Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2012, 23:16
Verwijderd
Hallo allemaal,
Ik ben superverliefd op mijn bff. Mijn BFF is een meisje en ik ben een jongen voor de duidelijkheid.
We kennen elkaar al een tijdje en vanaf dat we wat meer met elkaar omgingen werden we uiteindelijk BFF in groep 8. Maar in de loop van tijd, begon ik haar steeds leuker te vinden. En nu ik in de 1e zit ben ik gewoon smoorverliefd op haar. Maar ze heeft nu ook een vriendje. En ik wil onze vriendschap niet verpesten door et haar te vertellen want we zien elkaar ook veel minder doordat we op een andere school zitten. Als iemand hetzelfde heeft (of heeft gehad) of me kunt helpen help me alstjeblieft want ik moet het weten.

-Gr tjuhh
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-04-2012, 23:25
Verwijderd
Je er al één van deze topic.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2012, 23:47
joris19
joris19 is offline
Hoi blijf gezellig contact met haar houden, al heeft ze een vriendje, misschien weet haar vriendje niet van jou bestaan af, om het maar even zo te noemen, of misschien wel, blijf gezellig vrienden, soms kan uit een vriendschap ook iets moois opbloeien, al heeft ze een vriendje, maar misschien vond ze jou ook leuk, maar heb je ongewild je kans verspeeld om wat met haar te beginnen, misschien heeft ze het je wel laten merken dat ze je leuk vind, maar heb jij er niets mee gedaan. Omdat je het niet door had. Kan gebeuren, bel haar op en vraag hoe het met haar gaat ofzoiets. Toon belangstelling voor haar, laat voorzichtig merken dat je geeintresseerd bent haar. Beter Initiatief nemen, dan helemaal niets doen. Dan weet je meteen waar je zo'n beetje aan toe bent. Oké hier komt het, als ze merkt dat jij meer belangstelling in haar hebt, dan haar huidige vriendje, dan kan je haar voor jezelf winnen, oké het is misschien niet helemaal correct, Maar liefde is soms net oorlog, het recht van de charmantste ofzoiets..ha, ha,..het gevecht om het vrouwtje, dat zie je bij dieren ook wel eens, dat twee mannetjes elkaar beconcureren om dat éne vrouwtje, oké wij zijn geen dieren maar....ik noem maar effe een voorbeeld, soms kun je een meid voor je winnen door net even iets charmanter of aardiger te zijn dan die rivaal, ha,ha, oké netje is het misschien niet vinden sommige mensen, maar omgekeerd werkt dat ook als je een vriendin hebt, die een ander charmanter blijkt te vinden dan jij, omdat je haar verwaarloost tja, dan ligt de concurrent op de loer, Ofwel laat je zelf als vriend van je beste kant zien.....om het zo maar even te noemen....soms kan een dobbelsteen vreemd rollen.....succes
Met citaat reageren
Oud 01-05-2012, 09:47
Verwijderd
Dankje Joris
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten