Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als je het maar wel accepteerd dat mensen ook van jou houden. |
![]() |
|
Als je niet van jezelf houdt, heb je dus geen zelfvertrouwen, zelf respect enz. Je ziet alles zeer negatief in, omdat je jezelf alleen maar stom, dom en lelijk vindt. Deze houding straal je dan ook uit.
Ik geloof dan ook niet dat mensen die niet van zichzelf houden wel een gelukkige relatie kunnen hebben met iemand. Of ze komen in een negatieve periode in hun leven "de ware" tegen en veranderen in iemand die de wereld positief bekijkt...
|
Ik hou van mij - Harry Jekkers
Ik hou van mij hoor je nooit zingen. Ik hou van mij wordt nooit gezegd. Maar ik hou van mij ga ik toch zingen. Want ik hou van mij, van mij alleen en ik meen het echt. Ik hou van mij, want ik ben te vertrouwen. Ik hou van mij, van mij kan ik op aan. Ik hou van mij, op mij kan ik tenminste bouwen. Ik hou van mij en ik laat mij nooit meer gaan. Ik blijf bij mij en niet voor even. Ik blijf bij mij voor eeuwig en altijd. Ben zelfs bereid mijn leven voor mezelf te geven. Ik blijf bij mij totdat de dood mij scheidt. Ik hou van jou zeg ik soms ook wel. Ik hou van jou schat en ik meen het echt. Maar ik hou van jou zeg ik alleen maar voor de spiegel. Zo komt ik hou van jou weer bij mezelf terecht. Ik hou van mij, van mij, van mij en van geen ander. Want ik ben verreweg de leukste die ik ken. Ik hoef mezelf zonodig ook voor mij niet te veranderen. Ik blijf bij mij mezelf, gewoon zoals ik ben. Want ik hou van jou betekent meestal. Schat hier heb je mijn problemen los maar op. Leef in een hel en verwacht van jou de hemel. Je geeft de hel weg, dank je wel zeg, rot lekker op. Want houwen van een ander. Dat heb jij alleen maar nodig. Omdat je niet genoeg kan houden van jezelf. Hou van jou joh, maak de ander overbodig. Ware liefde, geloof me, begint altijd bij jezelf. Want ik hou van jou is niet de sleutel tot de ander. Maar ik hou van mij, al klinkt het bot en slecht. Want wie van zichzelf houdt. Die geeft pas echt iets kostbaars. Als-ie ik hou van je tegen een ander zegt.
||
Citaat:
Maar ik ben het eens met Harrie ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik ken alleen: je moet eerst van jezelf leren houden, voordat je van een ander kan houden..maar die ene dat je eerst van jezelf moet houden voordat er een ander van je kan houden klopt ook niet...Ik hou niet van mezelf, vind mezelf lelijk en stom, dat hele rijtje...maar toch heb ik al bijna 11 maanden een hele lieve vriend, van wie ik enorm veel hou, en hij ook van mij... Dus iets klopt er niet...
|
![]() |
|
Ik denk trouwens ook dat het niet leuk is voor de ander als jij een ontzettend lage dunk van jezelf hebt.. Als je niet van jezelf houdt; waarom zou iemand anders dat dan doen..
Ik denk dat je daarmee ook je partner een onzeker gevoel geeft.. Het lijkt dan net alsof je twijfelt aan zijn liefde zeg maar.
||
Deze tekst is niet van mij, maar vond ik ergens op het internet... Ik vond het best inspirerend. Lees zelf maar:
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #157 darkfairy | 500 | 11-09-2010 19:28 | |
Psychologie |
Verlegenheid Verwijderd | 58 | 13-02-2010 19:42 | |
Liefde & Relatie |
eenzaam... n?thon | 49 | 24-01-2010 15:47 | |
Liefde & Relatie |
In welk land kan ik het best een meid versieren?? PierdeRegenworm | 271 | 23-01-2005 23:10 | |
Psychologie |
Iemand nodig om van te houden... Rabbi Daniel | 75 | 18-11-2003 15:14 | |
Psychologie |
het spijt me maar weet geen titel miep | 6 | 03-03-2002 17:33 |