Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Sorry hoor Tenson, maar je bent echt te triest voor woorden. Maar ja, doe voor je eigen ding zou ik zeggen. Als je maar weet dat er zo veel meer is dan die oppervlakkigheid. En denk maar niet dat er meisjes zijn die respect hebben voor players....
|
![]() |
njah.. ik weet hoe het is om een playa te zijn.. niet alleen jongens zijn playa'S ..meisjes kunnen er ook wat van.. maar GEPLAYED worden is niet leuk.. dus ik denk dat alleen van die sletjes respect voor playa's hebben.. omdat ze gebruikt willen worden.. jah togh.. maar je komt wel over dat laya gedoe heen.. als je ouder wordt.. en als je een meisje ECHT MAAR DAN OOK ECHT leuk vind..!!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
SEX EN Meisjes PLayen is niet ALLES IN het leven.. EnnUh ook al krijg je ut telkens voor elkaar..»»» Beauty lies within««« mayB wordt je ook Ooit een keer geplayed door een meisje waarop je FINALLY verliefd bent.. en dan weet je hoe het voelt.. »»» what comes around.. goes around.. onthoud dat..!!
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Volgens mij ben jij zo'n wannabe Nigga. Of je bent je eigen aan het aanstellen. En niet alleen de meeste meiden hebben een hekel aan players (playA voor jou met je mislukte gangstastyle), ik ken heel veel jongens die players ook niet moeten. Jij moet maar es flink in elkaar geslagen worden dan zeur je wel anders debiel.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-hart-topic 169 darkfairy | 500 | 07-12-2012 15:58 | |
Lifestyle |
Flash je foto's! JanDeVries | 499 | 09-07-2009 19:12 | |
Werk, Geld & Recht |
wel of niet doen? :O GozerT | 45 | 25-02-2006 18:05 | |
Lifestyle |
wereldreiziger of niet thecatempire | 89 | 26-03-2005 18:25 | |
De Kantine |
[gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? Episode II Machiavelli | 500 | 28-09-2004 20:34 |