Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik vind met name de eerste strofe bril-jant. Echt, zó mooi. Ik zie het ook helemaal voor me; de ene hand die klopt, en de andere hand die opendoet. Prachtig. Maar voordat ik een verdere reactie geef, zou ik willen vragen of je hem een beetje uit wilt leggen. Ik heb er namelijk een heel sterk beeld bij qua betekenis, maar dat laat ik nog even achterwege... Ik vraag me af of je het zelf eerst even wilt verduidelijken, want dat beïnvloedt de manier waarop ik zal reageren (ja, dat klinkt raar, ik weet het ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Bedankt voor de reacties ![]()
||
Citaat:
hmmja, terugkeer, forum, leugen, leg dit eens uit mannetje ![]() Als liefdesgedichtje wel erg mooi hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dan weet ik niet hoe jij het leest hoor
||
Citaat:
Tja, een ieder kan het weer anders lezen hoor. ---->2e strofe, dat is mijn struikelblok.
||
Citaat:
![]() En ik vroeg me al af of niemand met die tweede strofe moeite had, volgens mij klopt het ritme wel, maar het is niet hetzelfde ritme als in de eerste en derde strofe, de regels zijn ook langer. Misschien komt het daardoor? Bedankt voor de complimenten, een minderwaardigheidscomplex zit er de komende tijd niet meer in ![]()
||
Citaat:
omdat de 2e strofe langer is moet je inderdaad van ritme veranderen, ik lees dit gedicht tres rustig en dan is dat geen probleem
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Opgepakte TBS-er verdacht van moord Levitating Nun | 64 | 20-06-2005 18:25 | |
Verhalen & Gedichten |
De terugkeer van leven... Secreet | 5 | 25-09-2003 20:08 | |
Vrije tijd |
[Voetbal]Zetterberg voor 2 jaar naar RSC Anderlecht [eitje]Methuselah | 24 | 19-03-2003 22:43 | |
Verhalen & Gedichten |
De terugkeer van het gevoel Joy! | 1 | 21-11-2002 21:16 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Odyssee! Pholon | 7 | 04-04-2002 18:19 | |
Vrije tijd |
Terugkeer Cruz ?! Forza_Vak X | 10 | 17-02-2002 10:19 |