|
|
Bekijk resultaten poll: Ben jij religieus? | |||
Ja, streng religieus |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 3.77% |
Ja, gewoon religieus (elke week naar een dienst) |
15 | 14.15% |
Ja, een beetje (alleen op feestdagen) |
6 | 5.66% |
Ja, niet-actief (ook niet op feestdagen) |
5 | 4.72% |
Nee, atheist |
39 | 36.79% |
Nee, kan me niets schelen ook |
37 | 34.91% |
Aantal stemmers: 106. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
kan toch???? |
![]() |
||
Citaat:
|
ik ben behoorlijk anti-christelijk
eig ben ik zowieso niet zo fan van reliegies, maar vooral van het christendom moet ik niets hebben. Ik ben zeer streng christelijk opgevoed. Of naja, geen zwarte-kousen kerk, maar toch wel 2x op de zondag 1uur tot 1,5uur naar de kerk (greformeerd vrijgemaakt) en naja, de hele filosofie erachter (voor zover je die kunt ontdekken) spreekt me niet aan, de manier hóé ze aan hun 'klanten' komen vind ik al helemaal onder de maat en daarnaast naja, vanwege me slechte ervaringen in het verleden moet ik er helemaal nix van hebben we zijn toen ik een jaar of 8/10 was hervormd geworden en vanaf dat moment is het eigenlijk heel snel gegaan en ik ben eigenlijk wel blij met die manier, ik weet hoe het zit, ik stink er dus niet zo snel in en tegelijkertijd zit ik er niet aan vast, bij heel veel mensen is het er met de paplepel ingegaan en mensen die dan uit zichzelf 'bekeerd' zijn, dan naja, geen zin om al mijn geloofsopvattingen hier neer te planten. Ik ben er gewoon tegen en blij dat ik niet bij die sektes als waar me pa zit hoor. Liefs, saar
|
Ik ben zelf niet gelovig, en ik heb er over 't algemeen een hekel aan. Zeker als men het geloof al excuus gebruikt... Ik vind het hele geloof-idee op zich vrij naief. Ik vind het best als mensen gelvig zijn, maar je moet wel proberen andere mensen te respecteren. (ik probeer andere mensen ook te respecteren maar ik moet zeggen dat ik dat vrij lastig vind, als ik van die extreem-rechtse, extreem rechtse boeren aan hoor.)
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Eva treft geen blaam arPos | 108 | 11-03-2009 09:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Psychologie |
denkend dat ik een slecht persoon ben? maar ben dat niet, maar..lees maar... devilcat | 38 | 29-12-2004 19:09 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Pleiaden en Multidimensionaliteit Rakshasa | 62 | 10-11-2003 19:23 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
De Kantine |
Wat is je broekmaat? :D [vrouwen] Gatara | 100 | 20-01-2003 20:22 |