Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Dat eerste erger ik me trouwens ook aan... Verder erger ik me nog het meest aan als je loopt en er lopen mensen voor je die langzamer lopen als jijzelf en je kan niet inhalen doordat het druk is (bijvoorbeeld in een winkelstraat) zodat jij je pas aan die van hun moet aanpassen ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Verder erger ik me aan de hierboven vaak genoemde mensen die geen richtign aangeven, en dan in het bijzonder op rotondes. Fietsers geven ook ongeveer nooit richting aan. Mensen die op een lege weg met meerdere rijstroken niet even een baantje opschuiven om je rustig in te laten voegen. Wat hierboven iemand zei, in een drukke straat, dat mensen zo langzaam lopen. Ik haat de markt om die reden, erger me echt kapot aan die trage mensen ![]() En ten slotte de brug die ik elke dag over moet met de fiets en die regelmatig open moet. Scheelt hooguit 30 seconden ofzo, maar ik kan er slecht tegen :/
|
Mijn grootste ergenis . . . scooter-rijders
Zowel op de fiets als in de auto kan ik me groen en geel ergere aan die jonge gassies die denken dat ze heel wat zijn met hun scooter. Ik kan daar zo tummetje tummetje ziek van worden dat is echt niet normaal. In de auto heb ik het gevoel dat ze alle regels aan hun laars lappen, ze halen rechts in, kleven aan je bumper, sterker nog . . . als mijn trekhaak stekeltjes had waren er al veel lekke scooter-banden geweest en rijden onverantwoord zonder helm. Ook geven ze geen richting aan. NOTE Dit gaat over de irritante scooter rijder, er zijn ook scooter rijders die het wel goed doen en zich wel netjes aan alle regels houden die er op de openbare weg gelden. Op de fiets kan ik mij dood ergeren aan scooter-rijders die veel te dicht langs je rijden. Ik ben al een keer bijna een arm verloren door een scooter-rijder die net even iets te dicht langs me reed met 80 km per uur . . . Een nadeel voor hem was dat hij de macht over het stuur verloor en toen nog een tig aantal meter verder gleed . . . er was iig veel schade aan zijn scooter. Ik heb geholpen, hulpdiensten erbij gehaald en daarna door gegaan, kon weinig anders, was vrij gepiqueerd over wat er was gebeurd . . . lag zelf ook bijna in het glas. Voor die scooter-rijder was het naar mijn inziens, eigen schuld dikke bult. NOTE Dit gaat over de irritante scooter rijder, er zijn ook scooter rijders die het wel goed doen en zich wel netjes aan alle regels houden die er op de openbare weg gelden. Verder irriteer ik me niet zo in het verkeer, daar word ik namelijk alleen maar moe van. René
|
Mensen die met hun kind fietsen dat net heeft leren fietsen en dan hun hand niet uitsteken (hoe moet dat kind dan leren hoe het moet als de ouders niet eens het goede voorbeeld geven
![]()
|
- mensen die aan de linkerkant van het fietspad rijden
-auto's die keihard doorijden als ik over moet steken terwijl het keihard regent - auto's die hard rijden waardoor ik stop met fietsen, dan net voor het oversteekpunt toch stoppen en ge-ergerd kijken omdat ik niet doorrijd. -auto's die geen richting aangeven -fietsers die zo fietsen dat niemadn er meer langs kan
|
-Auto's die nog voordat het stoplicht voor hen op groen staat al optrekken of gaan toeteren,
-Het regent en op de weg naast je ligt een grote plas, waar een auto (liefst vrachtwagen) midden doorheen rijdt zodat je niet alleen nat bent maar ook onder de modder zit, -Opengebroken wegen waarvan je niet op de hoogte bent zodat je wanneer je toch al haast hebt nog om moet fietsen ![]() ja dat was het eigenlijk wel *opgelucht*.
|
fietsers die met z'n allen de breedte van het hele fietspad nodig hebben
automobilisten die vlak voor een versmalling nog even moeten inhalen of je in krappe situaties nog even snel af moeten snijden scooterventjes die je voor een stoplicht staan te vergassen mensen die geen richting aangeven, zodat jij niet weet wat je kunt/moet doen
|
als een dikke moeder met 2 kindjes het zebrapad oversteekt (zodat ze bijna aangereden worden) terwijl die moeder duidelijk ziet/weet dat jij er aan komt en niet hoeft te stoppen.
![]() ![]() asociale mensjes met van die dikke BMW's onder die kont ofzo, die menen dat ze overal en altijd voorrang hebben. f*cking stoplichten die letterlijk 1 seconde op groen staan en dan gelijk weer op rood, terwijl je nog maar net op de helft bent. van die jonge typetjes die al hun ramen opzetten (ook in de winter) met zo'n afschuwelijke muziek kei hard gezet, en dan hangen ze met hun rechterarm aan het stuur, en de rest van hun bovenlijf zit dan aan de passagiers kant ![]()
|
Als je op je brommer zit en je stop om voorrang te geven aan iemand en de auto achter je gaat inhalen... ARGH waarom denk je dat ik stop? Voor mijn lol ofzo?
![]()
|
als je stopt bij een rotonde omdat je denkt dat een auto door wil rijden en dat die auto dan afslaat en géén knipperlicht aan heeft!
![]() en als mensen zo ineens over steken zonder uit te kijken... en mensen met buggy's.... (niet echt bepaald int verkeer ofzo) maar die denken altijd voorrang te hebben op de een of andere manier... en rauzen ook altijd door met die buggy... IRI! als je in auto rijdt en fietsers met zn 3en naast elkaar gaan fietsen .. ![]() mensen die het nodig vinden om ineens op de rem te gaan.. plakkers (bumperklevers) mensen die links blijven rijden etc.. etc...
|
1.Bumperkleven. Ik probeer er zelf heel erg op te letten dat ik het niet doe, maar soms schiet het erbij in.
2.Geen richting aangeven bij het afslaan of verlaten van rotonde. 3. Niet op de baan rijden waar je hoort te rijden op de snelweg. Dus zegmaar 120 op de 1e baan. 4. Te zacht rijden in en buiten de bebouwde kom. Dus 70 op een 80 km weg en 40 op een 50 km weg.
|
- Mensen die met zijn 2-en of 3-en de hele baan in beslag nemen,nee dat zijn niet alleen jongeren....
- Mensen die de hele tijd lopen te drukken - Mensen die geen richting aangeven (vooral bij rotonde's) - Mensen die geen voorrang geven op het zebra pad en als ze voorbij rijden dan even een 'excuus'-handje opsteken - Fietsers die harlopende mannen zomaar op hun hoofd slaan - Wielrenners in alle vormen ![]() - Trackers op een 80-weg - Vrachtwagens die elkaar inhalen,terwijl het al redelijk druk is,dat duurt laaaaaaaang - Auto's die toeteren omdat ik op links rij zodat de mensen kunnen invoegen (snelweg en het was druk bij de invoegstrook),dan weer terug naar rechts wil maar dan ineens ingehaald wordt van rechts,die man kwaad kijken en toetern terwijl ie aan het bellen is ![]() Pfff enzovoort
|
![]() |
Telefonerende bestuurders.
Mistlampen voeren. Kinderen zonder gordel in de auto. Snelheid te laag. Fietsers & brommers zonder licht. Onnodig lang links rijden. Inhalende vrachtwagens. Kleven. Geen richting aangeven bij afslaan op een rotonde. Voordringen in files, niet laten ritsen. Dat was het wel weer. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kansloze allochtonen in dikke vijfdehands Mercedessen die met 90 door de binnenstad scheuren.
Kansloze Nederlandse post-gabbers die in verlaagde Golf GTI's met 90 door de binnenstad scheuren. Mensen die met 30 blijven kachelen terwijl ze zien dat je op ze wacht. Mensen die nog nooit hebben gehoord van een stoep en die zomaar ineens de weg op wandelen (gebeurt met name vaak bij toeristen). En in het algemeen mensen die, zodra er iets onverwachts gebeurt, als apatische schapen blijven staren totdat het onheil zich daadwerkelijk voltrekt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder vind ik het irritant als mensen geen richting aangeven, 'stoppen' om jou voorrang te geven maar dan toch doorrijden en auto's die fietsers nogal krap inhalen (zodat je bijna tegen de buitenspiegel plakt....) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
als je oversteekt en dat er dan NOG van die auto's gaan tuuten terwijl ze nog 100 meter van je af zijn.
![]() als je denkt, die vent gaat niet stoppen voor me (bij een oversteekplaats), en dat ie dan wel stopt, maar zogauw jij wil aanrijden, rijd hij aan. LIG JE BIJNA IN HET ZIEKENHUIS HE ![]() of van die imbecielen die vlak voor je elkaar liggen te duwen en aan elkaar trekken enzo zodat ze bijna in de sloot liggen. eigenlijk zijn zoveel dingen irriterend.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en dan raar kijken als ik met 160 voorbij flits.... ![]() ![]() ![]()
|
- Trage oudjes die in het midden/links fietsen
- Stoplichten; die dingen zijn echt een belemmering van de Economie Voor de rest zwalk ik overal tussendoor, maar sinds ik me rijbewijs heb ben ik wel anders gaan fietsen. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Jouw ergernissen in het verkeer Verwijderd | 81 | 04-08-2014 06:19 | |
Verkeer & Vervoer |
De grootste wegpiraat van vandaag, deel 5 Hawahaai | 500 | 28-11-2011 21:41 | |
Verkeer & Vervoer |
De grootste wegpiraat van vandaag, part quatre KIET | 500 | 27-05-2011 15:32 | |
Verkeer & Vervoer |
Zou je vandaag geslaagd zijn? #3 Verwijderd | 500 | 21-05-2009 12:15 | |
Verkeer & Vervoer |
Flitspalen Hulk | 40 | 30-11-2008 18:29 | |
De Kantine |
Ergenissen in het verkeer... moenbase | 38 | 25-10-2002 13:53 |