Oud 07-04-2002, 18:41
Verwijderd
Frost, Midsomer Murders, Morse, Dalziel & Pascoe, enz.. Kijken hier meer mensen naar?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-04-2002, 19:55
Piccola
Piccola is offline
Jaaa! Vooral Frost en Morse vind ik erg cool!!!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 13:53
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Frost is .
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 15:04
brittje
brittje is offline
Ja, Frost en Midsomer Murders zijn echt cool.

Frost komt nu elke zaterdag op de belgische zender.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 14:09
Optima
Optima is offline
Midsommeer murders vind ik erg goed
maar mijn favoriet is VARKENTJUUUUH oftewel: dalziel. Gisteren weer gezien en wat een fantastisch verhaal, wat een lompe boer is die dalziel toch maar toch ook ontwikkeld, en die grappen die hij maakt muwhahahahahah

meesterlijk
Oud 03-07-2003, 15:08
Severus
Severus is offline
Ja, ik ben gek van "Frost" en "Dalziel & Pascoe!" Ik keek ook wel naar "Inspector Morse" en "Midsomer Murders", maar dat was me toch wat te braaf.

Ik kijk ook graag naar "Silent Witness", trouwens.

Wie heeft er trouwens ook naar die Detective Nacht gekeken?

Ripper
Oud 03-07-2003, 16:29
Optima
Optima is offline
Citaat:
Ripper schreef op 03-07-2003 @ 16:08:

Ik kijk ook graag naar "Silent Witness", trouwens.
nee silent witness vind ik slap, ik heb het een keer half gekeken omdat iemand het per se wilde zien. Nou, we zijn beiden in slaap gevallen...
Oud 04-07-2003, 19:00
A loved one
A loved one is offline
Ik dacht dat ik de enige was! Van Frost zijn nieuwe afleveringen gemaakt, of niet? Zijn dat die nu op de Belg zijn? Frost is toch wel the King, ook wel Midsomer Murders, Silent Witness... Morse vind ik nogal saai, Frost is veel cooler.

Iemand trouwens ook de serie In Defence gekeken? Daar waren vier afleveringen van op de KRO, geloof ik. Ook best aardig.

En die andere serie, met die dokter die ook voor de politie werkte, met een hond en een zoon en een dochter maar zijn vrouw was overleden en er waren altijd te weinig mensen op de praktijk... Hoe heet dat nou???? AAAH, ik word gek.... als iemand het weet, verlos me uit mijn lijden.... Iets met een 's'...

Maar goed, ik heb die Detective Nacht opgenomen, heb nog alleen Frost kunnen kijken. Allemaal oude bekenden herkend... hoe oud was het laatste seizoen? Frost leek wel tien jaar ouder, en die Mullett herkende ik ook nauwelijks.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 19:24
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Voor mij duren die te lang, ben opzich gek op detectives maar bij Morse en zo dan weet ik niet meer wie wie is en dan snap ik er aan het eind niets meer van.
Oud 04-07-2003, 19:43
Severus
Severus is offline
Citaat:
A loved one schreef op 04-07-2003 @ 20:00:
Maar goed, ik heb die Detective Nacht opgenomen, heb nog alleen Frost kunnen kijken. Allemaal oude bekenden herkend... hoe oud was het laatste seizoen? Frost leek wel tien jaar ouder, en die Mullett herkende ik ook nauwelijks.
Ja, het viel mij ook meteen op dat iedereen een stuk ouder was in die aflevering van Frost. Vond ik ook wat minder. Bovendien vond ik de kwaliteit (qua plot, maar ook qua acteerwerk) van die aflevering wat minder, dus het is zeker niet een van de beste afleveringen in de reeks van "A Touch Of Frost."

Ik hoop dat je gauw ook die andere detective-series van de "Detective Nacht" gaat kijken, want die zijn echt kei-goed en kei-spannend! Vooral bij "Rose & Maloney" zat ik op een gegeven moment echt op het puntje van mijn stoel! Erg goed!

Ripper
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten