![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
als mijn juffrouw tegen het einde van de les iedere dag zegt
'dames even doorwerken, anders komen jullie niet klaar' nou dna liggen we dubbel. en als ik naar een cactus kijk bij ons hier op de computertafel, die kaktus staat rechtop, daarnast groeien aan iedere zijde twee kleine rondje dingen.... en bij banaan ja, komkommer ook, of als iemand zegt wat is het heet, of over een paal praat....... ja zo kan ik nog wel ff doorgaan hihi
||
Verwijderd
|
Citaat:
-------------------------------------------------------------------------------- Zo, en nu eerst een N00dles... zegt: zou ik mn microfoon in het verkeerde gaatje hebben gestoken -------------------------------------------------------------------------------- Grmbl ![]() Maar de microfoon doet het inmiddels ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ikke bij slagroom en bananen
kan er echt niets aan doen maar lijkt me natuurlijk ook wel leuk om eens te doen je vriend die je met lekkere zoete dingen op je buik en andere plaatsen legt en dan lekker zacht op eet ok ik ga zwijgen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Hmmm jah, Sex ![]() ![]()
|
![]() |
uhuh, wist je dat niet dan? In Sjokolade zit een of ander stofje, als je d'r genoeg voert dan wordt de zin al wat meer... (Niet 1 reep ofzow, maar dan echt veel meer. Al heeft mijn dinnetje dat helemaal niet nodig als we samen zijn..)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() het werkt trouwens ook bij jongens/mannen hoor... en het werkt pas inderdaad bij een kilo chocola ofzo |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Abdul-Jabbar van de Ven wenst Wilders dood Verwijderd | 483 | 02-12-2004 20:18 | |
Seksualiteit |
wat is de vreemdste of spannendste plek waar je ooit sex hebt gehad? *charm girl* | 96 | 11-08-2003 12:56 | |
Lifestyle |
is een merk lifestylegebonden? Sjied No Clue | 39 | 04-08-2002 20:08 | |
Games |
Nintendo kiddy? Firebolt | 95 | 30-04-2002 15:32 | |
Liefde & Relatie |
Stelling ==> Heavy Metal-mensen zijn niet romantisch bracelance | 15 | 15-03-2002 10:44 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Swastikas *Nancyboy* | 14 | 17-01-2002 18:26 |