Mensen reageren anders...
je hebt gevoelsmensen en die kunnen meteen nergens anders meer aan denken, kunnen niet meer eten, kunnen niet meer slapen, krijgen alleen bij zijn naam al kriebels in hun buik, enz enz... Nou hier hoor ik dus bij. Ik kan niet eens meer normaal leren, want alleen hij zit in mijn hoofd...
En tis niet altijd fijn, mar het is wel weer fijn om van jezelf te weten dat je zoveel van iemand houdt, vind ik dan..
Aan de andere kant heb je mensen die zelfs als ze verliefd zijn nog na kunnen denken

Die zijn rationeel en hebben niet meteen het gevoel dat hun hele wereld om hun vriend/in draait. dat gevoel heb ik dus wel en verder boeit ook nix me meer en das best lastig soms.
Misschien ben jij zo'n persoon, en laat je je gewoon niet beheersen door je gevoel. Daar is niets mis mee, en zegt verder helemaal nix. Het is neit zo dat rationele mensen minder verliefd zijn ofzo
En als dit niet zo is, dan ben je misschien inderdaad nog nooit verliefd geweest. Maar eens moet de eerste keer zijn! En ALS je dan verliefd bent, dan zul je het voelen ook!

Niets om je druk om te maken dus!!
Maar nog even tussendoor: afvallen

Ik kom alleen maar aan lijkt het

/

Maja dat geeft niet
Tim, ik hou van je!