![]() |
|
hmmm ben net gebeld, was niet echt overtuigend, maar kriebelde wel lekker, misschien wel beter als ik niet veilig achter mun computer zit, maar ergens meer in het openbaar, wordt de kick wat groter...
![]() misschien moet ik hem wel inbrengen of zo, condoompje er rond en hop... scheelt meteen die bobbel in mu broek (ik lijk wel een ventjuh zo) eens even proberen of dat lukt... ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dat vroeg m'n vriendjuh laatst aan me....of ik dat weleens had geprobeerd ![]() k vroeg me af hoe hij op het idee kwam....dirty mind ofsow ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
oh ja, ik ging me liefje een keertje belle, gewoon voor de gein omdat hij met zijn mobiel aan het hanessen was, en hij stond naast me dus ik hem belle... begint dat ding te trille dus hij kijkt me zo met big smile
![]() ![]() ik mest vet lache....nou ja ik ben weer maf aan het lulle ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik heb geen mobiel ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ohja trouwens je moe ook telefoon kope met tril.... dan heb je wat te doen als ik er niet ben he.... ![]() |
![]() |
|
![]() ik was alleen zo slecht te bereiken vanavond, dus ze bleven maar bellen en smsen.... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoiets hou je langs je clitoris.. En zielig dat je 'm erin stopt, dildo's en vibrators worden daar ook voor gebruikt.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
mobieltje Marjoleinee | 3 | 26-03-2010 18:22 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaaltje] Ach ja, waarom zou ze ook barkrukkie | 10 | 20-04-2005 08:53 | |
Seksualiteit |
trilfunctie sanderrr | 5 | 09-06-2004 14:17 | |
De Kantine |
beltonen enzo... maar dan goedkoop yourietje | 17 | 13-05-2004 23:27 | |
Software & Hardware |
Welke mobiel moet ik nemen?? Smin | 43 | 31-08-2003 21:05 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
enquete mobiele telefoons voor werkstuk economie! antwoord ff wat vraagjes svp! Buffy | 27 | 07-04-2001 17:38 |