| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

|
| 

Mijn moeder had dat al vrij snel opgegeven. 

Mijn kamer lag dan ook altijd zo vol troep dat ik 's nachts regelmatig m'n nek brak als ik naar het toilet liep. Sinds ik op mezelf woon wil ik alles zo netjes en schoon mogelijk hebben, er is dus nog hoop voor jullie! 

Beagles hebben oren maar kunnen niet horen 
	 | 
	|
| 

| 

|
| 

Whaha 

dat ken ik. Alleen ruimt mijn moeder dus never nooit niet mijn kamer op, die gaat gewoon de hele dag zeuren en gigantisch ruzie trappen. Ik heb al voor gesteld dat ik zelf ook mijn kamer ga stofzuigen (ipv al1 zemen) en ik ruim ut wel altijd op als ze moet stofzuigen en als me broertje komt maar mijn moeder is egt super histerisch. Want geloof me, mijn kamer is egt netjes. Die mits zeurt al als me badjas van haakje ligt en me kleren op de stoel liggen en me jaszak is geleed. En ze flipt als me bed niet is opgemaakt. Daarnaast moeten mijn kastjes ook nog es in orde zijn, anders moet ik maar op kamers gaan of ik mag gewoon niet naar beneden eer ik alles heb opgeruimd. En madam komt ook nog es controleren!! Hoe haalt ze het in dr hoofd. En me kleding kast moet netjes zijn en voor me broertjes kamer (waar ik slaap en de compu staat) hetzelfde verhaal. Egt zooow idioot. De deal is dat ik boven opruim (dus btje netjes op de vloer en de compu kamer netjes en zij beneden. Maar ik doe dus altijd beneden en boven en dan is boven vaak nog niet goed. En reden is altijd; omdat ik het wil, omdat ik het zeg, omdat de ohh-zo-moderne-moeder toch boven je staat. Gadverdamme ik word al ziek bij ut denken hieraan al1 al.  maar ik denk dat het een stukje controle is, ik wil namelijk best zelf die was opvouwen, ik doen ong de helft van de was al, das dus ook opvouwen en ophangen (haha, maar dan wel andersom) dus in de kast doen is nie zo'n grote moeite.Gelukkig, heel gelukkig, heb ik een luik waar ik wat in kan pleuren. Maar dan nog kan ik me badjas, me tassen, me huiswerk en me kussentjes dr nie inpleuren nat. Ik vind gwoon dat ze dr nix mee te maken heeft, bovendien krijgen me vriendinnen acuut een lachbui als ze horen dat mijn kamer een rotzooi is. Tis n klein kamertje, dat weet ik, maar het gaat haar nix aan. Tis niet omdat ze er moet wezen, om de stof of wat dan ook, dat zijn argumenten die wij gebruiken, neej tis om dat ze controle wil hebben. Naja, moet er marr me leven, maar blijf er tegen strijden       ahahLiefs, sara (en heel veel suc6 met je moeder haah ![]()  )

IK BEN GESLAAGD!!!!! 
	 | 
	|
| 

| 

|
| 

als het een rotzooi in je kamer is, is het ook een rotzooi in je hoofd.. het is echt zo. als je je kamer op orde brengt, breng je onbewust ook wat orde in je leven 

maar ik vind het ook niet leuk om te doen hoor  

Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

kamer opruimen is kamer opruimen!!  
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes 
	 | 
	||
| 

| 

|

Naja, ieg, ik slaap op zolder, waar m'n moeder dus nietzo vaak komt. Ach, soms is 't heel erg, andere keren wat minder. Oja: ook een goede strategie: Stap 1: Men zoekt een grote kast, die dicht kan. Stap 2: Men raapt de troep bij mekaar. Stap 3: Men legt (lees: pleurt/gooit) de troep in de kast. Stap 4: Deurtje dicht, troep weg. De grote tovertruc    

On the internet, no one can hear you scream... 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

of heeft ie een chromosoom teveel? 

Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is? 
	 | 
	||
| 

| 

|

Verwijderd

| 

ik moet het allemaal zelf doen maar 1x in de zoveel maanden heeft ze een opruim bui en moet mn hele kamer er aangeloven. ik kan dan ook niets meer terugvinden. das erg vervelend. 

de argumenten die ze weet te verzinnen zijn: -stof is slecht voor je, je loopt nog eens een allergie op. -in die rotzooi kan je niet leren en dat gaat ten koste van je cijfers. -als ik naar binnen moet kan ik mn kont niet keren (waarop ik zeg, dan moet je afvallen) ga maar door... stuk voor stuk redenen die nergens op slaan... neej moeders wil is wet en geen andere regel komt daar tussen  
	 | 

| 

| 

||
| 

Citaat: 

, was het maar zo simpel *zucht*![]() en naar AnnieMopje: die laatse vinnik zow goed   haha, maar probleem is wel dat zij juist alles behalve dik is, phh  dus kan ik nie egt gebruiken![]() maar vin em wel heel stoer 

IK BEN GESLAAGD!!!!! 
	Laatst gewijzigd op 11-03-2004 om 20:22.  | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

maar het werkt wel  
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

wat is er zo ongezond aan een stapelcd's die op de grond ligt of aan watprintpapier of wat computerkesten? 

01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000 
	11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000  | 
	||
![]()  | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten | 

De laatste keer.. PooW  | 83 | 02-12-2005 15:36 | |