijn ex stalkt me *mystery* | 7 | 10-02-2002 22:45 |