| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

|
| 

het PotC topic part 2 is ook al geboren   

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=573871 maar om toch even antwoord te geven op je vraag: Hij is echt uberhip!  
	 | 
	|
| 

| 

|
| 

Johnny is van mij! *sleept mee* 

(film gisteraaf gezien, was geweldig, zaal bijna leeg (iets van 14 man ofzo) En wij maar kwijlen, oei   Johnny!) @ Semyaz (als je dit leest) jij gaat écht binnenkort opgemaakt worden jochie  

Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

johnny is niet alleen van jou!! oeps...t kwijlen begint weer maar als je gister PotC heb gezien..moest je dan geen Edward Scissorhands kijken?  
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

![]() En hij is wel alleen van mij! Als ik je lief vind mag je um af en toe lenen van me  

Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love 
	 | 
	||
| 

| 

|
| 

nou ja... om maar even in vrouwentaal te spreken... 

ooooee aaaaaaaaaaaaaaaaah... *kwijl* Keira Knightley is van mij....... maar ik wil dr wel delen ![]() ![]() ![]() *blaat*    neuj maar goed... Keira Knightley heb ik toch nog wel liever dan die mannetjes... vind haar toch zeker het vermelden waard dacht ik zo  

No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit... 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

![]() Uhm, goede film, lekkere mannen, veel humor.  

MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house. 
	 | 
	||
| Advertentie | 
| 
				 | 

![]()  | 

| Topictools | Zoek in deze topic | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Films, TV & Radio | 

soundtracks Pirates of the carribean artnael  | 26 | 22-10-2004 18:53 | |
| Films, TV & Radio | 

Jerry Bruckheimer KIET  | 15 | 24-04-2004 22:55 | |
| Films, TV & Radio | 

wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien? Krugdinho  | 130 | 24-10-2003 08:40 | |
| Films, TV & Radio | 

Pirates of the Carribean Verwijderd  | 19 | 14-09-2003 01:31 | |
| Films, TV & Radio | 

pirates of the carribean checko  | 5 | 04-09-2003 17:11 | |
| Films, TV & Radio | 

Pirates of the carribean Twijg  | 500 | 18-08-2003 20:49 | |