Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik sluit me aan bij de bovenste twee comments.
Ook vraag ik me af waar ze zijn, hoe hun mimiek is, hoe ze eruit zien, wat de relatie tot die twee is en waar het in vredesnaam overgaat. Het zou spannend moeten zijn om mensen in het ongewisse te laten, maar je zou enkele hints kunnen geven, waarin de lezer zich een bepaalde voorstelling kan maken. Het enige wat dusver uitgebreid belicht wordt is de toonhoogte van het dialoog. |
![]() |
|
![]() |
het probleem voor mij is dat de mensen in je verhaal me eigenlijk niet zoveel kunnen schelen. Ik zou het erg moeten vinden dat Thomas doodgegaan is, maar ja, ik weet niets van hem en daardoor kan het me niet echt schokken.
Het is precies hetzelfde met de andere twee personages. Ik ken ze niet. Ik merk dat ik ze niet tijdens het lezen leer kennen. Dus ze interesseren me niet. Ik heb er verder geen problemen mee gehad om door dit stukje heen te komen of zo hoor, maar achteraf heb ik niet echt het idee dat ik iets gelezen heb. 'Iemand' is van zijn fiets gevallen of misschien wel geduwd door 'iemand' en 'dinges' heeft moeite het te verwerken. Dat soort dingen gebeuren nou eenmaal wel eens. Niets bijzonders. In mijn ogen zijn het de karakters die een verhaal interessant maken. Pas als je je in (één van) hen kunt inleven, leest een verhaal echt lekker. Ik denk dat je, als je verder wilt gaan met dit verhaal, beter even helemaal opnieuw kunt beginnen, dan hier allemaal kleine dingetjes aan te veranderen. Kristoph
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Kort verhaal, zoek naar een titel en advies! Verwijderd | 3 | 27-06-2012 17:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal]schrijftstijl T_ID | 10 | 28-10-2005 21:52 | |
Verhalen & Gedichten |
[Naamloos verhaal] Anne Saarah | 3 | 29-03-2005 15:48 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Naamloos Saarah | 10 | 16-01-2005 22:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Naamloos Vogelvrij | 25 | 16-07-2004 09:16 | |
ARTistiek |
[verhaal] naamloos oeski | 2 | 11-09-2002 16:28 |