Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik dacht ook na een paar dagen dat ik eroverheen was maar dat bleek dus niet zo te zijn en we hebben nog ongeveer 3 maanden moeilijk lopen doen. Nu is dat al ruim een jaar uit en zij we nog steeds goede vrienden. Laat haar dus even met rust tot jullie allebei weer tot jezelf zijn gekomen en bel haar dan eens op, of spreek wat af. |
![]() |
|
Mijn tip: Geef haar eerst wat ruimte en probeer daarna als het ware weer een nieuwe vriendschap op te bouwen.
Ook al heeft iemand zelf het uitgemaakt (of al het idee had het uit te willen maken) is het altijd heel erg wennen als het uit is. een heleboel mensen hebben dan behoefte aan wat afstand. Ik zeg niet dat vriendschap tussen exen onmogelijk is, want ik ken een heleboel mensen die het wel gelukt is, maar je moet het vanuit jezelf wel kunnen. En dat verschilt natuurlijk per verbroken relatie (om welke redenen, hoelang het geduurt heeft enz) Probeer er met haar over te praten hoe zij erover denkt en probeer samen uit te vinden wat het beste voor jullie twee is.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op BFF (Ik ben een jongen mijn BFF is een meisje) Verwijderd | 3 | 01-05-2012 09:47 | |
Liefde & Relatie |
zou je een relatie beginnen met... Shitonya | 360 | 06-10-2005 21:42 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Liefde & Relatie |
ff een verhaal ... Cootje | 18 | 17-09-2004 21:18 | |
Verhalen & Gedichten |
[Schrijfopdracht] Bedrog Type | 7 | 22-01-2003 19:16 | |
Liefde & Relatie |
hij is vreemd gegaan... *mystery* | 24 | 11-05-2002 02:38 |