Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn moeder had dat al vrij snel opgegeven.
Mijn kamer lag dan ook altijd zo vol troep dat ik 's nachts regelmatig m'n nek brak als ik naar het toilet liep. Sinds ik op mezelf woon wil ik alles zo netjes en schoon mogelijk hebben, er is dus nog hoop voor jullie!
|
Whaha
![]() Gelukkig, heel gelukkig, heb ik een luik waar ik wat in kan pleuren. Maar dan nog kan ik me badjas, me tassen, me huiswerk en me kussentjes dr nie inpleuren nat. Ik vind gwoon dat ze dr nix mee te maken heeft, bovendien krijgen me vriendinnen acuut een lachbui als ze horen dat mijn kamer een rotzooi is. Tis n klein kamertje, dat weet ik, maar het gaat haar nix aan. Tis niet omdat ze er moet wezen, om de stof of wat dan ook, dat zijn argumenten die wij gebruiken, neej tis om dat ze controle wil hebben. Naja, moet er marr me leven, maar blijf er tegen strijden ![]() ![]() Liefs, sara (en heel veel suc6 met je moeder haah ![]() ![]()
|
als het een rotzooi in je kamer is, is het ook een rotzooi in je hoofd.. het is echt zo. als je je kamer op orde brengt, breng je onbewust ook wat orde in je leven
maar ik vind het ook niet leuk om te doen hoor ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() Naja, ieg, ik slaap op zolder, waar m'n moeder dus nietzo vaak komt. Ach, soms is 't heel erg, andere keren wat minder. Oja: ook een goede strategie: Stap 1: Men zoekt een grote kast, die dicht kan. Stap 2: Men raapt de troep bij mekaar. Stap 3: Men legt (lees: pleurt/gooit) de troep in de kast. Stap 4: Deurtje dicht, troep weg. De grote tovertruc ![]() ![]()
||
Citaat:
of heeft ie een chromosoom teveel?
|
Verwijderd
|
ik moet het allemaal zelf doen maar 1x in de zoveel maanden heeft ze een opruim bui en moet mn hele kamer er aangeloven. ik kan dan ook niets meer terugvinden. das erg vervelend.
de argumenten die ze weet te verzinnen zijn: -stof is slecht voor je, je loopt nog eens een allergie op. -in die rotzooi kan je niet leren en dat gaat ten koste van je cijfers. -als ik naar binnen moet kan ik mn kont niet keren (waarop ik zeg, dan moet je afvallen) ga maar door... stuk voor stuk redenen die nergens op slaan... neej moeders wil is wet en geen andere regel komt daar tussen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en naar AnnieMopje: die laatse vinnik zow goed ![]() ![]() ![]() ![]() maar vin em wel heel stoer ![]()
Laatst gewijzigd op 11-03-2004 om 19:22. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
wat is er zo ongezond aan een stapelcd's die op de grond ligt of aan watprintpapier of wat computerkesten?
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 15:02 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |