Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2002, 13:31
badboy19
badboy19 is offline
ik mag weinig met me vrienden uitgaan en zo omdat me vrienden meisjes playen enzo en praten helpt niet wat kan ik er aan doen wie kan me helpen alvast bedankt danny
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-02-2002, 13:32
apart persoontje
apart persoontje is offline
Je laat je vriendin toch nie beslissen met wie jij omgaat? Sorry maar da vink altijd zo zwaar belachelijk, vriendjes en vriendinntjes komen en gaan, maar vrienden blijven, en die moet je nie gaan wegjagen omdat zij vind da het geen leuke vrienden zijn. Het zijn toch jou vrienden!
Oud 12-02-2002, 13:38
badboy19
badboy19 is offline
Citaat:
apart persoontje schreef:
Je laat je vriendin toch nie beslissen met wie jij omgaat? Sorry maar da vink altijd zo zwaar belachelijk, vriendjes en vriendinntjes komen en gaan, maar vrienden blijven, en die moet je nie gaan wegjagen omdat zij vind da het geen leuke vrienden zijn. Het zijn toch jou vrienden!
je hebt gelijkw as het ook niet van plan hoor om ze op te geven en heb ik vertelt ooke n nu heeft ze al 3 dagen haar tel uitstaan
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 14:29
sanne60
sanne60 is offline
Citaat:
badboy19 schreef:
je hebt gelijkw as het ook niet van plan hoor om ze op te geven en heb ik vertelt ooke n nu heeft ze al 3 dagen haar tel uitstaan
Eumm...misschien had je t iets subtieler moeten verwoorden dan ..???
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 14:30
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
zo te horen is ze veels te bazig/dr wil doordrukken .. geen goeie eigenschap in een relatie
Oud 12-02-2002, 18:33
Psychoot
Psychoot is offline
Praat eens serieus met der over. Kan een hele hoop oplossen.
Oud 12-02-2002, 19:16
zonnebloempie
zonnebloempie is offline
Citaat:
badboy19 schreef:
vandaar dat je ook maar vast topicje op dating heb geopend!?

ff of-topic: die foto is niet mis!

xxxxxx
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 19:23
Verwijderd
ik begrijp haar wel hoor.
waarom neem je haar niet gewoon mee een keertje zodat ze je vrienden leert kennen?
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 20:14
Cato328
Cato328 is offline
Citaat:
badboy19 schreef:
ik mag weinig met me vrienden uitgaan en zo omdat me vrienden meisjes playen enzo en praten helpt niet wat kan ik er aan doen wie kan me helpen alvast bedankt danny
Je MAG niet???? wat een onzin, hoezo gaat ze jou vertellen wat je wel mag en niet? ze is je moeder toch niet (mag ik hopen teminste, anders heb je een serieus probleem )
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 23:11
Verwijderd
Stompen, die vrienden
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 10:44
kizzy
kizzy is offline
ik kan best begrijpen dat ze het niet fijn vind dat jij met vrienden omgaat die een beetje playen met meisjes.... tja als me vriend met een jongen uitgaat die ook zo is dan ben ik toch soms wel ffe bang dat er wat fout gaat daarow maar.. ze kan niet zeggen met wie jij wel en niet moet omgaan... als ze haar telefoon weer aanzet kan je met haar gaan praten, maar je hoeft echt NIET je vrienden op te geven voor haar..
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 14:56
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
kizzy schreef:
ik kan best begrijpen dat ze het niet fijn vind dat jij met vrienden omgaat die een beetje playen met meisjes.... tja als me vriend met een jongen uitgaat die ook zo is dan ben ik toch soms wel ffe bang dat er wat fout gaat daarow maar.. ze kan niet zeggen met wie jij wel en niet moet omgaan... als ze haar telefoon weer aanzet kan je met haar gaan praten, maar je hoeft echt NIET je vrienden op te geven voor haar..
nou ja! Dit wilde ik net gaan zeggen, maar dat hoeft dus niet meer.
Oud 13-02-2002, 22:44
badboy19
badboy19 is offline
hey alle mensen bedankt voor jullie reactie
heb er wat aan gehad Ben alleen weer vrijgezel

maar voor de mensen die gingen zeuren over me datingtopic was voor meiden om te chatten niet voor relatie
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 13:26
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
badboy19 schreef:
hey alle mensen bedankt voor jullie reactie
heb er wat aan gehad Ben alleen weer vrijgezel

maar voor de mensen die gingen zeuren over me datingtopic was voor meiden om te chatten niet voor relatie
lullig zeg, dat het uit is. Is dat omdat je toch met je vrienden uitwilde, of heb jij het uitgemaakt? Hoe dan ook: veel sterkte.
Oud 14-02-2002, 13:43
casey
casey is offline
tja.. 'k versta haar ergens wel hoor.
Ben al lang blij dat mijn vriend wat normale vrienden heeft, want met players of dronkelappen en wat voor soort ook, daar ben je niks mee en da's verre van gezellig.
Anderzijds, als je er problemen mee hebt haar boven je vrienden te kiezen en als je echt er op staat die vrienden wel te zien, is het misschien beter dat je't inderdaad uitmaakt in zo'n geval.
Dit helpt je vast lekker vooruit maja, 't is toch een zaak waar enkel jullie in kunnen (konden) kiezen.
Oud 14-02-2002, 21:37
badboy19
badboy19 is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
lullig zeg, dat het uit is. Is dat omdat je toch met je vrienden uitwilde, of heb jij het uitgemaakt? Hoe dan ook: veel sterkte.

hey bedankt we hebben goed gepraat en het is beter zo en verder blijven we vrienden ze hebt wel veel verdriet maar ach zal haar blijven steunen x

Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 21:38
badboy19
badboy19 is offline
Citaat:
casey schreef:
tja.. 'k versta haar ergens wel hoor.
Ben al lang blij dat mijn vriend wat normale vrienden heeft, want met players of dronkelappen en wat voor soort ook, daar ben je niks mee en da's verre van gezellig.
Anderzijds, als je er problemen mee hebt haar boven je vrienden te kiezen en als je echt er op staat die vrienden wel te zien, is het misschien beter dat je't inderdaad uitmaakt in zo'n geval.
Dit helpt je vast lekker vooruit maja, 't is toch een zaak waar enkel jullie in kunnen (konden) kiezen.

tuurlijk maar ik hoopte dat ze me zou vertrouwen deed ze ook tot 1 een vriendin had en vreemd ging erg klote maar jah nu is het beter zo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten