Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
jah.. zo kan het ook. hebbik ook (weer niet nagedacht
![]() ![]() Greet*z |
![]() |
|
Als je twee monitoren hebt met elk twee ingangen, en elke PC heeft een eigen dualhead videokaart gaat het wel werken.. Dan gaat je video signaal wel buiten je kvm switch om, maar eigenlijk moet dat niet al te veel uit maken.. Goed, bij het omschakelen heb je meer knoppen nodig, maar je bent niet afhankelijk van de kwaliteit van de kvm switch, en je kan op de tweede monitor ook naar de desktop van die ander kijken..
@lullow, (s-)video naar VGA? Best lastig, want van het video signaal moet RGB worden gemaakt.. Ik geloof niet dat je daar echt een fatsoenlijke kwaliteit aan over houdt.. Misschien kan je beter je tv zien te fixen.
||
Citaat:
Weet je toevallig een type ofzo? dat het buiten de switch omgaat maakt niet zo heel veel uit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mocht je niet zo'n spellenspeler zijn, en 'm toch alleen voor desktop dingen gebruiken dan kan je gaan kijken naar een Matrox.. Een tweedehands g550 doet het heel leuk. Heb je de beschikking over een AGP PRO slot, en werk je veel met (professionele) openGL applicaties dan is een tweedehands 3dlabs wildcat misschien wel wat.. Tweedehands kan je voor niet al te veel geld een mooie dual of quadhead aanschaffen. Wel zijn ze full-length en moet je nog wat vermogen overhebben in je voeding, maarja.. @lullow Pinnetjes controleren? misschien zit er wel een pinnetje scheef in je stekker.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Greet*z |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Dual Monitor] 2 Videokaarten of 1? Koning | 3 | 15-11-2006 16:52 | |
Software & Hardware |
[Videokaart] Twee monitoren op vga+onboard vga? Marcus | 11 | 03-03-2005 22:39 | |
Software & Hardware |
[laptop] goed merk? Chloe Siere | 146 | 04-02-2005 15:25 | |
Software & Hardware |
[Dualscreen] Beide monitoren aan tijdens spellen Tuinkabouter !! | 1 | 02-09-2003 15:56 | |
Software & Hardware |
wat is voor een stand alone computer de beste linux hotworst | 20 | 02-02-2003 20:12 |