Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
misschien heb je wat aan deze site: http://www.comingout.nl Er staat wat nuttige info op, daarnaast staan er interessante links en ze hebben ook een actief forum
![]() kijk anders eens op www.expreszo.nl Op deze site kun je advertenties plaatsen en ook op deze pagina kun je via een forum mensen leren kennen.... overigens kun je ook een oproep plaatsen op het deelforum van s.com "contact gezocht". Op dit forum zitten wel een paar meisjes die bi zijn en die jou vast wel willen helpen ![]() veel succes verder ![]() |
![]() |
|
![]() |
Je kan ook kijken op http://www.comeout.nl/ (dat is niet dezelfde die Bertbart gaf!). Daar staan een heleboel coming-out verhalen, als het goed is staat het mijne er ook tussen.
|
![]() |
|
hoi
![]() wel kben zelf bi dus ik kan goed begrijpen hoe je je nu voelt! allereerst wil ik je zeggen dat je niet te vlug een 'coming-out' moet maken... hoor eerst hoe je vriendin tegenover holebi's staan en praat er dan mss eens over dat je twijfels over je geaardheid hebt. Voor sommige mensen kan het een hele schok zijn! (heb ik bv meegemaakt... is niet errug aangenaam ![]() ![]() sterre (p.s. en als ze je ooit uitlachen of gemeen tegen je doen, trek je er dan niets van aan! dat zijn domme mensen!!!)
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb van mn 12e ongeveer tot mn 17e ongeveer gedacht dat ik misschien lesbisch zou zijn, ook was ik verliefd op een vriendin van me....pas later begon ik te denken dat ik het misschien niet zo zwart/ wit moest zien en ook nog bi kon zijn....later kreeg ik iets met mijn vriend....ik heb t er echt moeilijk mee gehad in mn puberteit ![]() Maargoed je hebt ook mensen die het echt al heel zeker weten en misschien ben jij er wel zo een. Maar besef wel dat het ook een 'bevlieging' kan zijn, dat je bijv. wel opgewonden kan worden van meisjes en ze ook aantrekkelijk en alles kan vinden maar gewoon met jongens gaat zoals ik.....als je er nl op gaat letten dan ga je steeds meer denken dat je inderdaad lesbisch bent. GEbruik anders ook eens de zoekfunctie hier op scholieren.com: voer bij 'onderwerp' in 'lesbisch, 'bi' of 'homo' en je vindt er genoeg dingen over..... |
![]() |
|
![]() |
Hai
Heel erg bedankt voor jullie advies.. Heb nog steeds tegen niemand gezegd dat ik bi/lesbi ben... Ik ben nu verliefd op een meisje dat ik niet ken.. Weet alleen dat ze in de tweede klas zit en ontzettend mooi is. Heeft iemand een idee hoe ik contact met haar kan leggen want ik weet namelijk niet of zij ook gevoelens heeft voor meisjes.. Liefs xXxXxX |
![]() |
|
jah sorry damsen niet iets verkeert's gaan denken nu ik hiero als jongen ben neeh ik heb ook eens met een meisje gehad die viel ook op vrouwe ook al vertelde ze mij dat 2 maanden later maar ze dacht dat ik anders niet met haar wouh ik vond het maar onzin ik denk wie of wat je ook bent je bent gelijk niet meer niet minder als je echt iets in iemand ziet maakt het duzz ook niet uit of die iemand bi is! oke in het beging wouh ik het niet eens geloofen met vrienden er over gepraat die vonden het maar raar ik kan nog altijd door een deur met haar ok al hebben we nu niet meer met elkaar
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk dat het belangrijk is dat je alles eerst zelf helemaal accepteert. Als je je dan een beetje zekerder voelt, straal je dat ook meer uit enzo en dat kan soms ontzettend helpen. Ik merk dat ik het nu (ongeveer anderhalf jaar nadat ik echt zeker wist dat ik op vrouwen val) ook een stuk makkelijker vind om het aan mensen te vertellen. Trouwens...ik heb ook een hele tijd getwijfeld of ik nou lesbi of bi was, maar daar kom je vanzelf wel achter. Dat is niets om je druk over te maken. ![]() Mocht je mij nog eens willen spreken: ik ben PM-baar en mijn mail/MSN-adres staat in mijn profiel.
|
... als je het zelf niet weet zou ik het inderdaaad nog niet aan heel veel mensen vertellen, maar het kan wel heel fijn zijn als gewoon en paar mensen het weten.
Zelf heb ik pas na een jaar aan wat vrienden verteld dat ik bi of lesbi ben en daar heeft iedereen wel goed op gereageerd. Ouders komen het wel te weten als ik ook echt een vriendin heb ![]() heel veel succes ermee ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ben ik lesbi bi of toch hetro twijfelwijfy | 4 | 03-10-2016 10:35 | |
Seksualiteit |
Ben ik lesbi anoniempje. | 4 | 09-08-2011 23:22 | |
Seksualiteit |
wat vinden jullie van homo's? -MBI- | 500 | 03-11-2008 20:33 | |
Seksualiteit |
sex met het eigen geslacht ? francisco | 55 | 02-07-2008 17:34 | |
Seksualiteit |
bi/lesbi zijn...wel of niet??ben je er al achter...en wat zijn je ervaringen... Verwijderd | 112 | 05-12-2005 20:30 | |
Liefde & Relatie |
Homo's en Lesbi's Toffe-Tjik | 62 | 12-07-2003 22:55 |