Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
niet voor problemen ed zorgen, in hun eigen land problemen ed krijgen, hun wegsturen is ook niet ok imo. En dat gezeik van; 'volgens de autoriteiten is het allemaal veilig' in dat land, klopt ook niet altijd.. (dat geldt iig niet voor iedereen)
||
Citaat:
![]() ik voeg je ff toe aan mijn vriendenlijst ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind jullie allemaal zo hard.. Van die mensen die alleen maar met hun verstand (proberen) na te denken.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Naar mijn mening moeten asielzoekers binnen een bepaalde korte tijd weten of ze nou wel of niet mogen blijven. Niet jaren in onzekerheid zitten of ze nou wel of niet mogen blijven.
De zogenaamde witte illegalen die op het moment in Nederland zitten zie ik het liefst blijven door midden van een generaal pardon. |
![]() |
||
Citaat:
Hoe bepaal je wie het wel en wie het niet verdient? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
30 rechters op zoveel duizenden is natuurlijk een vrij kromme verhouding..als je dat aantal eens zou verhogen zou de duur van zo'n procedure al af moeten kunnen nemen lijkt me? Dit soort gevallen mag gewoon niet voorkomen, iemand na zo'n periode terugsturen is gewoon not-done. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dus als ik zeg dat we die termijn ietwat realistischer stellen (en om dit geen al te grote periode te laten worden flink aantal rechters etc d'r bij) ben je het met me eens? Geloof dat d'r dan weinig meer te welles niettesen valt .. ![]() |
![]() |
|
Ik snap niet waarom wij al die mensen hier nog naartoe laten komen,
dan denk ik maar te hard na, maar op een gegeven moment moet je ook aan jezelf gaan denken, ons land zit vol, en das echt niet van de nederlanders hoor.. Ik heb niks tegen buitenlanders, maar ik vind dat het gewoon niet meer past.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik vind niet dat iedereen hier zomaar een vergunning moet krijgen, ze vinden het hier gewoon wel makkelijk enzo...
En dat ze steeds weer in beroep kunnen gaan is niet echt goed imo, zo blijven ze maar doorgaan met procederen!! Als je geen vergunning kan krijgen, ga dan weg ofzo, en blijf t niet steeds weer proberen...
|||
Citaat:
Zolang je procedeert hoef je niet terug, en volgens mij gaat het daar juist om.. Citaat:
Naar hun eigen land zeker?
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Of naar een ander land als ze dat willen, maar volgensmij mag dat niet.
|
Verwijderd
|
Waarom worden zulke goed-ontwikkelde gezinnen nou teruggestuurd? Onder het mom van welke regel bepaalt de rechter nou dat ze terugmoeten? Ik snap daar echt geen zak van, kan iemand dat even uitleggen?
Wanneer iemand goed geintegreerd is (Nederlands spreekt, opleiding of werk heeft) wat is dan nog een goede reden om iemand het land uit te zetten? |
![]() |
|||
Citaat:
Uiteindelijk kan je geen nieuw proces aanvragen. (weet t niet zeker..) Citaat:
zouden ze hier niet komen lijkt mij. ![]() (iig de meeste denk ik)
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
Verwijderd
|
Oh kom op...
Volgens mij kennen de meeste van jullie geen asielzoekers persoonlijk of zo. Het lijkt me dat je anders niet zo hard zou reageren. Zoals ik al eerder vertelde, kan dit meisje veilig terug naar haar eigen land. Wat het probleem is, is dat haar vader dan dus terug moet naar Iran, omdat hij daar als staatsburger staat ingeschreven en omdat hij niet welkom is in Roemenië. Ik heb zelden iemand gezien die pas 2-3 jaar in Nederland woont en het al zo goed doet. Ze heeft Nederlands geleerd, is naar 3 havo gegaan en doet nu al 4 vwo. Zeg nou zelf, Als je in een half-1.5 jaar je de Nederlandse taal zo eigen maakt dat je al naar 3 havo, en daarna zelfs naar 4 vwo, kunt..Dan ben je echt wel goed geintegreerd. Ze is gewoon een helemaal vernederlandst zeg maar ![]() Natuurlijk zijn er mensen die terug moeten.. Ik snap ook wel dat onze gastvrijheid niet grenzeloos kan zijn -hoewel ik dat wel graag zou zien. Maar stuur dan de mensen terug die echt terug kunnen. Met het hele gezin. En dan niet de mensen die we hier zelf ooit heen hebben gehaald omdat ze toen van pas konden komen, maar gewoon..De mensen die hier echt alleen komen om het er economisch beter te krijgen. (En dan heb ik het niet over mensen die in hun eigen land zware armoede kennen). Ik ben voor een verplichte integratie-cursus. Natuurlijk moeten de mensen gewoon Nederlands leren en onze regels en wetten kennen. Maar wat geeft ons het recht om mensen weg te sturen? Waarom zouden wij beter zijn? we hebben gewoon geluk gehad dat we in Nederland geboren zijn, en niet in bijvoorbeeld Afrika.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind het erg, als ze al zo geïntegreerd zijn in onze maatschappij dat ze er eigenlijk al bij horen, en ze alsnog weg worden gestuurd
![]()
|
![]() |
90% kan wel weg criminelen, uitbuiters, en die denken dat ze alles maar kunnen krijgen enz.
10 % blijven de hardwerkende en de mensen die echt niet terug kunnen naar hun land. ik ken genoeg mensen die hier komen om te profiteren van alles wat ze hier krijgen, bij ons in de stad is een vet groot azc gebouwd en toen is de criminaliteit met 70% toegenomen, dat zegt toch genoeg. en de meesten zijn nog asociaal ook. sommige nederlanders zijn ook niet alles maar die zijn hier geboren dus dat is niet anders. maar zulken kan je het land uit trappen laat ze toch lekker hun eigen land uitzuigen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nieuwsbronnen zijn ook lang niet zo objectief. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nee, ging echt om inbraak, vernieling, aanrandingen/verkrachtingen enz toen er bij ons in de winkel was ingebroken, had mijn baas een gesprek met de politie en die zeiden dat zelf. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Trouwens, economische vluchtelingen worden überhaupt al niet meer in Nederland binnengelaten, al een hele tijd niet meer. Die zijn bij voorbaat al uitgeprocedeerd en kiezen vaak andere landen dan Nederland om hun geluk te beproeven. Trouwens, neem het ze kwalijk?? Als jij geen cent hebt om je reet te krabben, en 10.000 kilometer verderop kun je het geld van de bomen plukken (bij wijze van) wat zou jij dan doen? Ohja, vergat ik even, jij hebt natuurlijk zo'n groot moraal besef dat je niet zo proberen om daar van te profiteren....
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Alsjeblieft zeg. Hij praat waarschijnlijk die mensen "schoon" omdat hier zoveel mensen anti-asielzoekers/ illegalen/ allochtonen zijn. |
![]() |
||
Citaat:
als we alles daar dumpen hebben we het hier mooi schoon. ik denk alleen aan mezelf en mijn naasten, verder boeit het me voor geen meter. lekkere mening he? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Welke kansen en verrijking brengen de asielzoekers uit M-oosten ons? Sandervier | 13 | 11-03-2016 20:19 | |
'Intimidatie en oneerlijke behandeling van asielzoekers' Gatara | 39 | 23-09-2004 11:19 | |
Rotterdam : geen asielzoekers meer! Mujahideen | 160 | 09-12-2003 17:41 | |
asielzoekers terug naar Irak alwaysgood | 48 | 24-04-2003 14:00 | |
Ontvoerde minderjarige asielzoekers Rabbi Daniel | 6 | 18-07-2002 18:28 | |
Fors lager aantal asielzoekers naar Nederland Dutchy15 | 53 | 02-03-2002 18:28 |