Advertentie | |
|
![]() |
|
Trojans moet je mee oppassen, dan staat je pc wagenwijd open voor een cracker.
Opnieuw opstarten, in veilige modus (druk op F8 na de piep voor het menu). Probeer nu je in veilige modus bent de bestanden te verwijderen. Lukt het nog niet? Dan opnieuw opstarten (normaal) en run een virusscanner. Firewall zoals ZoneAlarm is ook aan te raden.
|
Misschien is het ook wel handig om dit topic te lezen. Hier worden mogelijke oplossingen en handige websites gegeven.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Greetz, |
![]() |
|
Zonealarm is een van de weinige firewalls die Trojans kan weerhouden om je computer open te zetten voor de buiten wereld, omdat het uitgaat van toegang per applicatie, en niet per IP of port.
ZoneAlarm icm een Package filtering firewall is natuurlijk het beste, maar het gaat nu even om de trojan die zij mogelijk heeft. Daarnaast is ZoneAlarm makkelijk in te stellen, alleen de beveiliging moet je op Medium zetten, High kan soms problemen geven.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
HELLUP Wat is er aan de hand met mijn kat Marlieske | 5 | 05-04-2002 20:01 | |
Software & Hardware |
Bitsim HELLUP kan iemand me uitleggen hoe je de bitsim programmeerd keffie | 2 | 09-03-2002 11:12 | |
Software & Hardware |
Hellup mijn Ps2 Mushra | 3 | 25-12-2001 12:51 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
HELLUP!! Essay in het engels in de vorm v/e brief.... @Moon | 1 | 19-09-2001 10:45 | |
Verhalen & Gedichten |
nog niet af.. hellup?? star9 | 1 | 06-09-2001 21:42 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Hellup! somebody13 | 1 | 03-03-2001 13:37 |