Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik dacht dat ik de enige was! Van Frost zijn nieuwe afleveringen gemaakt, of niet? Zijn dat die nu op de Belg zijn? Frost is toch wel the King, ook wel Midsomer Murders, Silent Witness... Morse vind ik nogal saai, Frost is veel cooler.
Iemand trouwens ook de serie In Defence gekeken? Daar waren vier afleveringen van op de KRO, geloof ik. Ook best aardig. En die andere serie, met die dokter die ook voor de politie werkte, met een hond en een zoon en een dochter maar zijn vrouw was overleden en er waren altijd te weinig mensen op de praktijk... Hoe heet dat nou???? AAAH, ik word gek.... als iemand het weet, verlos me uit mijn lijden.... Iets met een 's'... Maar goed, ik heb die Detective Nacht opgenomen, heb nog alleen Frost kunnen kijken. Allemaal oude bekenden herkend... hoe oud was het laatste seizoen? Frost leek wel tien jaar ouder, en die Mullett herkende ik ook nauwelijks. |
![]() |
|
Voor mij duren die te lang, ben opzich gek op detectives maar bij Morse en zo dan weet ik niet meer wie wie is en dan snap ik er aan het eind niets meer van.
||
Citaat:
Ik hoop dat je gauw ook die andere detective-series van de "Detective Nacht" gaat kijken, want die zijn echt kei-goed en kei-spannend! ![]() ![]() ![]() Ripper
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Thee - topic Verwijderd | 104 | 17-11-2007 13:06 | |
Films, TV & Radio |
KRO detective: Trail and Retribution duivelaartje | 10 | 27-03-2007 14:41 | |
De Kantine |
Vertel iets over de forummer boven je #..? Shadyboy-Ray | 500 | 14-03-2006 20:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stelling: de publieke omroep moet worden afgeschaft Femic | 97 | 25-11-2004 13:05 | |
Lifestyle |
Wat zou je wel willen ... Verwijderd | 88 | 25-07-2003 20:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
chlorofon TefnachT | 9 | 29-07-2002 21:22 |