Oud 14-03-2002, 22:44
angel_undercover
angel_undercover is offline
Mensen vallen er van af (wil ik ook!) mensen hebben kriebels in hun buik ( wil ik ook!) enz enz.. en dat wil ik ook! ik ben volgens mij nog nooit echt vlieft geweest. wel dat ik hartkloppingen kreeg en altijd bij hem wou zijn enz.. maar dat niet meer kunnen eten en die kriebels?
Oud 14-03-2002, 23:16
AMDFreak
AMDFreak is offline
Als ik fliefd ben, dan krijg ik echt helemaal kriebels in me buik hoor...
Oud 14-03-2002, 23:28
Verwijderd
Mensen vallen er van af (wil ik ook!)
ow?? I wish!

mensen hebben kriebels in hun buik ( wil ik ook!)
jahhhhhh

enz enz.. en dat wil ik ook! ik ben volgens mij nog nooit echt vlieft geweest. wel dat ik hartkloppingen kreeg en altijd bij hem wou zijn enz.. maar dat niet meer kunnen eten en die kriebels?

nou dat niet meer kunnen eten heb ik ook nooit last van gehad. (eerder het tegenovergestelde )Die symptomen zijn gewoon per persoon anders, je hoeft nie alles te hebben, gewoon het gevoel van niet kunnen wachten om weer bij die persoon te kunnen zijn enzo is ook al een teken van verliefdheid, je hoeft nie perse allemaal kriebels te krijgen of jeuk ( )of weet ik het

Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 07:20
Verwijderd
Mensen reageren anders...
je hebt gevoelsmensen en die kunnen meteen nergens anders meer aan denken, kunnen niet meer eten, kunnen niet meer slapen, krijgen alleen bij zijn naam al kriebels in hun buik, enz enz... Nou hier hoor ik dus bij. Ik kan niet eens meer normaal leren, want alleen hij zit in mijn hoofd...
En tis niet altijd fijn, mar het is wel weer fijn om van jezelf te weten dat je zoveel van iemand houdt, vind ik dan..

Aan de andere kant heb je mensen die zelfs als ze verliefd zijn nog na kunnen denken
Die zijn rationeel en hebben niet meteen het gevoel dat hun hele wereld om hun vriend/in draait. dat gevoel heb ik dus wel en verder boeit ook nix me meer en das best lastig soms.
Misschien ben jij zo'n persoon, en laat je je gewoon niet beheersen door je gevoel. Daar is niets mis mee, en zegt verder helemaal nix. Het is neit zo dat rationele mensen minder verliefd zijn ofzo

En als dit niet zo is, dan ben je misschien inderdaad nog nooit verliefd geweest. Maar eens moet de eerste keer zijn! En ALS je dan verliefd bent, dan zul je het voelen ook! Niets om je druk om te maken dus!!

Maar nog even tussendoor: afvallen Ik kom alleen maar aan lijkt het /
Maja dat geeft niet

Tim, ik hou van je!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 10:16
Mabo
Mabo is offline
Vuur in je leven, head in the ear, lopen op het water, etc, zoals ik al in een eerder topic heb beschrepen
Oud 15-03-2002, 11:39
fsb_b3
fsb_b3 is offline
De hele dag kriebels in je buik!!! Nou dat heb ik ook niet de hele dag door!!! Maar ik ben wel verliefd en ik weet het eel zeker want ik zou niet meer zonder mijn vroend kunnen. Elke keer als hij me aankijkt en als ik bij hem ben dan heb ik een lekker gevoel in mijn buik. Maar dat ik nou de hele dag door kriebels heb, dat kan ik niet zeggen. Terwijl ik wl aan hem dnk de hele dag en graag bij hem ben. ik denk dat iedereen het op een andere manier beleefd!!

Groetjes B3
Oud 15-03-2002, 14:23
hendrikafox
hendrikafox is offline
Citaat:
fsb_b3 schreef:
De hele dag kriebels in je buik!!! Nou dat heb ik ook niet de hele dag door!!! Maar ik ben wel verliefd en ik weet het eel zeker want ik zou niet meer zonder mijn vroend kunnen. Elke keer als hij me aankijkt en als ik bij hem ben dan heb ik een lekker gevoel in mijn buik. Maar dat ik nou de hele dag door kriebels heb, dat kan ik niet zeggen. Terwijl ik wl aan hem dnk de hele dag en graag bij hem ben. ik denk dat iedereen het op een andere manier beleefd!!

Groetjes B3

Het is een gevoel wat je niet kunt beschrijven. Soms glimlach ik zomaar in eens voor me uit en voel ik me gelukkig. Soms voel je je ook ongelukkig. Maar je voelt inderdaad wat raars in je buik.

INKIE
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten