Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2003, 18:47
peaceflower
peaceflower is offline
Ergeren jullie je ook zo suf aan sommige dingen in het verkeer?

Voorbeelden:
- als je op de fiets zit en mensen steken vlak voor je wiel over, of lopen bijna tegen je fiets aan (kennelijk zijn ze zo ongeduldig)

- mensen die op straat lopen, maar totaal niet uitkijken omdat ze 'druk' zijn met hun mobieltje (alsof ze de belangrijkste op de wereld zijn)

- als je stopt om iemand voorrang te geven, maar toch doorrijdt omdat hij/zij ook stopt, en dat diegene dan roept: "Ik heb voorrang hoor!" (Stop dan ook niet!!)

Hebben jullie nog meer voorbeelden?
Oud 21-05-2003, 18:48
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
-duiven die je bijna onthoofden of gewoon star op het fietspad blijven zitten

-rotondes waar mensen boos op je worden omdat ze je hand niet konden zien terwijl je hem wel uitstak
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 18:56
the tourist
the tourist is offline
- Mensen die aan de rechterkant inhalen.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 19:00
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Te veel om op te noemen
Oud 21-05-2003, 19:01
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik erger me steeds minder eigenlijk..
maar mensen die voorrang nemen terwijl ze het niet hebben vind ik echt belachelijk.

Heb jij niet dr Phil gekeken maandag?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 19:05
WolterB
WolterB is offline
- mensen die over doorgetrokken streep of in/uitvoegstrook inhalen
Oud 21-05-2003, 19:27
la femme fatale
la femme fatale is offline
Mensen die op de rotonde hun knipperlicht niet aandoen, zodat je nooit weet of ze af zullen slaan of niet.
Oud 21-05-2003, 19:33
Atje85
Atje85 is offline
Mensen die geen voorrang geven.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 19:39
BBEM
BBEM is offline
fietsers die niet opletten en het gek vinden als je kwaad word
en mensen die nog nooit van het woord volgaz gehoord hebben
Oud 21-05-2003, 19:43
Taeke
Taeke is offline
Van die kut fietsers die geen voorrang verlenen als je zelf in de auto rijdt . En fietsers die zonder licht rijden. Die zijn echt gevaarlijk.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 20:02
italianboy
italianboy is offline
automobilisten die hun richtingaanwijzer niet aandoen bij het verlaten van de rotonde
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 20:18
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
la femme fatale schreef op 21-05-2003 @ 20:27:
Mensen die op de rotonde hun knipperlicht niet aandoen, zodat je nooit weet of ze af zullen slaan of niet.
Ja... of mensen die het over het hoofd zien als jij op de rotonde fietst en niet afslaat zodat je ongeveer iedere dag van je sokken gereden wordt. Grr
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 20:34
Thomas
Thomas is offline
Ik erger me juist aan fietsers.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 20:35
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
kortom, rotondes zijn verschrikkelijk
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 20:43
Nothing
Nothing is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 21-05-2003 @ 21:18:
Ja... of mensen die het over het hoofd zien als jij op de rotonde fietst en niet afslaat zodat je ongeveer iedere dag van je sokken gereden wordt. Grr
Jaaaa. Ik heb dagelijks mensen die gewoon zo druk bezig zijn met lullen en dus niet opletten en ik (en met mij nog vele anderen) op me fiets eraan komt. Nee de rijden gewoon door, en als je dan bijna tegen die auto knalt dan is het van; Sorry ik zag je niet en bla bla blaaaa....
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 20:57
Verwijderd
van die lelijke fietsers die niet aangeven welke kant ze op willen ik rij er nog eens eentje dood
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 21:54
Thomas
Thomas is offline
Asociale automobilisten in afgetrapte VW Golfjes.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 21:55
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
benchMarc schreef op 21-05-2003 @ 22:52:
- Vrachtwagens die elkaar inhalen
- Mensen die idd geen richting aangeven bij het verlaten van een rotonde
- Fietsers die in het dorp met 3'en langs elkaar fietsen
- Mensen die je geen voorrang geven als jij van rechts komt en duidelijk voorrang hebt
- Apen die gaan bumperkleven
Meneer heeft 3 dagen zijn rijbewijs
Dat eerste erger ik me trouwens ook aan...

Verder erger ik me nog het meest aan als je loopt en er lopen mensen voor je die langzamer lopen als jijzelf en je kan niet inhalen doordat het druk is (bijvoorbeeld in een winkelstraat) zodat jij je pas aan die van hun moet aanpassen
Oud 21-05-2003, 21:56
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 21-05-2003 @ 22:55:
Verder erger ik me nog het meest aan als je loopt en er lopen mensen voor je die langzamer lopen als jijzelf en je kan niet inhalen doordat het druk is (bijvoorbeeld in een winkelstraat) zodat jij je pas aan die van hun moet aanpassen
Idd, ja, Op dat niveau had ik het verkeer nog niet bekeken. Ik kan daar ook ontzettend chagrijnig van worden, soms zelfs zo erg dan ik gewoon zin krijg om die dwars door die mensen heen te lopen.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 21:57
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Wawl schreef op 21-05-2003 @ 22:56:
Idd, ja, Op dat niveau had ik het verkeer nog niet bekeken. Ik kan daar ook ontzettend chagrijnig van worden, soms zelfs zo erg dan ik gewoon zin krijg om die dwars door die mensen heen te lopen.
wij begrijpen elkaar
Oud 21-05-2003, 21:59
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef op 21-05-2003 @ 19:56:
- Mensen die aan de rechterkant inhalen.
Veel erger zijn die mensen die onnodig links blijven rijden, en die je dus wel rechts in móet halen.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 22:09
beuk
beuk is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 21-05-2003 @ 22:59:
Veel erger zijn die mensen die onnodig links blijven rijden, en die je dus wel rechts in móet halen.
Ik wou net zeggen. Op het moment dat je rechts ingehaald wordt zit je _zelf_ gewoon fout. Moet je maar naar rechts gaan. Niet zelden zie je dat dat soort mensen zaten te bellen of gewoon totaal geen verkeersinzicht hebben, en daarna alsnog naar rechts gaan..

Verder erger ik me aan de hierboven vaak genoemde mensen die geen richtign aangeven, en dan in het bijzonder op rotondes.

Fietsers geven ook ongeveer nooit richting aan.

Mensen die op een lege weg met meerdere rijstroken niet even een baantje opschuiven om je rustig in te laten voegen.

Wat hierboven iemand zei, in een drukke straat, dat mensen zo langzaam lopen. Ik haat de markt om die reden, erger me echt kapot aan die trage mensen

En ten slotte de brug die ik elke dag over moet met de fiets en die regelmatig open moet. Scheelt hooguit 30 seconden ofzo, maar ik kan er slecht tegen :/
Oud 22-05-2003, 15:45
Modelmaker
Modelmaker is offline
Mijn grootste ergenis . . . scooter-rijders

Zowel op de fiets als in de auto kan ik me groen en geel ergere aan die jonge gassies die denken dat ze heel wat zijn met hun scooter. Ik kan daar zo tummetje tummetje ziek van worden dat is echt niet normaal.

In de auto heb ik het gevoel dat ze alle regels aan hun laars lappen, ze halen rechts in, kleven aan je bumper, sterker nog . . . als mijn trekhaak stekeltjes had waren er al veel lekke scooter-banden geweest en rijden onverantwoord zonder helm. Ook geven ze geen richting aan.
NOTE Dit gaat over de irritante scooter rijder, er zijn ook scooter rijders die het wel goed doen en zich wel netjes aan alle regels houden die er op de openbare weg gelden.

Op de fiets kan ik mij dood ergeren aan scooter-rijders die veel te dicht langs je rijden. Ik ben al een keer bijna een arm verloren door een scooter-rijder die net even iets te dicht langs me reed met 80 km per uur . . . Een nadeel voor hem was dat hij de macht over het stuur verloor en toen nog een tig aantal meter verder gleed . . . er was iig veel schade aan zijn scooter. Ik heb geholpen, hulpdiensten erbij gehaald en daarna door gegaan, kon weinig anders, was vrij gepiqueerd over wat er was gebeurd . . . lag zelf ook bijna in het glas. Voor die scooter-rijder was het naar mijn inziens, eigen schuld dikke bult.
NOTE Dit gaat over de irritante scooter rijder, er zijn ook scooter rijders die het wel goed doen en zich wel netjes aan alle regels houden die er op de openbare weg gelden.

Verder irriteer ik me niet zo in het verkeer, daar word ik namelijk alleen maar moe van.

René
Oud 22-05-2003, 15:51
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mensen die met hun kind fietsen dat net heeft leren fietsen en dan hun hand niet uitsteken (hoe moet dat kind dan leren hoe het moet als de ouders niet eens het goede voorbeeld geven )
Oud 22-05-2003, 15:53
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
groepjes van drie die naast elkaar fietsen zodat ik er niet door kan (doe het zelf ook wel eens )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2003, 16:13
Breg
Breg is offline
- mensen die aan de linkerkant van het fietspad rijden

-auto's die keihard doorijden als ik over moet steken terwijl het keihard regent

- auto's die hard rijden waardoor ik stop met fietsen, dan net voor het oversteekpunt toch stoppen en ge-ergerd kijken omdat ik niet doorrijd.

-auto's die geen richting aangeven

-fietsers die zo fietsen dat niemadn er meer langs kan
Oud 22-05-2003, 16:27
Veenbes
Veenbes is offline
-Auto's die nog voordat het stoplicht voor hen op groen staat al optrekken of gaan toeteren,
-Het regent en op de weg naast je ligt een grote plas, waar een auto (liefst vrachtwagen) midden doorheen rijdt zodat je niet alleen nat bent maar ook onder de modder zit,
-Opengebroken wegen waarvan je niet op de hoogte bent zodat je wanneer je toch al haast hebt nog om moet fietsen ,
ja dat was het eigenlijk wel *opgelucht*.
Oud 22-05-2003, 16:40
Shock
Shock is offline
fietsers die met z'n allen de breedte van het hele fietspad nodig hebben
automobilisten die vlak voor een versmalling nog even moeten inhalen of je in krappe situaties nog even snel af moeten snijden
scooterventjes die je voor een stoplicht staan te vergassen
mensen die geen richting aangeven, zodat jij niet weet wat je kunt/moet doen
Oud 22-05-2003, 17:04
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
als een dikke moeder met 2 kindjes het zebrapad oversteekt (zodat ze bijna aangereden worden) terwijl die moeder duidelijk ziet/weet dat jij er aan komt en niet hoeft te stoppen. hoezo leerzaam voor die kiendjes .

asociale mensjes met van die dikke BMW's onder die kont ofzo, die menen dat ze overal en altijd voorrang hebben.

f*cking stoplichten die letterlijk 1 seconde op groen staan en dan gelijk weer op rood, terwijl je nog maar net op de helft bent.

van die jonge typetjes die al hun ramen opzetten (ook in de winter) met zo'n afschuwelijke muziek kei hard gezet, en dan hangen ze met hun rechterarm aan het stuur, en de rest van hun bovenlijf zit dan aan de passagiers kant en dan maar lekker hard sjeesen zodat ie je bijna een hartverlamming bezorgt
Oud 22-05-2003, 17:08
Qamra
Qamra is offline
Als je op je brommer zit en je stop om voorrang te geven aan iemand en de auto achter je gaat inhalen... ARGH waarom denk je dat ik stop? Voor mijn lol ofzo?
Oud 22-05-2003, 17:21
tsx
tsx is offline
Van die auto's die hun knipperlichten niet gebruiken. En als je door de winkelstraat in Assen fietst loopt iedereen daarop terwijl de stoep bijna leeg is.
Oud 22-05-2003, 17:30
confabulatie
confabulatie is offline
als je stopt bij een rotonde omdat je denkt dat een auto door wil rijden en dat die auto dan afslaat en géén knipperlicht aan heeft! ben je voor jan lul gestopt!

en als mensen zo ineens over steken zonder uit te kijken...

en mensen met buggy's.... (niet echt bepaald int verkeer ofzo) maar die denken altijd voorrang te hebben op de een of andere manier... en rauzen ook altijd door met die buggy... IRI!

als je in auto rijdt en fietsers met zn 3en naast elkaar gaan fietsen ..

mensen die het nodig vinden om ineens op de rem te gaan..

plakkers (bumperklevers)

mensen die links blijven rijden

etc.. etc...
Oud 22-05-2003, 17:34
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
confabulatie schreef op 22-05-2003 @ 18:30:

etc.. etc...
zoiets
Oud 10-10-2003, 16:57
langejongen
langejongen is offline
1.Bumperkleven. Ik probeer er zelf heel erg op te letten dat ik het niet doe, maar soms schiet het erbij in.
2.Geen richting aangeven bij het afslaan of verlaten van rotonde.
3. Niet op de baan rijden waar je hoort te rijden op de snelweg. Dus zegmaar 120 op de 1e baan.
4. Te zacht rijden in en buiten de bebouwde kom. Dus 70 op een 80 km weg en 40 op een 50 km weg.
Oud 10-10-2003, 17:10
zwoesj
zwoesj is offline
- mensen die doen alsof ze voorang hebben
- automobielisten die geen knipperlichten gebruiken
- automobielisten die geen lichten aan doen
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 17:15
~Golvend Badeendje~
~Golvend Badeendje~ is offline
- Mensen die met zijn 2-en of 3-en de hele baan in beslag nemen,nee dat zijn niet alleen jongeren....
- Mensen die de hele tijd lopen te drukken
- Mensen die geen richting aangeven (vooral bij rotonde's)
- Mensen die geen voorrang geven op het zebra pad en als ze voorbij rijden dan even een 'excuus'-handje opsteken
- Fietsers die harlopende mannen zomaar op hun hoofd slaan
- Wielrenners in alle vormen
- Trackers op een 80-weg
- Vrachtwagens die elkaar inhalen,terwijl het al redelijk druk is,dat duurt laaaaaaaang
- Auto's die toeteren omdat ik op links rij zodat de mensen kunnen invoegen (snelweg en het was druk bij de invoegstrook),dan weer terug naar rechts wil maar dan ineens ingehaald wordt van rechts,die man kwaad kijken en toetern terwijl ie aan het bellen is

Pfff enzovoort
Oud 10-10-2003, 17:16
Thomas
Thomas is offline
Telefonerende bestuurders.
Mistlampen voeren.
Kinderen zonder gordel in de auto.
Snelheid te laag.
Fietsers & brommers zonder licht.
Onnodig lang links rijden.
Inhalende vrachtwagens.
Kleven.
Geen richting aangeven bij afslaan op een rotonde.
Voordringen in files, niet laten ritsen.

Dat was het wel weer.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 17:18
Verwijderd
Kansloze allochtonen in dikke vijfdehands Mercedessen die met 90 door de binnenstad scheuren.
Kansloze Nederlandse post-gabbers die in verlaagde Golf GTI's met 90 door de binnenstad scheuren.
Mensen die met 30 blijven kachelen terwijl ze zien dat je op ze wacht.
Mensen die nog nooit hebben gehoord van een stoep en die zomaar ineens de weg op wandelen (gebeurt met name vaak bij toeristen).

En in het algemeen mensen die, zodra er iets onverwachts gebeurt, als apatische schapen blijven staren totdat het onheil zich daadwerkelijk voltrekt.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 17:58
YPrue
YPrue is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 21-05-2003 @ 22:55:

Inderdaad, zwaar irritant... Ook leuk als die mensen dan opeens stoppen en hun aankopen met andere mensen die ze kennen gaan bespreken. Midden op de stoep...

Verder vind ik het irritant als mensen geen richting aangeven, 'stoppen' om jou voorrang te geven maar dan toch doorrijden en auto's die fietsers nogal krap inhalen (zodat je bijna tegen de buitenspiegel plakt....)
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 18:08
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-10-2003 @ 18:18:
Kansloze allochtonen in dikke vijfdehands Mercedessen die met 90 door de binnenstad scheuren.
Ze kunnen met 90 rijden, maar ook juist tegenovergesteld. Ramen open, R&B (je weet wel, die muziek waarbij in elke zin de woorden 'motherfucker', 'nigga' en 'bitch' vallen) op het hoogste volume, en met 20 door de stad 'cruisen'.
Oud 10-10-2003, 18:11
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 21-05-2003 @ 19:48:
-duiven die je bijna onthoofden of gewoon star op het fietspad blijven zitten
Hahaha, inderdaad. Alleen is het 'onthoofdt', anders staat er heel wat anders, .
Oud 10-10-2003, 18:14
Verwijderd
Ik erger me aan scooters.
Ik erger me aan scooters.
Ik Erger Me Aan Scooters.
IK ERGER ME AAN SCOOTERS!!!!
GRRRR

verder ben ik een heel gewone jongen hoor
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 18:55
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 10-10-2003 @ 19:11:
Hahaha, inderdaad. Alleen is het 'onthoofdt', anders staat er heel wat anders, .

ze blijven irritant
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 18:56
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
als je oversteekt en dat er dan NOG van die auto's gaan tuuten terwijl ze nog 100 meter van je af zijn. kansloos.

als je denkt, die vent gaat niet stoppen voor me (bij een oversteekplaats), en dat ie dan wel stopt, maar zogauw jij wil aanrijden, rijd hij aan. LIG JE BIJNA IN HET ZIEKENHUIS HE

of van die imbecielen die vlak voor je elkaar liggen te duwen en aan elkaar trekken enzo zodat ze bijna in de sloot liggen.

eigenlijk zijn zoveel dingen irriterend.
Oud 10-10-2003, 19:51
Zwartwit
Zwartwit is offline
Citaat:
benchMarc schreef op 21-05-2003 @ 22:52:
- Vrachtwagens die elkaar inhalen
- Fietsers die in het dorp met 3'en langs elkaar fietsen
- Apen die gaan bumperkleven

vooral vrachtwagens die elkaar enhalen met een snelheidsverschil van 5 km/h
Oud 10-10-2003, 20:05
PV
PV is offline
Citaat:
Dark Tish schreef op 22-05-2003 @ 18:04:
als een dikke moeder met 2 kindjes het zebrapad oversteekt (zodat ze bijna aangereden worden) terwijl die moeder duidelijk ziet/weet dat jij er aan komt en niet hoeft te stoppen. hoezo leerzaam voor die kiendjes .
euhm, je moet wel stoppen voor het zebrapad als iemand over wil steken, alleen doet bijna niemand dat.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 20:09
Zwartwit
Zwartwit is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 21-05-2003 @ 22:59:
ja, mensen die maar 120, hoogstens 130 rijden op de snelweg...

en dan raar kijken als ik met 160 voorbij flits....
Oud 10-10-2003, 20:12
NielZ
NielZ is offline
- Trage oudjes die in het midden/links fietsen
- Stoplichten; die dingen zijn echt een belemmering van de Economie

Voor de rest zwalk ik overal tussendoor, maar sinds ik me rijbewijs heb ben ik wel anders gaan fietsen.
Oud 10-10-2003, 20:29
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
PV schreef op 10-10-2003 @ 21:05:
euhm, je moet wel stoppen voor het zebrapad als iemand over wil steken, alleen doet bijna niemand dat.
ja dat klopt. helemaal gelijk. maar als dat mens je 2 meter van te voren gaat aanstaren, en dan net voordat je bij het zebrapad bent, har kinders vlug erover heen sleurt. dat is niet erg slim. mag ze nog van geluk spreken dat ik er met een grote boog omheen reed.
Oud 10-10-2003, 21:10
mR
mR is offline
-Mensen die jou over het hoofd zien en je dan bijna aanrijden.
-Fietsers zonder licht
-Motoragenten die je meenemen naar de rollerbank
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten