Oud 14-08-2003, 15:35
wizzard
wizzard is offline
het is pas uitgegaan met mijn nu ex vriendin
het enige kutte is dat ik gewoon vrieden wil blijfen dat hebben we gezegt tegen elkaar toen we net wat kregen en ik wil dat nu na leven op de dag dat ze het uitmaakte heb ik haar dus ook gevraagd of we gewoon vrienden konde blijfen en of zij dat wil
ze zei toen mij best (niet te entousiast maar dat kwam waarschijnlijk omdat ze zich lullig voelde)ik wil dit heel graag want voor ik met haar hat waren we al goede vrienden.maar hoe moet ik haar nu duidelijk maken dat ik vrienden wil blijfen met haar.ik ben er inmiddels al overheen en voel dus niets meer voor haar.behalfe dan net als daarvoor de vriendschap ik mis haar dan nu als vriendin en niet meer als lover maar hoe kan ik haar dat duidelijk maken.ik had haar ook al een dag na dat het uit was nog gesmst of ze dat wil maar geen respons gehad.DUS WETEN JULLIE WAT IK MOET DOEN
want ik zit er wel mee

Laatst gewijzigd op 14-08-2003 om 16:21.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-08-2003, 15:38
Verwijderd
In ieder geval een goed gesprek met haar hebben, face-to-face, niet via sms dus.
Hoe je dat verder voor elkaar krijgt, ik heb geen idee . Wel weet ik dat het zeker mogelijk is want ik heb het gistermiddag nog gezien, geweldig hoe die twee nog met elkaar omgaan terwijl de relatie die een jaar heeft geduurd al 3 maanden uit is.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 15:43
G.T.C.
G.T.C. is offline
gewoon een goed gesprek beginnen lijkt me. Zij heeft misschien wat meer tijd nodig om deze recente gebeurtenis te verwerken. (wat ik overigens niet raar vind. Ik vind het eerder raar dat jij er NU AL over heen bent, maar dat terzijde)

Je zou haar over een tijdje ook ergens mee naar toe kunnen nemen wat aan toont dat je gewoon goeie vrienden wil blijven. Dingen die je normaal altijd met je beste vrienden doet. Je moet een cadeautje kopen voor je tante die gaat trouwen en je wil niet dat je iets doms koopt dus neem je maar wat vrouwlijk gezelschap mee.
Of je hebt weer is een sollicitatie waar je super zenuwachtig voor bent dus vraag je haar om even langs te komen zodat je het gesprek met haar kan oefenen.

Zo zou ik het iig doen
Oud 14-08-2003, 15:47
Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Die vriendschap moet gewoon weer groeien! Neem de tijd en ga gewoon met der om en dan merk je vanzelf of het nog klikt of niet!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 16:01
wizzard
wizzard is offline
Zij heeft misschien wat meer tijd nodig om deze recente gebeurtenis te verwerken. (wat ik overigens niet raar vind. Ik vind het eerder raar dat jij er NU AL over heen bent, maar dat terzijde)
lees mijn topic zou jij het vertellen vervolg.zei heeft het uitgemaakt omdat ze niks meer voor me voelde want ze was verlieft geworden op een leuke griek.dat zei ze teminste.en wat mij btreft.natuurlijk denk ik nog elke dag aan haar maar heb gemetkt dat ik haar niet meer miste als mijn vriendin(het knuffelen.zoennen de tedere momenten)maar als een vriendin(knuffelen elkaar dingen vertellen waar je mee zit. stappen. naar het strand. thuis filmpje kijken enz.)fat fijne mis ik nu gewoon
Oud 14-08-2003, 17:49
Verwijderd
Dat is niet echt leuk van haar, ik vind zelf dat ze te weinig rekening houdt met jouw gevoelens, maar dat is dan mijn bescheiden mening.
Je kunt idd met eerdergenoemde dingen proberen weer een zekere vriendschap op te bouwen maar als zij opeens niets meer in je ziet en ze wil je ook niet echt als vriend houdt het gewoon op en moet je het niet forceren (het moet van twee kanten komen).
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 21:24
wizzard
wizzard is offline
Citaat:
perseus schreef op 14-08-2003 @ 18:49:
Dat is niet echt leuk van haar, ik vind zelf dat ze te weinig rekening houdt met jouw gevoelens, maar dat is dan mijn bescheiden mening.
Je kunt idd met eerdergenoemde dingen proberen weer een zekere vriendschap op te bouwen maar als zij opeens niets meer in je ziet en ze wil je ook niet echt als vriend houdt het gewoon op en moet je het niet forceren (het moet van twee kanten komen).
dat is waar it takes two maar zij mocht mij ervoor ook al zelf toen ze nog niet verlieft op me was konden we goed met mekaar overweg dus ik snap waarom dit nu niet zou kunnen ik heb het er ook nog niet over gehad ik laat de boel heel ff de boel en ga over een weekje wel bij haar lang of ik bel haar ofzo ik weet het nog niet hoe ik het het beste kan aanpakken
Oud 17-08-2003, 22:17
El_Fenomino
El_Fenomino is offline
Ik zou haar en jezelf gewoon eens de tijd geven.. Een paar weken niet praten kan helemaal geen kwaad.. Dat lokt vaak alleen maar ruzie uit.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 10:43
Luna
Luna is offline
Citaat:
El_Fenomino schreef op 17-08-2003 @ 23:17:
Ik zou haar en jezelf gewoon eens de tijd geven.. Een paar weken niet praten kan helemaal geen kwaad.. Dat lokt vaak alleen maar ruzie uit.
inderdaad, ik wilde ook vrienden blijven nadat het uit was gegaan met mijn vorige vriendje. dat ging in het begin niet omdat het allemaal nog te 'vers' was, zegmaar.
Ik dacht ook na een paar dagen dat ik eroverheen was maar dat bleek dus niet zo te zijn en we hebben nog ongeveer 3 maanden moeilijk lopen doen. Nu is dat al ruim een jaar uit en zij we nog steeds goede vrienden. Laat haar dus even met rust tot jullie allebei weer tot jezelf zijn gekomen en bel haar dan eens op, of spreek wat af.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 14:15
femkeb
femkeb is offline
Mijn tip: Geef haar eerst wat ruimte en probeer daarna als het ware weer een nieuwe vriendschap op te bouwen.

Ook al heeft iemand zelf het uitgemaakt (of al het idee had het uit te willen maken) is het altijd heel erg wennen als het uit is. een heleboel mensen hebben dan behoefte aan wat afstand. Ik zeg niet dat vriendschap tussen exen onmogelijk is, want ik ken een heleboel mensen die het wel gelukt is, maar je moet het vanuit jezelf wel kunnen. En dat verschilt natuurlijk per verbroken relatie (om welke redenen, hoelang het geduurt heeft enz)

Probeer er met haar over te praten hoe zij erover denkt en probeer samen uit te vinden wat het beste voor jullie twee is.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten