![]() |
|
Bericht:
Al een tijd lang zijn er geruchten over een Half-Life 2, een TFC 2 en misschien ook nog wel een CS 2. Jammer genoeg is er tot nu toe nog nooit één screenshot, filmpje of zelfs render van één van deze 'opvolgers' uitgekomen. Daar lijkt nu na een lange tijd verandering in te komen. Het Amerikaanse blad "edge" heeft namelijk in het nummer van deze maand een mysterieuze advertentie staan. Deze advertentie met een spierwitte achtergrond en met daarop een breekijzer wat wel verdacht veel lijkt op het breekijzer uit Half-Life. Het hele verhaal hier! *zwijmel* volgens mij gaat hl2 roeleren ![]()
|
![]() |
|
![]() |
Op http://www.gamer.nl/nieuws/17312 staat ook nog wat informatie en het plaatje.
Dit spel moet echt gewoon geweldig worden maar het gaat een hele taak worden om beter te worden dan half-life. Ik weet nog de eerste keer dat ik dit spel speelde en er is tot nu toe geen enkele game geweest die dit gevoel wist te overtreffen. Ik heb heel lang een 333 mhz met 64 ram en voodoo 2 gehad dus die game heb ik zeker 3 jaar zeer veel gedaan. Nu met amd 2000+ 512 ddr en geforce 4 ti 4600 is da anders maja.
|
![]() |
Stoere reclame
![]() ![]() Dit wordt wel wat denk ik, Half-Life is echt geniaal Ik wacht al een hele tijd op HL 2, en ik heb al gehoord over één nieuwe alien (die is toch echt geleakt), genaamd Mr. Friendly, ik zag hem ook een keer in een of ander vage mod. Even kijken of ik er nog een plaatje van kan vinden...
||
![]() |
Kut, hij zat al in HL 1, maar is nooit gebruikt
Citaat:
|
![]() |
Wat plaatjes gevonden
![]() ![]() ![]() Mr. Friendly - Very ugly, weren't they? These creatures were apparently scavengers from Xen. They got their name by being friendly and non hostile to Gordon. They only became hostile when they were attacked ![]() Chum Toad - They were one of the lowest Xen life forms. Sort of a "Xen puppy dog", they were non hostile and incapable of attacking you. They were apparently meant to be used as cannon fodder. You could throw them to distract a gun turret, or you could feed them to an alien, who would be more interested in munching on a chum toad then on you. I believe they were replaced by snarks. ![]() Fast walker - A Xen creature similar to a dinosaur. It apparently was meant to be a kind of pet to Gordon, acting as a lookout and guard dog. An ally, like a barney, you could use the fast walker to help you eliminate enemies you encountered. He too was probably replaced by the snarks. ![]() Panthereye - The panthereye was apparently a bigger, tougher, and nastier version of a hound eye ![]() Bullchicken - The bullchicken was apparently a weaker, more pathetic, version of a bull squid. ![]() Alien bats (aka "Boid") - Alien bats never made it into the game as enemies, but you will encounter them at the end of it, in Xen. I believe they were cut as enemies because they were too difficult to kill in groups. ![]() Heavy weapons grunt - A larger version of a grunt that carried a big, nasty looking weapon. He was probably cut from the game because his weapon couldn't be used by Gordon. ![]() F-117 Stealth bomber - A light bomber used to stealthy deliver bombs and nuclear weapons. It might of been capable of directly attacking Gordon. I guess Valve didn't think it necessary to include another plane in the final version of Half-Life. ![]() Sphere - I'm not quite sure what this was. I think it was some kind of little flying robotic sphere that opened up and fired something at you. It might of been cut because it was too much of a nuisance. ![]() Construction worker - The Mr. Fixits of Black Mesa. I don't know why they were cut. It would of been interesting to have another friendly character besides the scientists and barneys. ![]() Kingpin - Despite their nasty appearance, kingpins were incapable of attacking you. Maybe they were some kind of Xen leader who gave orders to attack but couldn't fight themselves. ![]() Stukabat - Stukabats were apparently some sort of goblin like, hostile creature. ![]() Archer - The archer was some kind of hostile underwater creature. It apparently had the ability to shoot something at you. I guess that's why it was called archer. It might of been replaced by the Ichthyosaur. ![]() Floater - The floater was some kind of non hostile flying creature. ![]() Flock - Apparently another kind of non hostile flying creature. ![]() Snapbug - Snapbugs were some kind of large, harmless Xen bug. Zo, dat waren er heel wat, misschien komen sommigen voor in HL2?
||
Citaat:
hij post gewoon een deel van een nieuwspost van een andere site, verder geen vraag oid gewoon dat het hem wel vet lijkt.. wat moeten wij met die informatie ? ik kan me niet voorstellen dat iemand het interesseert dat HIJ hl2 vet gaat vinden.. en verder hebben de meeste mensen die hierin geinteresseerd zijn dit wel ergens anders gelezen, voor dit soort nieuws ga ik namelijk niet hier kijken
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
bron:
![]() ![]() De geruchtenstroom over Half-Life 2 begint concrete vormen aan te nemen. Naast het mysterieuze plaatje uit Egde Magazine komen ook Nederlandse bladen met nieuws over het spel. De PCZone verschijnt deze maand zelfs 2 weken later om direct na het verstrijken van de NDA over het spel te kunnen publiceren. De PCGameplay heeft waarschijnlijk ook Half-Life 2 als cover, aangezien ze melden dat zelfs de cover tot de 28e onder de NDA valt. En dat kan eigenlijk alleen maar gaan over Half-Life 2, misschien wel het meest verwachte spel van de afgelopen jaren. Na het onverstelbare succes van deel 1 zal het moeilijk worden om het succes te evenaren, al zullen we daar na de 28e meer over horen. ![]() Dat wordt wachten tot de 28e! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als Half-Life 2 een DX9-spel wordt met PS-versies 2.0+ dan kun je het met alles lager dan een GF-FX 5800 of Radeon 9500/9700+ wel op je buik schrijven. |
![]() |
||
Citaat:
of wordt dat alleen een singleplayerspel!? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Nog even geduld, jongens en meisjes, want Half-Life 2 komt pas op zijn vroegst eind dit jaar.
![]() De 28e zal meer informatie worden vrijgegeven door fabrikant Valve over de specificaties van dit spel, waarschijnlijk over de Engine en de gebruikte technieken. Ook niet onbelangrijk is dat rond dezelfde tijd Doom3 zal worden uitgebracht, wat dan ook de voornaamste concurrent van Half-Life 2 zal worden. De vroegtijdig gelekte E3-demo van Doom3 vond ik dan ook zeer indrukwekkend en belooft veel goeds.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dit jaar zal wel lukken denk ik.
|
moeten we weer als die nerderige proffesor spelen of komt er nu een echte held?
Als dat zo is moet hij at least een make over krijgen. Dus lompe bril af, stoppeltjes baard, langer haar en een bandana. Zoiets als mijn avatar dus ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Voor zover ik heb gelezen in PCGP speel je weer als Gordon Freeman alleen met dat vrouwtje en haar vader als vrienden erbij..
Heb ook al screens gezien van beesten die veel weg hebben van de "bugs" uit starship troopers en ook rare beesten die veel weg hebben van de marsmannen uit War of the Worlds. Maar het mooiste is dus nog dat TF2 er achteraan komt en ik net ook las dat het zowel in HL 2 SP alsin MP er gereden kan worden in voertuigen! Dat lijkt me helemaal gaaf met TF 2 En al helemaal als ze ook een CS versie uitbrengen in de HL 2 engine die overgens te spelen is vanaf een TNT 2 dat er in het interview staat Miss is het overgens wel handig als een FB deze sticky maakt, anders krijg je weer talloze topics hierover enzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
HL 1 had lage systeemeisen, krijgen we dan nu hetzelfde als met C&C: Generals? Dat ze opeens hartstikke hoog zijn?
|
Nu maar open dat mods makkelijk te maken zijn,
want bv Battlefield 1942 is een goeie game, maar het had VEEL beter kunnen zijn met een SDK zodat er goeie mods voor zouden kunnen gemaakt worden. Want de mods maakten halflife 1 tot een succes. Maaruh het ziet er gelikt uit, maar gameplay boven graphics.
||
Citaat:
Zijn vaak ook mensen die om de 4 jaar een superduur systeem kopen, en tussen die 4 jaar in helemaal niks, wat natuurlijk heel erg onverstandig is. Wat wel belangrijk is, is dat de Half Life 2 engine goed geschreven is, zodat hij efficient is en de systeemeisen in overeenstemming zijn met de graphics. Zo heb je ook gare engines die hoge systeemeisen hebben maar de graphics zeer teleurstellend zijn.
||
Citaat:
||
Citaat:
Het complete HL 2 team zal het modden supporten, ze zeggen dat de V-source engine een krachtige is waar je veel mee kan doen Dus MOD makers kunnen zich ook uitleven |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ontopic, ALSJEBLIEFT ![]() |
![]() |
|
Ben alleen bang dat hl 2 tegen gaat vallen omdat hl 1 al zo goed was. Hoe kun je iets dat al perfect was nou nog verbeteren. Ik zie het dadelijk gebeuren hoe goed het spel op zich ook is toch weer mensen gaan zeuren dat hl 1 beter is. Hl 1 is gewoon goed en ik ben benieuw hoe hun dat nog beter kunnen maken. *kan niet wachten
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Je heb idd gelijk, draait HL 2 op de opgevoerde engine van HL? Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |