Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ben voirge week begonnen met elke dag een koppie cupasoup als ik thuis kom uit school.
daar ben ik zojuist weer mee opgehouden omdat ik een hele kop tomensoep over mijn bureau heb gegooid, het nu zo stinkt hier dat ik volgens mij nooit meer soep hoef, en dat ik de kans op herhaling (van het laten vallen van soep) vrij groot acht en dat liever nooit meer zie gebeuren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stomme school ![]() Gaat dan maar op de school van Moenbloem zitten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Uhm, ik heb er geen last van moet ik eerlijk zeggen.Op school heb ik om 10 uur soms wel al mijn 4 broodjes op, terwijl ik ook gewoon ontbijt.
|
![]() |
Met broodbeleg, dat wisselt eens in de zoveel tijd. Net als drinken, soms drink ik weken achter elkaar cola en dan wordt het weer tonic en dan weer wat anders. Ik heb ook van die periodes dat ik veel melk drink en dan ineens echt geen zin meer in melk heb, dan wordt het weer fristi.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb het meestal niet in korte tijd, wel in lange(re) tijd. Zo eet ik altijd maanden/jaren bruin brood met suikervrije kersenjam en dan opeens ben ik het zat en wil ik iets anders, wat ik dan weer weken/maanden eet tot ik het zat ben. Zo heb ik ook tijden heel veel nasi gegeten en tijden heel veel aardappelballetjes met doperwtjes en natuurlijk (witte) druiven, (galia) meloen en kiwi golds.
![]() ![]() Nu zit ik weer in de bruin-brood-kersenjam-fase en in de quiche-fase. Er zijn ook wel verslavingen die ik altijd heb. Zo is er een cola-(light)-verslaving en ook wel een pure-Bounty-verslaving, een slagroom-taart-verslaving, een bosvruchten-ijs-verslaving een een Twister-verslaving, maar dat drink/eet ik sowieso amper, dus dat geeft niet zo. ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld? JustTalk | 324 | 24-05-2014 14:55 | |
Psychologie |
Medicatie.... Verwijderd | 51 | 16-07-2009 00:41 | |
Drugs & Alcohol |
Nicotine in je aderen Inanis | 30 | 05-12-2007 23:26 | |
Eten & Drinken |
Tijdelijke "verslavingen" Friendly Friend | 95 | 14-11-2006 15:43 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Strijd van binnen (deel 1) Man of Chrome | 23 | 26-12-2004 14:12 | |
Drugs & Alcohol |
Legalisering Drugs. Isa | 28 | 31-12-2001 11:13 |