Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Ook heb ik een keer "verkering" gehad met een jongen... ik ging al een hele tijd heel close met hem om en het was echt geweldig.. tot ik op vakantie ging en hij mij vroeg over sms... ik antwoordde dat ik het niet wist en later nadat hij me had overgehaald ja. En dat moet je nooit doen luister eerst na je zelf dan pas na de ander!!! Ik ging dus op vakantie en 3 weken later kwam ik terug met het besluit dat ik het uit ging maken zodra ik hem zag.... de dag dat ik thuis kwam belde hij mij en vroeg of hij langs mocht komen... (hij woont 25 km verderop) en ik wist niet wat ik moest doen... uitmaken over telefoon of hem die 50 km laten komen en vervolgens het uitmaken... ik heb hem tenslotte opgebeld en alles eruit gegooid wat me niet lekker zat en alles... ![]() ![]() ![]() ik maak het dus nooit uit op dezelfde manier.... ligt aan de jongen elke jongen is anders ookal lijken ze nog zo op elkaar... maar ik heb dus een hele tijd geleden besloten om een B.N.S.I.E.R'er te worden..... liefs,Rio
|
![]() |
Een vriendin heeft dat ooit eens gedaan op deze manier:
PIEF POEF PAF.... 't is af!(via SMS nog wel!) Een vriend deed het dan weer op deze manier: er is een tijd van komen en van gaan, en jouw tijd van gaan is gekomen!! Erge mensen of niet!! ![]()
||
Citaat:
![]() Als ik het uit zou maken dan zou ik in eerste instantie gewoon met haar praten of bellen om alles uit leggen want iemand zonder goede reden dumpen heb ik nooit gedaan. |
![]() |
||
Citaat:
|
hangt er van af hoelang ik met die persoon gehad heb, maar meestal maak ik het wel "hard" uit.
Dit heb ik 2 keer gedaan, verder niet zo vaak uitgemaakt op harde manier, sowieso niet vaak uitgemaakt Ik zeg eerst door de tel. zal ik even langs komen, we moeten even praten... Dan kom ik daar, wil ik eerst nog wat drinken om te rekken... Dan zeg ik: Ik denk dat we der maar mee moeten kappen, want ik ben niet meer verliefd op je, en dan heeft t niet zo veel nut meer he? Ik vind je wel aardig hoor, maar niet meer verliefd. Nou dan ga ik maar weer... Doeidoei K heb gewoon geen zin om te zeggen dat het niet aan hem ligt, want dat ligt het wel, anders was ik nog wel verliefd op hem toch??? En ik ga ook niet zeuren over vrienden blijven, want zoiets spreek je niet af, soms wordt je vrienden, soms niet...
|
![]() |
Ik ben nog erger en schamm me hier ook ontzetten voor
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik was verloofd en toen leerde ik iemand anders kenne die op mijn niveau kon praten, naar me luisterde en me begreep. Mijn ex-verloofde was iemand met nazi-ideen (iets waar ik helemaal tegen ben), hij had geen huis, geen werk kortom veel problemen. Nu zou ik daar wel mee kunnen leven, maar hij snauwde me ook af en zocht altijd ruzie met me. Nu ik dit zie snap ik niet meer waarom ik ooit een relatie met hem heb gehad en waarom ik in hemelsnaam verloofd met hem ben geweest, maar goed. Nu komt mijn fout: Ik werd verliefd op die andere jongen en ging vreemd. Ik was erg bang om het uit te maken, aangezien die ex-verloofde me ook wel eens tegen de muur omhoog had gedrukt en meer van dat soort geintjes. Ik was gewoon bang dat hij agressief zou worden. Ik heb het dus telefonisch uitgemaakt, wat ik normaal nooit zou doen. Dat heb ik met oud en nieuw gedaan. Het nieuwe jaar begint immers met goede voornemens en dit was er een van. Hij heeft twee uur aan de lijn zitten huilen, maar ik was blij dat ik niet bij me was, want dat was niet goed gegaan. Mijn leven is nu gelukkig een stuk makkelijker. Ik had nooit vreemd mogen gaan, maar ik ben nu wel gelukkig met dezelfde jongen en woon ook met hem samen. Om het even bij de topic te houden: ik maak het altijd op een andere manier uit, ligt aan de situatie. Liefst soe ik het wel in persoon en ga ik niet zeggen dat degene met wie ik het uitmaak 'meer een viend voor me is'. Ik probeer een duidelijke motivatie te geven zodat hij mij begrijpt en het misschien in zijn volgende relatie anders kan doen. kiss |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe zou jij reageren als je vriend(in) vertelt dat die op het andere geslacht valt? Missy | 41 | 04-08-2006 09:24 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic-#45 Ruudje | 494 | 21-12-2005 15:48 | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken kan prima via sms/msn catootje | 90 | 08-11-2004 16:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #24! Mara | 476 | 08-09-2004 17:03 | |
Seksualiteit |
Na klaarkomen word het saai.. monogaam | 99 | 29-03-2004 22:08 | |
Liefde & Relatie |
ik hou van haar maar!!!! badboy19 | 16 | 14-02-2002 21:38 |