Advertentie | |
|
![]() |
|
www.warppipe.com geloof ik
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
De NESPC is ook leuk, maar ik vind het zo irritant om de onderdelen bij elkaar te scharrelen ![]()
|
ja, right, de GameCube is niet populair... da's ook echt een antwoord op de vraag.
(btw, er zijn nu meer spelkubusjes dan x-dozen verkocht) en ja, de 2e speelstation is errug populair : maar dan ook bij je kleine zusje, je grote broer, je oma, je vader, je moeder... en dat soort mensen hebben dus een 'een playstation' in huis gehaald, gewoon omdat ze denken dat het fenomeen 'spelcomputer' nieuw is en bedacht door 'playstation' (Sony kennen ze niet). overigens is vergelijken van PS2 met GC en XBox niet erg eerlijk... PS2 gaat ook als eerste weer vervangen worden, en dat lijkt mij dan weer niet erg slim. overigens : waarom wil je in godsnaam online met je cube ? heb je toch een pc voor ?
||
Citaat:
En, nog even voor de goeie orde. ik vind dat de Xbox eigenlijk geen console genoemd mag worden, aangezien ie niets anders is dan een PC met een aangepaste API waardoor hij niet bruikbaar is als de doorsnee PC ... PC-Box dus ...
||
![]() |
Citaat:
enne.. waarom je online zou willen met de cube: om spellen online te spelen die je op de pc niet heb he? k weet alleen niet wat nou al allemaal mogelijk is online met de cube, iemand?
||
Om mezelf maar even te quoten:
Citaat:
Maar, wat je er anders mee kunt? Geen reet, apart van die paar spellen die je dan via lan/internet kunt spelen. Je kunt 'm niet gebruiken als internet browser oid. Dus voor de rest is ie nutteloos, maar ja, hij doet wel precies waar ie voor gemaakt is ... spellen spelen ...
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Nintendo revolution Captain N | 500 | 08-12-2006 18:14 | |
Games |
playstation 2 en game cube Punkiej-Fish | 31 | 22-11-2003 15:56 | |