![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Omdat je na de eerste keer maar 1 herinnering eraan hebt is die tot dan toe het beste en dus ook bijzonder.
En ik vind een 1e keer niet te vergelijken met 'wat daarna kwam' zoals jij doet. Het is gewoon totaal iets nieuws voor je, dat maakt het toch anders dan iets dat je al vaker doet?
|
Tis toch ook een speciaal gevoel als je vakantie begint? De rest van je vakantiedagen kan wel leuker zijn, maar toch is de 1e dag van de vakantie iets speciaals...
(lang leve kromme vergelijkingen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik, nog maagd, ben het helemaal met je eens. K vind dat hele idee over dat de eerste keer ontzettend speciaal moet zijn zo ontzettend overtrokken. Alle kans dat je tweede keer veel beter is maar dat is dan minder "speciaal", beet je raar.
Ook op het gebied van zoenen ben ik het met je eens, de eerste keer zoenen was wel apart maar niet bijzonderder dan de eerste keer met het meisje op wie ik verliefd was!!
||
Citaat:
ik hoop voor jou dat er in de rest van je vakantie leukere dingen gebeuren dan die eerste dag ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Tuurlijk is de eerste keer speciaal geweest(voor mij ook), maar niet alles hangt van deze eerste keer af. Als je aan je eerste keer niet zulke goede herinneringen hebt, wil dat niet zeggen dat je voor de rest van je leven geen goede seks kan hebben! Je kijkt er misschien anders tegenaan.
|
Verwijderd
|
*Is niet eens*
Kvindt het wel HEEL wat... net zoals me´n eerste zoen.. (najah bij de allereerste was e rniej zoveel tong bij betrokken... ) Mara okay... Kben nog maagd hoor, maar ik vindt het niet zomaar iets, mischien zullen de keren erna beter zijn maar die eerste keer zal ik me wel herinneren... ![]() |
![]() |
|
![]() |
ach joh, toen ik 16 was dacht ik: de eerste moet echt speciaal zijn, een heel lief meisje.
Toen ik 18 was dacht ik: Waar is ze nou? Toen ik 20 was dacht ik: Godverdomme, ik wil neuken! NU! En zo is het gegaan, en daar kan ik nooit geen spijt van hebben, anders zelfs; ik had het al veel eerder moeten doen, al die kansen die ik gemist heb, echt daar kan ik met een klotegevoel op terugkijken, maar jah.........
|
![]() |
De eerste keer blijft je toch wel een beetje bij, ik ben hem persoonlijk alweer bijna vergeten hoor, maar ik geloof niet dat ik het geweldig had gevonden als ik met 40 bier achter de kiezen op de bank was liggen prutsen
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik hecth geen waarde aan mn eerste keer, weet niet eens meer alles.. Weet dat het heel erg pijn deed, niet romantisch, en met de verkeerde jongen was, dus nee, geen waarde.
de eerste keer met het vriendje daarop echter zal altijd heel speciaal blijven, dat voelde voor het eerste echt goed en was gewoon heel lekker enzow. De eerste keer met mn huidige vriend zal me ook voor altijd bij blijven, heel romantisch lief en lekker.. Voor mij hecht ik dus gewoon waarde aan de speciale keren, en niet speciaal aan de eerste keer. Vind het idee van de eerste keer moet perfect zijn ook onzin omdat dat het bijna nooit is. En over het anders zijn, het is iets totaal nieuws voor je, maar de eerste keer met een ander persoon ook, ander gevoel erbij, andere 'stijl' ander lijf etc. Nouw jah, als je eerste keer met de juiste persoon en heel fijn was, jah, dan zou ik dr owk waarde aan hechten ja |
![]() |
|
![]() |
Awel ik zou het zeker niet met de eerste de beste doen dus ik sta wel op maagdelijkheid enzo...
Vind het niet meer als normaal dat je eerste keer moet zijn met iemand waar je je volledig goed bij voelt en die je dolgraag ziet... Greetz en kissie Atolice_babe
|
ik hecht niet veel waarde aan mijn eerste keer, twas niet echt zo geweldig ..
ik vind dat iedereen er nogal overdreven over doet eigelijk.. over je eerste keer maar over sex in het algemeen ook wel, maar hiermee bedoel ik niet dat ik vind dat iederen op zen 13e al in het rond moet gaan neuken ofzow.. mijn eerste zoen was wel speciaal vind ik, maar zeker niet de lekkerste zoen die ik ooit gehad heb.. hihi
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() en m'n eerste zoen, met wie dat was..... damn, daar moet k gewoon over nadenken en 't schiet me nu niet eens te binnen. ![]() ![]() Citaat:
sjeesh, wat naief zeg.. een meisje ken voor zichzelf denken, ze heeft hersens.. dan mot ze die ook gebruiken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij vergeet hem nooit.. Ik ben het al vergeten, ik GELOOF dat het hier was.. en weet alleen nog dat het pijn deed.. De eerste keer met mn huidige vriend daarentegen zal ik nooit vergeten |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 |