Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Er komt een nieuwe generatie iPod's uit. Dat is al zeker.
Als je eens van je luie reet komt en als eerste op de apple site kijkt. Daar zie ik meteen een groot plaatje van de nieuwe ipod. Voor luie donders: http://www.apple.com/ipod/ |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() *Omdat m'n discman de geest heeft geven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() @Koen: Wat kan een iRiver(of andere HD-mp3-speler) meer/beter dan een iPod (mini) volgens jou? Ik heb zelf ook een iRiver iFP 790 (flash based) gehad, maar zo'n heel uitgebreide functionaliteit had het toch niet. Maar misschien dat dit anders is in de hd-line van iRiver? Please enlighten me. Verder is die custom engraving in de iPod ook cool. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja 't is maar wat je gebruikt. Een line-in heb ik nooit gemist(ik zorg wel voor mijn eigen muziek). Ik encode liever zelf mijn nummers met mijn eigen settings dan dat ik dat zo'n ding laat doen. En een line-out zit op elke mp3-speler, toch? Die microfoon is hetzelfde als die calender in de iPod(of in elke willekeurige mobiel), niemand gebruikt het. Ik heb zelf een iBead 100 128MB gehad met mic, maar ik heb het nooit echt serieus gebruikt. File transfer zonder aparte software kan ook met de iPod, maar of muziek over te zetten heb je inderdaad iTunes nodig. Langere levensduur van de batterij en ogg-support is inderdaad wel leuk. Heb ik al gezegd dat SRS kut is? Verder is het prijskaartje van zo'n iRiver ook wel een stuk groter dan die van een iPod (mini). |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je kijkt naar deze vergelijking, tussen de Iriver H320 en de Ipod, allebei 20 gb, dan is de Iriver volgens mij in alle opzichten beter, het enige nadeel is de prijs. (ipod 329€, Iriver 449€)
Ipod: Iriver H320: Persoonlijk zou ik wel voor de Iriver H340 gaan dan, 40 gb in plaats van 20, maar dat ligt er natuurlijk aan hoeveel je aan muziek hebt... De 40gb versie is 529€ |
![]() |
|||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik wil nooit meer een Mp3 speler zonder OGG support. 'Wel leuk' is voor mij een understatement, maar dat is maar wat je handig vindt. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dan komt de iriver eigenlijk nog steeds als beste eruit volgens mij ![]() Laatst gewijzigd op 05-08-2004 om 17:56. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
bijvoorbeeld de rio carbon |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
{iphone/ipod touch} jailbreak thread jacobdb | 2 | 13-05-2010 17:40 | |
Software & Hardware |
Nieuwe iPod's YORDIOFZO | 29 | 27-02-2008 23:11 | |
Software & Hardware |
ipod in disk mode Verwijderd | 46 | 23-11-2006 20:50 | |
Software & Hardware |
Make your lousy 2 or 4 Gb Nano a great 200GB Ipod. Verwijderd | 5 | 10-10-2005 17:02 | |
Software & Hardware |
[algemeen] Apple verlaagd iPod prijzen Chilli Dude | 42 | 07-03-2005 22:06 | |
Software & Hardware |
iPod met iTunes op PC? m00se | 3 | 09-12-2003 15:52 |