![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Een paar weken geleden had ik elke nacht last van slapeloosheid en lag na de sex nog minstens 3 uur wakker terwijl hij zo lekker sliep... Heb er gewoon om gehuild omdat ik niet kon slapen en zo moe was... Dat is nu weer redelijk over gelukkig, maar weet niet waaraan t lag...
|
Verwijderd
|
bijkomen... knuffelen... troep opruimen, naar wc gaan en/of douchen, praten, slapen
maar 't is dat-ie me wakkerhoudt tijdens het bijkomen, anders zou ik gewoon in slaap vallen... vlak na orgasme ben je ontspannen en loom, niet vreemd dat je dan gauw in slaap valt, maar zodra je dan even iets anders doet gaat dat lome weg en blijf je wel weer wakker... dus als je niet wilt dat je vriend in slaap valt: ga even iets anders doen (douchen, wandelen, zoiets) |
![]() |
||
Citaat:
Nouja en hij gaat ook altijd naar de wc omdat ie dan heel nodig moet...
|
Verwijderd
|
eerst de troep opruimen anders lig je daar lekker mee..
lekker tegen elkaar liggen..ff peukie roken wat drinken eventueel wc.. weer lekker liggen en dan ff tv kijken als ik met mn vriend in 1 bed slaap dan moet ikom in slaap te kunnen vallen even 'los' liggen.. heel vaag. Vertelde mn vriwend pas dattie het zo schattig vond dat als ik dan in slaap was gevallen dat ik dan helemaal tegen hem aankruip..echt zo ver mogelijk... ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Voel je niet buitensloten als hij als een blok in slaap valt. Ze kunnen er niks aan doen. Ik ken er een die In en OP zijn vriendin in slaap is gevallen. Zij heeft zich onder hem vandaan moeten worstelen want ze kreeg hem niet eens wakker.
Dat is wat ik nog het meeste mis door het direct plassen vanwege de blaasontsteking: het heerlijk in elkaar in slaap sukkelen.
|
![]() |
Je kunt vreselijk pijnlijke blaasontstekingen krijgen als je na de sex niet plast, en dat geldt vooral voor vrouwen. Door de sex worden er anale(ja sorry) bacterien(die in dat gebied gewoon wonen en daar niet schadelijk zijn) de plasbuis in gewerkt. Daar wonen ze normaal niet, en zijn ze wel schadelijk. Meestal worden ze vrij snel geneutraliseerd door je eigen afweersysteem, maar soms ben je wat vatbaarder. Door het neuken zelf word de plasbuis ook nog eens gekneusd, raakt het slijmvlies iets beschadigd, en kunnen de anale bacterien zich extra goed vermenigvuldigen. Door te plassen worden ze weggespoeld, dus voor het vrijen eerst een glas water drinken is nog het beste. En meteen plassen, niet na een paar uur. Neem ook iedere dag extra vitamine C, dit helpt het slijmvlies om sterker te worden. En ook de dag erna veel thee drinken en veel plassen. Ook een hele goeie tip: WASSEN voor de sex, allebei. Gewoon met water, geen zeep. Ieder een eigen washandje.
Nog een tip: probeer een andere houding, die zo min mogelijk kneuzing oplevert. Welke, dat hangt af van jullie eigen anatomie. De lepeltjeshouding is de classic. En doe het een beetje voorzichtig. De druk van hem in jou werkt net zo goed als de wrijving, misschien moeten jullie er allebei even aan wennen, maar het is DE methode voor een G-spot orgasme. Tip 3, een condoom. Vaak kan je afweersysteem best tegen je eigen anale bacterien opboksen, maar niet tegen de vreemde van hem. Die verstoren het evenwicht.
||
Citaat:
*Met dank aan Chimera, aangezien ik dit aan een van zijn replies heb ontleend*
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Seksualiteit |