Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2002, 22:13
Lindansje
Lindansje is offline
De eerste keer is toch niet de meest fantastische

De eerste keer dat je iemand zoende is toch ook geen groot cadeau?

een konfjoest Lindansje
Oud 24-05-2002, 22:15
@pie
@pie is offline
Citaat:
Lindansje schreef:
Oneens

de eerste was de beste, geilste, en verrukkelijkste zoen die ik van me hele leven heb gehad

en juh, ik ben nog maagd omdat ik niet op dezelfde avond ontgroend en ontmaagd wilde worden
Oud 24-05-2002, 22:20
Verwijderd
Mijn eerste zoen vond ik anders wel heeel erg speciaal, en dat terwijl er geen gevoel behalve aantrekkingskracht bij was...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 22:22
Booster
Booster is offline
Citaat:
Lindansje schreef:
[B]De eerste keer is toch niet de meest fantastische
Maar wel een bijzondere.

Citaat:
Voor mij wel, waarschijnlijk iets wat je je hele leven bij je houd.
Oud 24-05-2002, 22:29
Lindansje
Lindansje is offline
Maar waarom is die eerste keer zo bijzonder voor jullie?

Ik heb veel meer en betere herinneringen aan andere keren
Oud 24-05-2002, 22:33
Iemand2000
Iemand2000 is offline
Omdat je na de eerste keer maar 1 herinnering eraan hebt is die tot dan toe het beste en dus ook bijzonder.

En ik vind een 1e keer niet te vergelijken met 'wat daarna kwam' zoals jij doet.
Het is gewoon totaal iets nieuws voor je, dat maakt het toch anders dan iets dat je al vaker doet?
Oud 24-05-2002, 23:45
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kvond me eerste keer echt niet de lekkerste...maar t was wel speciaal voor me! en me eerste zoen stelde echt niks voor! kweet niet bij maar een paar jongens had ik dat lekkere intense gevoel tijdens het zoenen...
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 11:10
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Tis toch ook een speciaal gevoel als je vakantie begint? De rest van je vakantiedagen kan wel leuker zijn, maar toch is de 1e dag van de vakantie iets speciaals...

(lang leve kromme vergelijkingen )
Oud 25-05-2002, 11:16
Saralalalalalalala
Saralalalalalalala is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Tis toch ook een speciaal gevoel als je vakantie begint? De rest van je vakantiedagen kan wel leuker zijn, maar toch is de 1e dag van de vakantie iets speciaals...

Helemaal geen kromme vergelijking, juist goed vergeleken Dat is precies hoe ik er ook over denk
Oud 25-05-2002, 12:18
owlbeer
owlbeer is offline
Ik, nog maagd, ben het helemaal met je eens. K vind dat hele idee over dat de eerste keer ontzettend speciaal moet zijn zo ontzettend overtrokken. Alle kans dat je tweede keer veel beter is maar dat is dan minder "speciaal", beet je raar.
Ook op het gebied van zoenen ben ik het met je eens, de eerste keer zoenen was wel apart maar niet bijzonderder dan de eerste keer met het meisje op wie ik verliefd was!!
Oud 25-05-2002, 13:49
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:

maar blijf je de rest van je twee maanden durende vakantie grote waarde hechten aan die eerste vakantiedag?

ik hoop voor jou dat er in de rest van je vakantie leukere dingen gebeuren dan die eerste dag
Oud 25-05-2002, 14:32
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Lindansje schreef:

maar blijf je de rest van je twee maanden durende vakantie grote waarde hechten aan die eerste vakantiedag?
Ja, want zonder het begin was er geen vakantie geweest .
Oud 25-05-2002, 14:38
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:

Ja, want zonder het begin was er geen vakantie geweest .

maar denk jij serieus iedere dag van de vakantie vol dankbaarheid terug aan die eerste dag?
Oud 25-05-2002, 14:42
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Lindansje schreef:

maar denk jij serieus iedere dag van de vakantie vol dankbaarheid terug aan die eerste dag?
Er zijn vele momenten dat ik met veel genoegen terugdenk aan het begin .
Oud 25-05-2002, 15:07
~Mastah of Puppetz~
~Mastah of Puppetz~ is offline
Tuurlijk is de eerste keer speciaal geweest(voor mij ook), maar niet alles hangt van deze eerste keer af. Als je aan je eerste keer niet zulke goede herinneringen hebt, wil dat niet zeggen dat je voor de rest van je leven geen goede seks kan hebben! Je kijkt er misschien anders tegenaan.
Oud 25-05-2002, 15:43
Verwijderd
tis toch best wel een bijzondere ' gebeurtenis' vinnik
of is dat raar ofzoow???
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 19:31
Verwijderd
*Is niet eens*
Kvindt het wel HEEL wat... net zoals me´n eerste zoen.. (najah bij de allereerste was e rniej zoveel tong bij betrokken... ) Mara okay... Kben nog maagd hoor, maar ik vindt het niet zomaar iets, mischien zullen de keren erna beter zijn maar die eerste keer zal ik me wel herinneren... najah.. Kben het gwoon niet eens!!!!! *doet mondje dicht*
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 19:31
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
ach joh, toen ik 16 was dacht ik: de eerste moet echt speciaal zijn, een heel lief meisje.

Toen ik 18 was dacht ik: Waar is ze nou?

Toen ik 20 was dacht ik: Godverdomme, ik wil neuken! NU!

En zo is het gegaan, en daar kan ik nooit geen spijt van hebben, anders zelfs; ik had het al veel eerder moeten doen, al die kansen die ik gemist heb, echt daar kan ik met een klotegevoel op terugkijken, maar jah.........
Oud 25-05-2002, 20:26
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
De eerste keer blijft je toch wel een beetje bij, ik ben hem persoonlijk alweer bijna vergeten hoor, maar ik geloof niet dat ik het geweldig had gevonden als ik met 40 bier achter de kiezen op de bank was liggen prutsen
Oud 25-05-2002, 22:58
snoopy
snoopy is offline
op zich is je eigen eerste keer niet zo speciaal, maar het is wel heel fijn, als jìj degene bent die je vriend(in) mag ontmaagden!
Oud 26-05-2002, 16:43
owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
the Comebackkid schreef:
ach joh, toen ik 16 was dacht ik: de eerste moet echt speciaal zijn, een heel lief meisje.

Toen ik 18 was dacht ik: Waar is ze nou?

Toen ik 20 was dacht ik: Godverdomme, ik wil neuken! NU!

En zo is het gegaan, en daar kan ik nooit geen spijt van hebben, anders zelfs; ik had het al veel eerder moeten doen, al die kansen die ik gemist heb, echt daar kan ik met een klotegevoel op terugkijken, maar jah.........
mee eens
Oud 26-05-2002, 17:24
Verwijderd
Ik hecth geen waarde aan mn eerste keer, weet niet eens meer alles.. Weet dat het heel erg pijn deed, niet romantisch, en met de verkeerde jongen was, dus nee, geen waarde.

de eerste keer met het vriendje daarop echter zal altijd heel speciaal blijven, dat voelde voor het eerste echt goed en was gewoon heel lekker enzow. De eerste keer met mn huidige vriend zal me ook voor altijd bij blijven, heel romantisch lief en lekker..

Voor mij hecht ik dus gewoon waarde aan de speciale keren, en niet speciaal aan de eerste keer. Vind het idee van de eerste keer moet perfect zijn ook onzin omdat dat het bijna nooit is.

En over het anders zijn, het is iets totaal nieuws voor je, maar de eerste keer met een ander persoon ook, ander gevoel erbij, andere 'stijl' ander lijf etc.

Nouw jah, als je eerste keer met de juiste persoon en heel fijn was, jah, dan zou ik dr owk waarde aan hechten ja
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 17:24
atolice_babe
atolice_babe is offline
Awel ik zou het zeker niet met de eerste de beste doen dus ik sta wel op maagdelijkheid enzo...
Vind het niet meer als normaal dat je eerste keer moet zijn met iemand waar je je volledig goed bij voelt en die je dolgraag ziet...

Greetz en kissie

Atolice_babe
Oud 26-05-2002, 17:26
Verwijderd
Ach, dr wordt toch eigenlijk ook van alle dingen die je voor de eerste keer doet een big deal gemaakt? terwijl dr vaak vele keren die veel leuker/beter etc, zijn volgen. Is een soort gewoonte ofzow I guess
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 17:59
PiNoW
PiNoW is offline
ik hecht niet veel waarde aan mijn eerste keer, twas niet echt zo geweldig ..
ik vind dat iedereen er nogal overdreven over doet eigelijk..
over je eerste keer maar over sex in het algemeen ook wel, maar hiermee bedoel ik niet dat ik vind dat iederen op zen 13e al in het rond moet gaan neuken ofzow..
mijn eerste zoen was wel speciaal vind ik, maar zeker niet de lekkerste zoen die ik ooit gehad heb.. hihi
Oud 26-05-2002, 23:17
M@TRIX
M@TRIX is offline
tis iets specialers... veel intiemer dan een zoen...
daarom moet je goed nadenke of je zeker wilt als het de 1e keer is... de een hecht er meer waarde aan dan de ander... ikke wel in ieder geval... ((helaas))
Oud 27-05-2002, 11:14
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik vind ook dat je er allebei goed over na moet denken...maar een meisje laat zich snel meeslepen als de jongen maar de juiste woordjes zegt...dus een jongen moet dr toch een beetje bij stil staan en nadenken of t wel t juiste moment is voor t meisje..
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 16:25
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
ik vind ook dat je er allebei goed over na moet denken...maar een meisje laat zich snel meeslepen als de jongen maar de juiste woordjes zegt...dus een jongen moet dr toch een beetje bij stil staan en nadenken of t wel t juiste moment is voor t meisje..
dus voor een jongen is de ontmaagding minder 'bijzonder' dan voor een meisje?
Oud 27-05-2002, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Lindansje schreef:
Hja mijn 1e keer was idd bijzonder...
omdat die jongen me gebruikt heeft voor de seks en m'n hart heeft gebroken. Dus daarom zal ik mijn 1e keer nooit vergeten..
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 20:31
Optima
Optima is offline
heel simpel: de eerste keer vergeet je nooit
Oud 27-05-2002, 22:41
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
sjezus zeg, wat kunnen jullie moeilijk doen, als je het toch met condoom hebt gedaan en het deed niet al te veel pijn dan maakt het achteraf toch allemaal niet uit?

je wilde het toch zelf meisje.
Oud 28-05-2002, 17:10
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Lindansje schreef:

Ik heb veel meer en betere herinneringen aan andere keren
eens! wederom

en m'n eerste zoen, met wie dat was..... damn, daar moet k gewoon over nadenken en 't schiet me nu niet eens te binnen. lekker speciaal hoor 't enigste wat k me er nu zo 1-2-3 aan herinner is dat k overdonderd werd door die lap vlees die m'n smoel in gepropt werd.

Citaat:
Miss Bi@tch schreef:
ehm... waren dr niet vrouwengroeperingen die tegen dit soort gedachtes vochten?
sjeesh, wat naief zeg.. een meisje ken voor zichzelf denken, ze heeft hersens.. dan mot ze die ook gebruiken.
Oud 28-05-2002, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef:
heel simpel: de eerste keer vergeet je nooit
vervang het je door ik..

Jij vergeet hem nooit..

Ik ben het al vergeten, ik GELOOF dat het hier was.. en weet alleen nog dat het pijn deed.. De eerste keer met mn huidige vriend daarentegen zal ik nooit vergeten
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 17:23
Bart Erik
Bart Erik is offline
ik vond de eerste keer gewoon 'belangrijk' omdat dat een keer is die je niet snel zal vergeten...

mijne was in een groententuintje....

be

Regels voor berichten