Advertentie | |
|
![]() |
|
no_third_chance, ik heb je gemaild
![]() thanks darkcat, dit krijg ik wel van meerdere mensen te horen, maar het is zo moeilijk. ik kan over iets van anderhalf jaar op kamers, maar ja, moet hier dus gewoon nog anderhalf jaar zitten, dat staat vast, heb het er elke avond met m'n ouders over, en hun standpunt blijft. ik ben de enige die d'r wat aan zou kunnen doen, maarja ik weet niet of ik het werkelijk kan. school gaat ook verrot want ik ben gewoon helemaal uitgeput... niks heeft meer zin voor me. ben ook bang dat het in nederland eens fout zal gaan. nouja bedankt voor antwoorden ![]() miep
|
Verwijderd
|
'k ben het wel met Darkcat eens, geloof ik.
Verder is Engels een taal waar je in je verdere leven veel aan hebt. ![]() (P.S. Het dichtklappen bij één Engels woord ken ik wel. Heb je geen vriendin met wie je een keer heel melig in het Engels kunt praten ofzo? Soms gaat dat beter. Of begin met schrijven, dan hoort niemand (ook jij niet) er iets van. Zit je op een internationale school? Daar heeft iedereen een accent, val je iig niet op als je een accent hebt en daarom niet zou durven praten.) |
![]() |
||
Citaat:
oh en Darkcat, dat zingen is een goeie, maar dat doe ik ook al niet meer. ik zing ook al niet meer mee met de muziek, het is belachelijk ik weet het.... ik zal er ok nog wel verder mee geconfronteerd worden, in nl is ook zoveel engels (shit waarom houden we niet lekker onze eigen identiteit en houden we zo veel mogelijk nederlands ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Gootsteenontstopper Verwijderd | 10 | 13-12-2004 14:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Lief Charlottetje | 93 | 03-04-2004 16:28 | |
Verhalen & Gedichten |