Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
daar heb je toch gewoon schijt aan, dat ze dat tegen je zeggen? Heb ook wel eens van die broeken, maar het zal mij zowiezo een zorg zijn of ze zien of ik al dan niet een string aanheb (en als je ze echt wil kloten ga je hem gewoon op het toilet uittrekken (die string dan), dan snappen ze er helemaal nix meer van, zeker niet als ie er dan later weer wel is...)
|
tja, ik ben stevig gebouwd met een dikke kont en brede heupen, maar wel een vrij dunne taille. Daarbij komt dat ik ook nog es 1.65 ben, dus hele korte beentjes heb...Als ik eindelijk es een mooie broek heb gevonden, issie weer 30 centimeter te lang
![]()
|
Nah...ik heb het de laatste tijd ook. Ik heb lange benen en geen kont maar wel weer heupen
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iemand tips qua merk? Ik heb nu voor 't eerst een H&M-spijkerbroek kunnen kopen, maar dat is wel een wat wijder model. En Diesel draag ik dan ook graag, maar die wijken dus.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wally's broeken blurred | 18 | 13-09-2006 21:50 | |
Lifestyle |
G-star broeken Fossilsurf | 28 | 07-11-2005 13:53 | |
Verhalen & Gedichten |
[Columnwedstrijd] Geluk zit in een broek van Replay Verwijderd | 0 | 05-06-2005 20:29 | |
Lifestyle |
Teenslippers voor mannen? :S Teensokkuh | 57 | 04-03-2004 23:46 | |
Lifestyle |
schoenen en broeken charly not | 48 | 30-03-2003 10:14 | |
Werk, Geld & Recht |
Model staan en bijverdienen Rianne16 | 1 | 12-02-2003 13:03 |