Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou in jouw geval allereerst het verleden laten voor wat het is en vooruit kijken, zodat de toekomst niet het verleden wordt!
Ook zou je - ondanks dat het twee keer niet gelukt is - niet zo bang moeten zijn. De angst zelf is vaak veel groter dan datgene waarvoor je angst hebt! Succes, |
![]() |
||
Citaat:
Liefde: Sporadisch neuken terwijl je zegt "ik hou van je" Verliefdheid: Masturberen met de gedachte aan een bepaald persoon. Hopelijk heb ik jou en die vriend geholpen.
|
![]() |
ik weet dat ook niet meer
![]() ![]() ![]() ![]() ik heb een heeeeeeeeele goede vriend, heb me nog nooit zo vertrouwd gevoelt bij iemand, ik geef echt zoooooveel om hem en kan met hem lachen, huilen en praten..en hij heeft t zelfde....maar we hebben ook sex, voelen ons lichamelijk ook aangetrokken tot elkaar maar toch niet echt verliefd....we komen er allebij gewoon niet uit wat we nou voelen......dan denken we weer dat t verliefdheid is dan weer niet.... ik word er echt gek van tis al bijna een jaar zo en ik kan me er soms heel slecht om voelen.... |
![]() |
|
![]() |
Erg herkenbaar! Het is idd een moeilijke situatie; je wilt elkaar regelmatig graag zien zonder dat er weer gevoelens komen. Het beste is, wanneer het te verwarrend wordt om even afstand te nemen. Het is ontzettend moeilijk maar wel goed. Dan gun je jezelf de tijd om alles op een rijtje te zetten en na te gaan hoe je verder wilt.
Je kunt nog zo goed met elkaar op kunnen schieten, vriendschap is geen vergelijk met een relatie/verliefdheid. In een vriendschap heb je soms bepaalde tekortkomingen waardoor een goede relatie er gewoon niet in zit. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Vriendschap is genegenheid en respect voelen voor elkaar, en elkaar in vertrouwen dingen vertellen die je niet zo snel een ander verteld.
Verliefdheid zijn kriebels bij blikken, je tot iemand aangetrokken voelen en iemand willen. Liefde is beidden maar sterker, een liefde tussen vrienden en in een relatie zijn beidden gebaseerd op het feit dat je van iemand houdt..
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
liefde isabel330 | 41 | 04-03-2006 23:13 | |
Liefde & Relatie |
vriendschap of liefde? muziekvlinder | 15 | 01-06-2003 11:08 | |
Liefde & Relatie |
verwarde gevoelens! BELLEKE | 11 | 02-05-2003 14:59 | |
Liefde & Relatie |
Vriend(in): essentiëel of leuk voor erbij? Verwijderd | 45 | 29-01-2003 06:16 | |
Psychologie |
Vertel in steekwoorden hoe je je nu voelt Gwenniej | 495 | 22-12-2002 20:42 | |
Liefde & Relatie |
probleempje vriendschap/liefde StenenHart | 8 | 14-08-2002 09:53 |