![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
*g*
||
Citaat:
En nu weer ontopic: ik zou zeggen dat het b is die door a ontmaagd wordt, even aangenomen dat b daarvoor nog nooit sexuele ervaring met iemand gehad heeft, dus de vraag of a ontmaagd is, is in dit geval wat mij betreft nee.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Kijk "ontmaagd" blijft natuurlijk maar een term iedereen kan er iets anders in zien dat zie je wel in dit topic..
Voor mij is het zo dat iemand die met zijn penis in een vagina is geweest om het maar ff grof uit te drukken ontmaagd is...Bij homo's is dit naar mijn mening anders...die gebruiken hun kont als vagina (vrij grof uitgedrukt...) En ik vind dus dat die daardoor wel ontmaagd kunnen worden. Maar ik blijf erbij dat dit voor iedereen anders is...
||
![]() |
Citaat:
ook wel wat jij zeg erin ensow. mah als je bent verkracht bv? dan vind ik niet dat je bent ontmaagd |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() mah die signature klopt wel he ![]() ehm ff ontopic: het gaat om het gevoel en om de daad vind ik: als het homo's zijn is dat het hoogst haalbare zeg mah dan wel als het een jongen en een meisje zijn (die voor het eerst anaal word genomen en niet vaginaal ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Oneens, ontmaagd zijn is gewoon een gevoel. Bij meisjes scheurt er een maagdenvlies idd, en daar komt die term vandaan. Jongens hebben geen maagdenvlies en daarover wordt eigenlijk nooit gezegd dat ie ontmaagd is.
Ik vind dat je ontmaagd bent als je voor t eerst sex hebt gehad met iemand, of dat anaal of vaginaal is geweest dat maakt niet uit.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
dan betekend het dus ook dat je bent ontmaagd als je voor eerst gevingerd word |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik had zo'n idee, de term "ontmaagd" dat da gewoon is als je sex met iemand hebt gehad. Niet persee ergens passief of actief bezig hoeft te zijn... Dus gewoon dat je niet meer "groen"
![]()
||
Citaat:
maar zo voel ik het niet...
|
Ik vind ontmaagding dit: vrijwillige penetratie.en daar bedoel ik mee als nu jongen meisje of jongenjongen anaal of gewoon sex hebben dan zijn ze ontmaagd vind ik.want bevoorbeeld verkrachting vind ik niet ontmaagding.wetenschappelijk wel.ma stel dat je verkracht bent dan is dat niet echt een eerste keer wat je wil herrinnere.en als meisje met meisje sex heeft dan weet ik niet echt hoe ze mekaar ontmaagden.als de een dildo bij de ander in brengt bevoorbeeld zou ik zien als ontmaagding.maja das mijn opvatting.want volgens wetenschap zit ik er dik naast op meeste vlakken.maja ik beslis nog altijd zelf wat ik vind daarover wat de wetenschap of iemand anders ook zegt.
||
![]() |
Citaat:
niet de daad zelf bij homos is dit het wel! |
![]() |
|
ontmaagden voor man = (vrijwillig) met je leuter een ander lichaam door een opening binnendringen. En daarbij kan je onderscheid maken tussen anaal of vaginaal ontmaagd worden, of oraal, nasaal, wat je maar wilt.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Anale sex zonder condoom Ronaldox | 18 | 14-02-2007 18:50 | |
Seksualiteit |
Vaginaal -vs- Anaal Midget | 46 | 14-02-2007 17:44 | |
Seksualiteit |
anaal > verbannen! someone17 | 59 | 14-04-2005 18:56 | |