Advertentie | |
|
![]() |
|
Hoe meer iemand op mij lijkt, hoe vervelender ik hem/haar vind
echt, ik zal mezelf ook wel een klootzak vinden. maar 1 is meer dan genoeg. Ik zou ook never met een tweeling broer kunnen leven, want ik zou ALTIJD mezelf willen onderscheiden, in het positieve aspect dan... Nee nee, dat lijkt me niks, iemand die nét zo als ik ben |
![]() |
|
![]() |
Nee, ik weet bijna zeker van niet. Veel karaktertrekken die ik bij mezelf zie ervaar ik als storend bij anderen. Daarnaast ervaar ik mezelf ook niet als gezellig (anderen denken daar gelukkig anders over).
Wat betreft gevoel voor humor, interessegebieden en kennis zou ik denk ik wel goed overweg kunnen met mezelf, maar ik denk dat ik me meer zou ergeren aan mijn gedragingen dan dat ik een goed gesprek kan voeren/prettig contact kan hebben. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ja, hoor. Is wel grappig. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat ik mezelf zou irriteren met alles te verbeteren de hele tijd. Vervelende eigenschap ![]() Maar ik ben allemans vriend dus veel problemen zal het niet opleveren. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Je verleden accepteren en doorgaan Verwijderd | 14 | 04-06-2012 23:03 | |
Liefde & Relatie |
E-cursus Vrouwen versieren jjohan | 3 | 09-01-2010 19:52 | |
Liefde & Relatie |
Beste vriendin Rivka | 12 | 05-08-2009 21:16 | |