Oud 23-04-2002, 13:54
Loesje
Loesje is offline
en doe je dat altijd op dezelfde manier

een vriendin van mij heeft namelijk met de jongen wat gehad....waar ik een date mee heb gehad. Hij heeft het na 4 weken met haar uitgemaakt....met de woorden: ik vind het wel jammer, maar het ligt aan mij en niet aan jou en ik wil gewoon normaal met elkaar om blijven gaan.

Nou heb ik dus zaterdag een date met hem gehad, en dit zijn ook letterlijk de woorden die hij tegen mij heeft gezegd. Ik snap dat echt niet..........jullie????
Oud 23-04-2002, 14:13
friesin
friesin is offline
jah...ik krijg zo wel een beetje het idee van ''hij gebruikt je'' maar ik ken die jongen verder niet persoonlijk dus, misschien speelt er bij hem wel iets, waardoor hij niet zo voor relaties is, of aan zich zelf twijfelt
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 15:35
Nushka
Nushka is offline
Hoe je het uitmaakt hangt van de situatie af...
Heb de ene keer knallende ruzie gehad, de andere keer kan je erover praten... hangt er ook heel erg vanaf hoe je vriend/vriendin is...

xxx
Oud 23-04-2002, 15:48
Verwijderd
Ik heb het ooit uitgemaakt met een jongen waar ik niet eens verliefd op was.. Heb ik ook gigantisch spijt van (dit ga ik verder niet uitleggen)
Ik heb 6 maanden met hem gehad,.. en op mijn verjaardag heb ik het uitgemaakt
Voordat ik cadeautjes had gekregen, dat vond ik wel zo netjes..
Maar wel lullig, op mijn verjaardag..

Naja nieuw jaar, nieuwe tijd, dus helemaal overnieuw.. Ook de verkering uit..

KLinkt stom, maar zo voelde ik me echt veel beter..

Kvind mezelf nog wel een beetje een bitch erom hoor
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 16:19
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Ik had ook met een jongen, waar ik eigenlijk ook niet zo verliefd op was... Misschien heb ik het ff gedacht, maar toch echt niet.. 2 maanden wat met hem gehad, en toen kwam hij me een keertje ophalen, en ik vond het altijd zo'n gedoe met hem, moesten we weeeeer afspreken.. toen dacht ik dat zal wel niet goed zijn, en besloten om het uit te maken... Dus die arme jongen eerst 10 km fietsen naar mij toe, ik het uit gemaakt, en kon hij weer terugfietsen.. was wel beetje lullig.. maar ik heb gewoon gezegd wat er was, en dat ik niet verliefd was en dat hij beter weer naar huis kon.

maar in jou geval is het best lullig, dat hij dus hetzelfde zegt tegen jou als tegen je vriendin ooit heeft gezegt.. misschien durft hij niet de echte waarheid te zeggen..

Kus
Oud 23-04-2002, 16:24
Piccola
Piccola is offline
Hmm, jah.. Hier volgt een verhaal waar ik me enorm voor schaam!

Ik ben in de zomervakantie vreemdgegaan met mijn ex Marco, ik had (heb) toen dus verkering met Sander. Ik heb Marco toen beloofd (op dat moment wou ik dat ook echt) dat zodra ik weer thuis zou zijn ik het uit zou maken met Sander. De dag na mijn aankomst heb ik Marco gesmst dat ik het uit had gemaakt.. Maar dat had ik nog helemaal niet! Ik was bang voor Sander's reactie en was nogal in de war door alles. Ik heb Sander toen wel verteld dat ik was vreemdgegaan enzo. Maar hij zei dat ie veel te veel van me hield, me niet wou opgeven en dat we er wel uit zouden komen! Maar goed, ik moest dus toch een keuze maken. Ik hield van Marco, maar nu ik Sander weer had gezien.... Ik was zo verliefd! Dus ik kon geen keuze maken. Na een maand heb ik pas een keus kunnen maken. Ik besloot bij Sander te blijven. Ik heb dus eigenlijk een maand lang 2 vriendjes gehad, ik heb ze allebei aan het lijntje gehouden, glashard tegen Marco zitten liegen en Sander had geen idee waar ie nou eigenlijk aan toe was. Maar goed, mijn keus was Sander en ik moest het toen dus uitmaken met Marco. Aangezien hij in Italië woont en hij geen letter Engels kan moest het dus in het Italiaans. Toen moest ik of bellen of smsen of schrijven. Nou het werd dus smsen, omdat ik schrijven niet fijn vond omdat ie dan niet meteen kon reageren en bellen.. Dat was in deze situatie gewoon te moeilijk. En met smsen kon ik er wat makkelijker een woordenboek bij houden. Ik heb Marco toen gesmst dat ie heel speciaal voor me was, maar dat dit niet ging lukken. En dat ik het moest uitmaken. Hij was helemaal verbijsterd en vroeg me waarom. Ik durfde hem niet te zeggen dat ik al die tijd nog bij Sander was, omdat ik bang was dat ie me dan nooit meer zou willen zien en spreken! Ik heb toen een lulverhaaltje lopen ophangen.. Ik zei dat de afstand te groot was (Najah das ook wel waar.. Italië - NL) en dat ik zo onzeker was omdat ik niet wist wat hij daar allemaal uitspookte met anderen bijvoorbeeld. Opzich klopte die dingen ook wel, maar ik had dat allang voor lief genomen, ik vond dat toen ik al eerder wat met hem had gehad nooit een reden om het uit te maken.. Liefde overwint alles!? Maar goed, ik gebruikte dat dus wel als smoes om het uit te maken. We zijn vrienden gebleven en ik heb hem uiteindelijk ook de waarheid verteld over Sander. Gelukkig zijn we nog steeds hele goede vrienden!

Laat het wel even super duidelijk zijn dat ik verschrikkelijk veel spijt heb van dit alles! Ik besef maar al te goed wat ik die 2 heb aangedaan en dat wat ik heb gedaan onvergeeflijk is! Ik begrijp ook absoluut niet waarom Sander het niet heeft uitgemaakt. Ik ben er natuurlijk heel erg blij om, maar als ik hem was geweest... En ik begrijp ook niet waarom Marco nog vrienden wil blijven. Maar goed, ook daar ben ik blij om. Ik begrijp werkelijk niet hoe ik die 2 zo'n pijn heb kunnen doen!? Ik begrijp niet waar ik mee bezig was, hoe kon ik nou in godsnaam vreemdgaan!? Najah goed, ik hoef me bij jullie eigenlijk niet te verontschuldigen. Dus ik kap er maar mee....
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 16:27
Verwijderd
Ik heb het nu 2x uitgemaakt met iemand.. bij mn eerste ex wassik ik dus ook niet echt verliefd dus dark Voice.. je bent niet de enige, en ik voel me dr ook nog steeds een bitch om.. Bij de tweede ex ging het gwoon niet meer, hij maakte het me te moeilijk wat de verliefdheid ging overheersen. kheb bij beide niet echt een bepaald zinnetje gebruikt.. kheb gewoon gezegd hoe het zat enzow..

Kan bij deze jongen zijn dat ie bindingsangst heef,t vandaar dat: het ligt aan mij.. Maar het kan ook zijn dat ut gwoon een bullshit zinnetje is..
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 20:04
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
friesin schreef:
jah...ik krijg zo wel een beetje het idee van ''hij gebruikt je'' maar ik ken die jongen verder niet persoonlijk dus, misschien speelt er bij hem wel iets, waardoor hij niet zo voor relaties is, of aan zich zelf twijfelt
ja zo'n type is het dus helemaal niet vooor hij gebruikt me. Wat ik dus denk is dat hij wel een relatie wil, maar dat de meisjes die hij echt leuk vind hem niet zien zitten. En het dan maar probeert met meisjes die hem leuk vinden, maar dat hij er toch achter komt dta dit niet werkt. Alhoewel het alle 2 de keren heel anders gelopen is. Bij die vriendin van mij is hij er mee begonnen en dit keer kwam het meer van mijn kant. Maar ik denk dat hij misschien er toch niet duideiljk van is bla bla bal
Oud 23-04-2002, 20:06
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

Kan bij deze jongen zijn dat ie bindingsangst heef,t vandaar dat: het ligt aan mij.. Maar het kan ook zijn dat ut gwoon een bullshit zinnetje is..
ik denk een bullshit zinnetje ...net even iets te veel soaps gekeken (daar lijkt het althans op!)
Oud 23-04-2002, 20:09
Rio
Rio is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ik heb het ooit uitgemaakt met een jongen waar ik niet eens verliefd op was.. Heb ik ook gigantisch spijt van (dit ga ik verder niet uitleggen)
Ik heb 6 maanden met hem gehad,.. en op mijn verjaardag heb ik het uitgemaakt
Voordat ik cadeautjes had gekregen, dat vond ik wel zo netjes..
Maar wel lullig, op mijn verjaardag..

Naja nieuw jaar, nieuwe tijd, dus helemaal overnieuw.. Ook de verkering uit..

KLinkt stom, maar zo voelde ik me echt veel beter..

Kvind mezelf nog wel een beetje een bitch erom hoor
Ik ben misschien nog wel een tikkie erger geweest..., weetje ik heb het ooit uit gemaakt met een jongen op zijn verjaardag, want ik moest via via horen dat ik niet op zijn verjaardag mocht komen... en dat hij het over de telefoon uit wou maken... Ik wilde het uitmaken omdat ik nog steeds gek was op een andere jongen en Ik ben naar zijn school gegaan en toen ik hem wilde feliciteren met zijn verjaardag wilde hij me er eens voorvliegen.. toen brak er bij mij iets en ik heb het uitgemaakt recht in zijn gezicht na er over gepraat te hebben en ik heb die weken erop nooit zo gevoeld wat ik miste....

Ook heb ik een keer "verkering" gehad met een jongen... ik ging al een hele tijd heel close met hem om en het was echt geweldig.. tot ik op vakantie ging en hij mij vroeg over sms... ik antwoordde dat ik het niet wist en later nadat hij me had overgehaald ja. En dat moet je nooit doen luister eerst na je zelf dan pas na de ander!!! Ik ging dus op vakantie en 3 weken later kwam ik terug met het besluit dat ik het uit ging maken zodra ik hem zag.... de dag dat ik thuis kwam belde hij mij en vroeg of hij langs mocht komen... (hij woont 25 km verderop) en ik wist niet wat ik moest doen... uitmaken over telefoon of hem die 50 km laten komen en vervolgens het uitmaken... ik heb hem tenslotte opgebeld en alles eruit gegooid wat me niet lekker zat en alles...
ik ben er niet trots op hoe het is gegaan.... maar ik heb er van geleerd en dat is 1 van de belangrijkste dingen in je leven van gebeurtenissen leren en je wordt er sterker van....

ik maak het dus nooit uit op dezelfde manier.... ligt aan de jongen elke jongen is anders ookal lijken ze nog zo op elkaar...
maar ik heb dus een hele tijd geleden besloten om een B.N.S.I.E.R'er te worden.....

liefs,Rio
Oud 25-04-2002, 17:38
lieve
lieve is offline
Een vriendin heeft dat ooit eens gedaan op deze manier:
PIEF POEF PAF.... 't is af!(via SMS nog wel!)
Een vriend deed het dan weer op deze manier:
er is een tijd van komen en van gaan, en jouw tijd van gaan is gekomen!!

Erge mensen of niet!!
Oud 25-04-2002, 18:16
simple creed
simple creed is offline
gebeld
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 18:18
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
lieve schreef:

Erge mensen of niet!!
Jaah erg he.. Een ex van mij heeft 't ook via SMS uitgemaakt, (oke, het is uit!) da's al erg genoeg maar de reden daarachter vind ik nog dieptriester: In een videoclip van Twarres werd het ook uitgemaakt via SMS...Zucht... Hoe steenkoud kan je zijn, nouja, ze was natuurlijk weer n's Fries dat zit erin. De dag erna had ze gelijk een vriendje, was ze mee vreemdgegaan en mij ervoor gedumpt. Gelukkig had ik er niet zoveel verdriet van omdat ik echt niet meer van haar kon houden ook wel logisch.

Als ik het uit zou maken dan zou ik in eerste instantie gewoon met haar praten of bellen om alles uit leggen want iemand zonder goede reden dumpen heb ik nooit gedaan.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 20:13
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
lieve schreef:

Erge mensen of niet!!
NEe dat snap ik dus echt niet. Ik zou dat dus nooit kunnen! Je hebt als het goed is wel wat voor die persoon gevoeld, dus dan vind ik ook dat je die persoon in haar/ zijn waarde moet laten. En het persoonlijk komen vertellen...je kan die persoon tenminste op een fatsoenlijke manier vertellen waarom je niet meer verder wilt. Ik moet zeggen dat is tot nu toe altijd goed gegaan.....jongens hebben mij het altijd nog persoonlijk vertelt waar ik gewoon heel blij mee was. Ik zou als ik het uit zou maken die persoon behandelen zoals ik zelf behandeld zou willen worden......omdat ik weet dat het gewoon kut is om gedumpt te worden en het allemaal al moeilijk genoeg is. Ik zou het dan iig op een fatsoenlijke manier willen afsluiten, dat die persoon daarom niet extra gekwets zou worden
Oud 25-04-2002, 20:28
sunflouwer
sunflouwer is offline
hangt er van af hoelang ik met die persoon gehad heb, maar meestal maak ik het wel "hard" uit.

Dit heb ik 2 keer gedaan, verder niet zo vaak uitgemaakt op harde manier, sowieso niet vaak uitgemaakt

Ik zeg eerst door de tel. zal ik even langs komen, we moeten even praten...
Dan kom ik daar, wil ik eerst nog wat drinken om te rekken...
Dan zeg ik: Ik denk dat we der maar mee moeten kappen, want ik ben niet meer verliefd op je, en dan heeft t niet zo veel nut meer he? Ik vind je wel aardig hoor, maar niet meer verliefd. Nou dan ga ik maar weer... Doeidoei

K heb gewoon geen zin om te zeggen dat het niet aan hem ligt, want dat ligt het wel, anders was ik nog wel verliefd op hem toch??? En ik ga ook niet zeuren over vrienden blijven, want zoiets spreek je niet af, soms wordt je vrienden, soms niet...
Oud 26-04-2002, 11:47
*Soull*
*Soull* is offline
Ik ben nog erger en schamm me hier ook ontzetten voor

Ik was verloofd en toen leerde ik iemand anders kenne die op mijn niveau kon praten, naar me luisterde en me begreep. Mijn ex-verloofde was iemand met nazi-ideen (iets waar ik helemaal tegen ben), hij had geen huis, geen werk kortom veel problemen. Nu zou ik daar wel mee kunnen leven, maar hij snauwde me ook af en zocht altijd ruzie met me. Nu ik dit zie snap ik niet meer waarom ik ooit een relatie met hem heb gehad en waarom ik in hemelsnaam verloofd met hem ben geweest, maar goed.

Nu komt mijn fout: Ik werd verliefd op die andere jongen en ging vreemd. Ik was erg bang om het uit te maken, aangezien die ex-verloofde me ook wel eens tegen de muur omhoog had gedrukt en meer van dat soort geintjes. Ik was gewoon bang dat hij agressief zou worden. Ik heb het dus telefonisch uitgemaakt, wat ik normaal nooit zou doen. Dat heb ik met oud en nieuw gedaan. Het nieuwe jaar begint immers met goede voornemens en dit was er een van. Hij heeft twee uur aan de lijn zitten huilen, maar ik was blij dat ik niet bij me was, want dat was niet goed gegaan.

Mijn leven is nu gelukkig een stuk makkelijker. Ik had nooit vreemd mogen gaan, maar ik ben nu wel gelukkig met dezelfde jongen en woon ook met hem samen.

Om het even bij de topic te houden: ik maak het altijd op een andere manier uit, ligt aan de situatie. Liefst soe ik het wel in persoon en ga ik niet zeggen dat degene met wie ik het uitmaak 'meer een viend voor me is'. Ik probeer een duidelijke motivatie te geven zodat hij mij begrijpt en het misschien in zijn volgende relatie anders kan doen.

kiss
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 13:52
LittleLucille
LittleLucille is offline
Ik ging 2 maanden met een jongen waarna hij na een maand steeds minder respect voor mij had daardoor heb ik het op een best wel lullige manier uit gemaakt namelijk via de telefoon....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten