Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
ennum...als mensen veel aan hun neus zitten liegen ze ook vaak...of ze zijn gewoon verkouden
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dit hangt natuurlijk weer geheel van de persoon af: hoe goed hij/zij kan liegen |
![]() |
|
55% van onze communicatie bestaat uit lichaamstaal. Als hij afwijkt van normaal patroon kun je daaruit afleiden dat hij liegt (gebruikt ander deel van de hersenen, dus stress).
Kijk anders even hier. Hier vind je sowieso vet veel kennis om mensen beter te begrijpen tijdens contact.
||
Het blijkt dat mensen de spieren in het gezicht goed onder controle kunnen houden, dus staar je daar niet blind op.
Je kunt beter kijken naar de totale houding, handen en voeten. Zweten(de handen), zenuwachtig bewegen met de voeten of zo. Dat soort dingen, nou ja, dat is wat ik er van gehoord heb. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet heel betrouwbaar dus. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik weet niet meer of het links of rechts was ![]()
||
Citaat:
maar klopt het ook echt? |
![]() |
||
Citaat:
Overigens is het zo dat leugenaars juist vaker de ander aankijken. Dit heeft er mee te maken dat de leugenaar ook weet dat er van hem verwacht wordt dat hij ze minder aankijkt als hij liegt. Door de ander dus meer aan te kijken denkt hij (of zij natuurlijk) dat hij minder snel gepakt wordt.
||
Citaat:
En ProFox ik kijk juist altijd rechts naar boven als ik me probeer iets te herinneren.....
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
kan iemand mij helpen ik moet een samenvatting maken Rahima | 10 | 08-10-2007 17:36 | |
Liefde & Relatie |
vader gaat vreemd Celine88 | 92 | 26-11-2004 18:38 | |
Liefde & Relatie |
Ruzie Punkygirl | 31 | 05-12-2003 15:35 | |
Liefde & Relatie |
Hoe duidelijk maken dat hij me met rust moet laten? Angel Of Faith | 5 | 29-08-2003 09:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Schrammen Met Verdriet .:SuPaHGuRl:. | 5 | 01-06-2003 17:47 | |
Psychologie |
eigenlijk heeft het leven geen zin. *miesje* | 57 | 15-12-2001 10:15 |