![]() |
|
Een comicverfilming die vanaf 14 juli in de bioscoop te zien is.
Spiderman moet het nu opnemen tegen Doctor Octopus. ![]() Wie kijkt er naar uit en wat zijn jullie verwachtingen? Officiele site |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind het overigens wel jammer dat ze de scherpe kantjes(geweld + bepaalde thema's) van de strips er speciaal voor de PG-13 rating vanaf hebben gehaald. Datzelfde geldt bijvoorbeeld ook voor de X-men films.
||
Citaat:
Ik vond spiderman trouwens niet beter dan batman, maar wel beter dan de andere superheldenfilms tot nu toe.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Wat dat betreft blijft Batman natuurlijk dichter bij zijn comic roots. Alleen vind ik de personages, inclusief Bruce Wayne, zo vervelend. De visuele pracht van de films kan dat voor mijn niet compenseren.
||
Citaat:
Maar ja, ik ben dan ook Marvel-freak ![]()
||
Citaat:
Ik ga morgen hopelijk naar spiderman.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spiderman 2 is pas over 2 dagen in de bios te zien hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ga er vrijdag heen. deel 1 vond ik wel aardig, en ben wel benieuwd naar het 2e deel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() .. zag ik daar net je geloofwaardigheid de deur uitstappen en met vakantie gaan?? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Nah ik heb hem net gezien en ben er eigenlijk vrij enthousiast over. Het was gewoon een goede film. Ze haalden af en toe stukjes uit deel 1 erbij en volgens de persoon naast me haalden ze sommige scenes ook rechtstreeks uit de comics. Zeker het bekijken waard, ik denk dat ik hem wel leuker vond dan deel 1.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() De actie-sequences zijn echt heel goed, de drama-stukken redelijk, maar naar mijn mening iets te langdradig en belerend, wat de vaart niet ten goede komt. Outsiders van de strip haken daardoor ook sneller af. Verder was Jameson weer heerlijk neergezet. Al met al lastig te zeggen welk deel beter was.
Spoiler
Laatst gewijzigd op 14-07-2004 om 01:33. |
![]() |
||
Citaat:
![]() wat moet ik dan?
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Spiderman III stukje in veronicagids Eye of Sauron | 46 | 01-07-2006 11:26 | |
Films, TV & Radio |
Spiderman 3 schurk? Eye of Sauron | 67 | 03-09-2004 17:23 | |
Games |
Spiderman 2 hulp? Eye of Sauron | 4 | 25-08-2004 11:35 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 6 AJMouse | 500 | 22-08-2004 07:25 | |
Games |
Spiderman 2 voor pc kinderversie? Bart | 16 | 09-07-2004 12:09 | |
Games |
Het Grote "Spiderman The Movie Game" Topic NightmareZ | 29 | 08-09-2002 10:35 |