Advertentie | |
|
![]() |
|
Damn ik heb dat egt vaak alleen ik kan er juist nu weer niet opkomen.
Ow ja eentje. Odysseus las ik altijd Odyssius ofsow. Beetje vaag maar ja. Nou ja als ik ze weet post ik wel ff opnieuw.
|
ehm... oh ja. Er is een boek, en daarin staat dat iemand een broek met bretels draagt. Maar ik las altijd "breeetels" (zeg maar dezelfde uitspraak als vezels, ofzow...). Dat is erin gebleven...
en ik vroeg me steeds af wat bretels waren... ik dacht dat het een soort ribbels waren, op een ribbroek, ofzow.. ![]()
||||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() maar das wel juist, je buren zijn zeker ook wielerfans ![]() ![]() Citaat:
![]() --------------------------------------------------------------------- ik d8 zelf altijd dat het Methusaleh was, maar dat bleek later niet het geval ![]()
|
shit ik lig helemaal in een deuk
![]() Maar ik heb het idd. wel eens met mensen van het forum en bijvoorbeeld ik dacht dat alfalfa eigenlijk lavalava was (dus hbe ik mijn kat er maar naar vernoemd) En bij west minster wil ik altijd west minister zeggen en voor de rest wel eens namen in boeken , zo had je een ridder en die heette Edwinem en zijn paard Ardanwen, maar ik las het altijd als Ewinem en Indrawan ![]() etc.
|
![]() |
Ik zeg altijd oMweer i.p.v onweer. Ik weet nie hoe het komt, maar ik kende het woord waarschijnlijk al voor ik kon lezen, en ik hoorde dus omweer. En als ik het nu schrijf, haalt gelukkig mijn spellingscontrole het er automatisch uit!! Verder typ ik ook altijd onstaan ipv onTstaan.
||
Citaat:
![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Nomina Animorum Verhaal lillojon | 21 | 29-12-2009 14:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederlandse moslims: Theo van Gogh moet stoppen met columns in Metro naam onbekend | 218 | 09-04-2004 14:50 | |
Flora & Fauna |
mijn parkiet heet Pravnosjka en sommigen vinden dat vreemd GroteOneindig | 37 | 26-06-2003 14:34 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Zana Nas-t Zeekoe | 12 | 30-01-2003 14:18 |