Oud 09-02-2002, 15:14
*Legolas*
*Legolas* is offline
als jongen erg onzeker?

Stond er vaak van te kijken hoe erg sommige jongens met hun vriendinnen of vrienden om konden gaan. Heel de tijd alles in de gaten houden, alles willen weten, en alles willen controleren. Jongens die gewoon erg onzeker zijn dus. Ik ben er nu zelf achter gekomen dat ik dit dus ook ben, en wordt (zo denk ik er nu over ) steeds en steeds erger..
Ben er nu alweer een vriendin door "kwijtgeraakt" die er heel vervelend van werd omdat ik steeds weer wilde weten of ze nu nog wel om me gaven en of ze nog wel van me hielden. Doet zo'n pijn om dat te vragen, maar nog meer pijn om in onzekerheid te zitten. Als je het ze vraagt en ze zegguh je wat je wil horen, dan doet het je weer even een dag of paar dagen goed.

Meer mensen die heel onzeker zijn, let me know a.u.b. Wil dr een oplossing voor. wordt er steeds en steeds hopelozer van.

[Dit bericht is aangepast door *Legolas* (09-02-2002).]
Oud 09-02-2002, 15:23
kosmos
kosmos is offline
Tja, zoiets is erg lastig, maar ik denk toch dat je moet proberen meer vertrouwen te stellen in de mensen waar je om geeft. Zoiets kan alleen maar groeien en kan je ,denk ik, moeilijk van de ene op de andere dag veranderen.
Oud 09-02-2002, 15:26
*Legolas*
*Legolas* is offline
Citaat:
kosmos schreef:
Tja, zoiets is erg lastig, maar ik denk toch dat je moet proberen meer vertrouwen te stellen in de mensen waar je om geeft. Zoiets kan alleen maar groeien en kan je ,denk ik, moeilijk van de ene op de andere dag veranderen.
Zolang ik weet dat er maar een paar mensen zijn die echt van me houden, dan heb ik schijt aan de rest, en ben ik weer kei happy. Zodra ik even een tijd niet gehoord heb hoeveel iemand van je houd, dan klap ik dicht en denk dat ik totaal geen vrienden heb..
Ik wil wel vertrouwen hebben in iemand, maar moet dan zeker weten dat ze om me geven anders ben ik bang dat ze mn vertrouwen beschadigen..

Oud 09-02-2002, 15:31
kosmos
kosmos is offline
Citaat:
*Legolas* schreef:
Zolang ik weet dat er maar een paar mensen zijn die echt van me houden, dan heb ik schijt aan de rest, en ben ik weer kei happy. Zodra ik even een tijd niet gehoord heb hoeveel iemand van je houd, dan klap ik dicht en denk dat ik totaal geen vrienden heb..
Ik wil wel vertrouwen hebben in iemand, maar moet dan zeker weten dat ze om me geven anders ben ik bang dat ze mn vertrouwen beschadigen..

Zoiets is van te voren nooit te bepalen. Je kan namelijk altijd gekwetst worden. Je bent er nooit 100% zeker van, daarom is vertrouwen juist belangrijk. Maar ik denk dat als je met mensen omgaat met liefde in je hart, zij hetzelfde zullen doen bij jou. Maar goed...de kans om gekwetst te worden blijt altijd aanwezig, dus misschien zou je daar eens aan moeten werken: niet te snel van slag zijn als iemand je vertrouwen beschadigt of kwetst.
Oud 09-02-2002, 15:46
*Legolas*
*Legolas* is offline
Citaat:
kosmos schreef:
Zoiets is van te voren nooit te bepalen. Je kan namelijk altijd gekwetst worden. Je bent er nooit 100% zeker van, daarom is vertrouwen juist belangrijk. Maar ik denk dat als je met mensen omgaat met liefde in je hart, zij hetzelfde zullen doen bij jou. Maar goed...de kans om gekwetst te worden blijt altijd aanwezig, dus misschien zou je daar eens aan moeten werken: niet te snel van slag zijn als iemand je vertrouwen beschadigt of kwetst.
Doe mn best.. gloof me..

Oud 09-02-2002, 15:53
kosmos
kosmos is offline
Citaat:
*Legolas* schreef:
Doe mn best.. gloof me..

Zolang je dat doet, komt t wel goed, gewoon ff geduld hebben. Zoals ik al zei, zoiets moet groeien.
Oud 09-02-2002, 15:59
*Legolas*
*Legolas* is offline
Ja, maar de andere mensen worden er gek van! Heb nu een meid bij mij in de omgeving, daar hou ik echt kei veel van, en is de eerste die ik echt super vertrouw.. die is het nu ook beu..
Oud 09-02-2002, 16:09
kosmos
kosmos is offline
Citaat:
*Legolas* schreef:
Ja, maar de andere mensen worden er gek van! Heb nu een meid bij mij in de omgeving, daar hou ik echt kei veel van, en is de eerste die ik echt super vertrouw.. die is het nu ook beu..
Leg het haar uit.
Oud 09-02-2002, 16:42
*Legolas*
*Legolas* is offline
Probeer ik ook maar is moeilijk te sneppen voor een ander, maargoed ik doe mn best meer kan ik nie.. Ik hoop dat ze me snapt en me wil helpuh.. Is onderhand mn beste maatje geworden..
Oud 09-02-2002, 16:43
Marc S
Marc S is offline
Er is een verschil tussen onzekerheid en wantrouwen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 17:38
*Legolas*
*Legolas* is offline
Ik weet t.. ik probeer er ook nu goed mee om te gaan, ik hoop dat als ik meer vertrouwen in haar toon dat het dan ook beter tussen ons zal gaan..
Oud 09-02-2002, 20:31
*Legolas*
*Legolas* is offline
Ik hou van dr, en wil dr nie kwijt! ik ga dr nu alles aan doen om ons bij elkaar te houden! Als zij maar glukkig is!
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten