Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Na de nodige weken hard werken, zoeken, teleurstellingen, frustraties etc. etc. hebben we dankzij de fantastische medewerking van de 013 de 2004 editie van de Midsummer Hardcore Event overeind kunnen houden!!
Op 19 en 20 juni zal een en ander gebeuren in de grote zaal van 013. Alle info, prijzen, line up etc etc komt in de komende uren online op www.europeanhardcoreparty.com en www.gsrmusic.com
|
June 19 & 20 - agnostic front / hatebreed / sick of it all / mad sin / discipline / born from pain
act of ignorance / black friday ' 29 / chimarea / curl up & die / e - town concrete / evergreen terrace / heartaches / inside conflict / lawstreet 16 / misconduct / modern life is war / no redeeming social value / no turning back / payback / settle the score / shai hulud / shaterred realm / shattered / street dogs / sworn enemy / the set up / throwdown / walls of jericho
||
Citaat:
||
Citaat:
deze x eens niet alleen laat ik nou net een uitnodeging hebben gehad van een verjaardagfeest+eindexamenfeest van vriendinnen waarbij ik tochwel MOET komen nou ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ok, so we have got some bad news. We have had to cancelled our Europe dates, we are very sorry and promise to make it up. If all go as planned then we will be over there within the first few months of next year. Thanks for understanding. Peace.
posted by Josh James on Sunday, May 16, 2004 Van de site van Evergreen Terrace. Dus ik ga niet. Verdomme ![]() ![]()
||
Citaat:
Tis altijd al een limburgs evenement geweest, dus ik neem aan dat ze het binnekort gewoon weer in maastricht houden ![]() Zo hoort dat
|
Verwijderd
|
ik ben er alleen de zondag bij aangezien ik zaterdag moetw erken maar gelukkig speelt walls of jericho op ziondag
![]() de kans dat trouwens de platte zoal wer open zal gaan voor hc shows is heeel klein aan het worden... de gemeente maastricht wil de platte zoals gaan openstellen voor studentenverenigingen die daar hun roeispullen ozfoiets kunnen opslaan ![]() ja ghoor provincie limburg is leuk bezig......maak limburg nog saaier... en sowieso paar keer in het jaar naar maastricht voor HC shows is gewoon een soort van mekka geworden...... |
![]() |
|
Verwijderd
|
as always....vette shit
![]() walls of jericho speelde strak......Hatebreed natuurlijk ook.....NRSV was ook vet ![]() voor de rest strakke dag ![]() alleen jammer van de ztaredag dat een meisje haar nek gebroken heeft....omdat er zo'n dikke lompe gast was die gewoon maar ging stage diven |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hetw as sowieso dom om die heklken daar neer te zetten maar ook enorm dom vand ie ghozer die gesprongen is |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
beste concerten ooit? Maija | 115 | 09-08-2005 15:09 | |
Muziek |
[FEST] Midsummer hardcore event 2003 Verwijderd | 180 | 23-06-2003 22:58 | |
Muziek |
midsummer hardcore event Eleanor Rigby | 9 | 09-06-2003 17:13 | |
Muziek |