Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
1) Wat voor persoon zie je voor je bij het woord 'volwassen'? een ouder iemand die weet wat ie zegt en doet en die ook gewoon serieus kan zijn en normaal kan antwoorden. en vooral veel ervaring heeft in het leven op een positieve en negatieve manier
2) Wat is jou maatstaaf voor volwassenheid? Dwz, wat vind jij nou 'volwassen', waar ligt de lijn? Op een bepaalde leeftijd, bij een bepaald gedrag..? zeker bij een bepaald gedrag, ook de leeftijd wel een beetje maar daar ligt zeker geen grens. je gedrag zegt toch wel of je volwassen bent of niet. 3) Vind je dat jij volwassen bent? Zo nee, helemaal niet, of een beetje? Wanneer denk je dan wel onder de categorie 'volwassen' te vallen? nee, k ben pas 16 en heb gewoon te weinig gedaan in mijn leven om volwassen te zijn. maar ik vind wel dat ik meer volwassen ben dan iemand anders van mijn leeftijd. en dat omdat ik weer meer heb gemaakt dan bijvoorbeeld mijn vriendinnen die gewoon niet snappen hoe het voelt om bijvoorbeeld iemand te verliezen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
haihai
dis mn eerste berichtje hier! was hier vroeger ook maar toen zag het er allemaal nog stukje anders uit.. wel verbeterd!! zo simpel vind ik die vraagjes niet, maar wel leuk!! 1) iemand die zich verantwoordelijk gedraagt en geestelijk gezien op een niveau is gekomen wat ik 'volwassen' zou noemen.. hehe en dat kan ik dus niezo in woorden uitdrukken. 2) voor de wet moet volwassen bij een bepaalde leeftijd zijn en dat vind ik ook niet zo gek. maar eigenlijk zou je dat per persoon moeten kunnen bepalen. aan de manier hoe iemand zich gedraagt idd. 3) hehe.. leuke vraag! ben ik volwassen???? geestelijk denk ik wel. voel me wel veel ouder dan ik ben, maar ik heb dan ook wel het nodige meegemaakt. emotioneel schijn ik nog kindje van 5 te zijn ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
1) Wat voor persoon zie je voor je bij het woord 'volwassen'?
Iemand waarmee je een serieus gesprek kan hebben, op een normale toon (niet lacherig of denigrerend ofzo), iemand die niet om domme dingen gaat lachen (lachen mag natuurlijk wel ![]() 2) Wat is jou maatstaaf voor volwassenheid? Denk dat ik dat hierboven wel een beetje heb beschreven.. een echte leeftijd zit er denk ik niet aan, de een komt op z'n 14e al volwassener over als een ander op z'n 18e. 3) Vind je dat jij volwassen bent? Ik vind van wel.. ben redelijk serieus meestal, zit op hbo (al is dat geen garantie natuurlijk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar mijn maatstaaf is meestal de amte waarin een persoon in staat is met problemen om te gaan, dit hoeft niet te betekenen dat ie ze kan oplossen ofzo, ja beedje moeilijk uit te leggen allemaal Ja ik vind mezelf volwassen kwa geest maar niet in alleopzichten wel de belangrijktste |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Volwassen Verwijderd | 19 | 24-12-2007 00:11 | |
Psychologie |
volwassen worden Verwijderd | 16 | 28-01-2005 23:13 | |
Psychologie |
18 en volwassen magicflower | 64 | 11-08-2004 02:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn achttiendicht voor Martien - 'ik het lieve kind, en jij zo al volwassen'? - xineof | 6 | 28-03-2004 07:25 | |
De Kantine |
Qamra is volwassen! the tourist | 68 | 23-01-2004 16:48 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Begrip volwassen Philemon | 23 | 22-09-2003 16:53 |