Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2004, 21:14
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Mariejen schreef op 11-03-2004 @ 21:03:
Ik vind die JK zwaaaaar irritant by the way..
is dat zn echte naam...??
Johannes Konstantijn ofzo?
Oud 11-03-2004, 21:23
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
CrazyIkke schreef op 11-03-2004 @ 21:53:
vind je zn naam irritant of hij zijn mens?
allebei...
Oud 11-03-2004, 21:42
nienie
nienie is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 11-03-2004 @ 18:32:
Oh meisie toch, dat heb je toch niet allemaal uit zitten vogelen enzo he? Kijk gewoon hier...

xcu.nl

Daar staan ze allemaal, inclusief tussenstukjes, inclusief de theaterronde en de audities
Hm, als ik dat eerder had geweten... Maar goed, zoveel werk was het nu ook weer niet, de RTL had kennelijk geen zin om ingewikkelde bestandsnamen te bedenken, want ik hoefde bij het veranderen alleen maar het weeknummer en de naam te veranderen.

Ik kan dan ook alvast de links naar de volgende optredens geven, die zullen er zo uit zien:
*klik*
Oud 12-03-2004, 12:46
Verwijderd
Ik hoop dat Alice er morgen uitgaat. En ik denk ook dat Irma morgen meer stemmen krijgt, en niet op de stoel komt.

Gisteren was ik tijdens de reclame van The OC even aan het zappen, en toen zag ik toevallig een stukje van Jensen. En een van de gasten was dat meisje van de audities die afgevallen was, en waarvan haar moeder zich er helemaal mee ging bemoeien. Henk-Jan was er ook, en dat meisje moest opnieuw zingen, en hij weer commentaar geven, en hij vond haar nog steeds slecht. Die moeder weer boos natuurlijk, en toen ging het weer over die brief naar Celine Dion Volgens mij verwachten ze daar echt serieus antwoord op
Oud 12-03-2004, 13:36
Laen
Laen is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 12-03-2004 @ 13:46:
Gisteren was ik tijdens de reclame van The OC even aan het zappen, en toen zag ik toevallig een stukje van Jensen. En een van de gasten was dat meisje van de audities die afgevallen was, en waarvan haar moeder zich er helemaal mee ging bemoeien. Henk-Jan was er ook, en dat meisje moest opnieuw zingen, en hij weer commentaar geven, en hij vond haar nog steeds slecht. Die moeder weer boos natuurlijk, en toen ging het weer over die brief naar Celine Dion Volgens mij verwachten ze daar echt serieus antwoord op
Ik heb het ook gezien. Was echt geweldig!
Oud 12-03-2004, 14:27
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 12-03-2004 @ 13:46:
Ik hoop dat Alice er morgen uitgaat. En ik denk ook dat Irma morgen meer stemmen krijgt, en niet op de stoel komt.

Shit! Dat wilde ik kijken.. ben ik vergeten.
Oud 12-03-2004, 16:28
Agnès
Agnès is offline
Ik vond die aflevering van Jensen maar smakeloos.
Oud 12-03-2004, 16:57
Verwijderd
Citaat:
*Squarelty* schreef op 12-03-2004 @ 17:28:
ik vind Jensen(met en zonder uitroepteken) altijd smakeloos
Oud 12-03-2004, 17:01
Verwijderd
Citaat:
*Squarelty* schreef op 12-03-2004 @ 17:28:
Jensen is altijd smakeloos, maar dit stukje vond ik toch wel amusant. Die moeder en dochter hebben tig betonnen platen voor hun kop en die mogen van mij best afgebroken worden. Subtiele opmerkingen zullen dan niet werken. Ik heb dubbel gelegen om de opmerkingen van Henk-Jan. Oh en een duet met Celine Dion..
Oud 12-03-2004, 17:08
pete
pete is offline
Erg leuk ja die aflevering van Jensen. En die moeder maar doorgaan en doorgaan. Die moeder heeft haar dochter zo ingeprint dat ze echt kan zingen dat ze het zelf is gaan geloven. Eigenlijk ook wel sneu voor d'r, nu haar dromen zo in duigen vallen....

Mijn top 3 is:
1. Boris
2. Irma
3. Marlies
Deze kunnen tenminste wat en zitten er niet dankzij hun uiterlijk.
Daarom hoop ik ook ten zeerste dat ( en ik hoop niet dat iemand zich aangesproken voelt ) al die debiele ( en soms ook best angstaanjagende ) tienermeiskes hun gsm'metjes een keertje met rust laten en niet bij de eerste de beste pretty face hijgend naar hun telefoon grijpen en 300 sms'sen versturen voor iemand die na mischien 1 hitje een eenzame dood sterft omdat die meisjes weer een ander slachtoffer hebben gevonden. Deze mensen hebben toch geen toekomst dus laat ze ook niet in de waan. Doe ze die kwelling niet aan!
Mijn lijst op de favorieten om eruit gegooid te worden:
Robin ( "Ik had een snoepje tegen mijn verhemelte!! hahaha"
Noem je dat zingen!? En ritmisch is hij ook niet als je
naar die idiote danspasjes kijkt )
Ron ( hij is niet zo heel erg, maar het is gewoon zo gewoon. Niets bijzonders)

Ach...ik kan het mishebben natuurlijk
Oud 12-03-2004, 17:38
Orlygirl66
Orlygirl66 is offline
Ik denk dat Alice er morgen uit gaat en daarna Irma dat denk ik maar ik kan het ook fout hebben !!!!!
Oud 12-03-2004, 17:40
Laen
Laen is offline
Waarom lukt het me maar niet om Ron serieus te nemen als hij zingt? Ik vind hem zo fake
Oud 12-03-2004, 20:30
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Laen schreef op 12-03-2004 @ 18:40:
Waarom lukt het me maar niet om Ron serieus te nemen als hij zingt? Ik vind hem zo fake
dat vind ik ook. Ten eerste is zijn muziekkeuze nou niet bepaald gewelig. Maar daar kan ik nog wel inkomen.

Ik denk dat het de manier is waarop hij kijkt. Als hij de camera inkijkt, kijkt hij zo gemaakt 'zwoel'. Maar dit lukt hem niet echt dus komt het heel nep over.

Ook vind ik zijn gezicht te 'scherp'. Door die extreme kaaklijn lijkt hij heel oud en krijgt hij een rare uitstraling.
Oud 13-03-2004, 12:56
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Orlygirl66 schreef op 12-03-2004 @ 18:38:
Ik denk dat Alice er morgen uit gaat en daarna Irma dat denk ik maar ik kan het ook fout hebben !!!!!
Oud 13-03-2004, 12:57
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 12-03-2004 @ 21:30:
dat vind ik ook. Ten eerste is zijn muziekkeuze nou niet bepaald gewelig. Maar daar kan ik nog wel inkomen.

Ik denk dat het de manier is waarop hij kijkt. Als hij de camera inkijkt, kijkt hij zo gemaakt 'zwoel'. Maar dit lukt hem niet echt dus komt het heel nep over.

Ook vind ik zijn gezicht te 'scherp'. Door die extreme kaaklijn lijkt hij heel oud en krijgt hij een rare uitstraling.
Ja, inderdaad. Die jongen is zo raar en hij lijkt veel te oud voor dit programma. Terwijl ik dat bij Boris niet heb (en zij zijn toch wel ongeveer even oud?). Ik vind Ron zelfs extreem vervelend met zn Rene Froger imitaties. Daar vind ik 'm echt op lijken (qua stem vooral).
Oud 13-03-2004, 13:19
Agnès
Agnès is offline
Ik ben wel benieuwd wat Boris en Irma vanavond zingen.., zij zijn mijn favoriet. En ik durf wel te wedden dat Alice er vanavond uitvliegt.
Oud 13-03-2004, 14:18
Aurora
Aurora is offline
Ik vind Ron juist de leukste jongen die erin zit. Lekker rustig, normaal, niet zo'n drukteschoppertje.

Ben benieuwd wat Irma en Marlies vanavond gaan zingen
Oud 13-03-2004, 16:23
Wave
Wave is offline
Ik snap niet waarom jullie Irma allemaal zo goed vinden........ze heeft misschien wel een goede stem maar gaan mooie en je kan niet eens verstaan wat ze zingt......

Ik ben voor Boris, Marlies en Maud (daar is me pa helemaal fan van )
Oud 13-03-2004, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Wave schreef op 13-03-2004 @ 17:23:
Ik snap niet waarom jullie Irma allemaal zo goed vinden........ze heeft misschien wel een goede stem maar gaan mooie en je kan niet eens verstaan wat ze zingt......

Ik ben voor Boris, Marlies en Maud (daar is me pa helemaal fan van )
Ik vind Irma's stem juist wel mooi.. Ik ben erg benieuwd naar haar vanavond, en ook naar Boris en Marlies. Ik erger me nu al aan Alice
En ik ben benieuwd naar JK vanavond, omdat ik hem steeds niets vond, en vorige keer erg mee viel.. En of Eric weer net zo leuk doet als vorige keer
Oud 13-03-2004, 16:36
.Pure
.Pure is offline
Ik ga voor Maud en Marlies, totaal verschillend, maar toch

Irma gun ik het ook nog wel, kijken hoe ze vnaaf zingt. Boris ben ik niet zo'n fan van, wel van z'n stem
Oud 13-03-2004, 16:40
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Wave schreef op 13-03-2004 @ 17:23:
ik denk dat bij Irma de manier waarop ze het zingt en brengt belangrijk is. Je kunt aan haar zien dat ze het echt heel erg leuk vindt. Door dat allles bij elkaar vind ik haar zo goed.
En daarbij vind ik ook dat ze een hele mooie goede stem heeft.
Oud 13-03-2004, 19:31
thinky
thinky is offline
Citaat:
Acey schreef op 12-03-2004 @ 17:57:
ik vind Jensen(met en zonder uitroepteken) altijd smakeloos
ik ook!!!!
Oud 13-03-2004, 19:33
moon
moon is offline
Ik heb vannnacht gedroomd dat Ron uit Idols moest (waar je al niet over kan dromen). Ik snap echt niet waarom ik dat gedroomd heb, want ik vind Ron heus niet slecht. Ach ja...dromen zijn bedrog!!
Oud 13-03-2004, 20:22
jet
jet is offline
ik vind marlies niet zo geweldig, maar ze zong wel goed
Oud 13-03-2004, 20:23
forumfreakie
forumfreakie is offline
Wat vonden jullie van het eerste optreden?? Kvond het wel goed. Die muts gaat er in ieder geval wel op vooruit hoewel ik het nog steeds een beetje een vaag persoontje vind.
Oud 13-03-2004, 20:23
@ngel from Hell
@ngel from Hell is offline
marlies lijkz zo op rachel van starmaker illll
jks nieuwe coupe is funny
marlies was ok
Oud 13-03-2004, 20:29
Verwijderd
marlies was ok, maar die jongen die nu is - ik weet z'n naam niet - is echt slecht... oef, wat fals!!!!
edit: het was Robin... echt slecht

Laatst gewijzigd op 13-03-2004 om 20:33.
Oud 13-03-2004, 20:40
forumfreakie
forumfreakie is offline
haha, die was raak bij die irritante Ellis. Oke, ze is een super stuk, maar ze is wel heel irritant. Ze kan niet zingen en ze vind zichzelf volgens mij nogal wat.
Oud 13-03-2004, 20:43
Verwijderd
Boris... *slikt*
Hij is zo leuk... en kan zó goed zingen..
Wat een lekker ding M'n hart gaat er helemaal snel van kloppen

(Voor de fans; hij heeft al veel muziek gemaakt met 'sofuja', kijk maar eens op www.sofuja.com staan een paar nummers op.)
Oud 13-03-2004, 20:48
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
forumfreakie schreef op 13-03-2004 @ 21:40:
haha, die was raak bij die irritante Ellis. Oke, ze is een super stuk, maar ze is wel heel irritant. Ze kan niet zingen en ze vind zichzelf volgens mij nogal wat.
Ellis? O, Alice! Eeeeeh... superstuk?

Ik heb alleen Marlies gezien: goed gezongen, kleding en haar wat minder dit keer.
Oud 13-03-2004, 20:49
In Your Room
In Your Room is offline
Haha, Alice. Hoe ze alleen al kéék bij dat jury-commentaar. Arrogant wichtje..
En ze hadden gelijk, de jury.
Oud 13-03-2004, 20:52
forumfreakie
forumfreakie is offline
Citaat:
In Your Room schreef op 13-03-2004 @ 21:49:
Haha, Alice. Hoe ze alleen al kéék bij dat jury-commentaar. Arrogant wichtje..
En ze hadden gelijk, de jury.
Oud 13-03-2004, 20:53
@ngel from Hell
dan weten we het alice is next out
downloaden
Oud 13-03-2004, 20:54
@ngel from Hell
de duitste finale is nu bezig
Oud 13-03-2004, 20:54
Verwijderd
Marlies: erg goed weer, zoals steeds
Robin: ik vind hem niet echt fijn om naar te luisteren..
Alice: ze mag er van mij uit Maar ik vond het commentaar van de jury toch wel een beetje zielig voor haar
Boris: ge-wel-dig!
JK: hij viel me alweer heel erg mee
Oud 13-03-2004, 20:55
Verwijderd
haha alice hahahaaaaa
boris <3

de rest wel leuk tot nu toe.
Oud 13-03-2004, 20:57
forumfreakie
forumfreakie is offline
Ik vroeg me net af hoeveel stemmen er nu binnenkomen per Idols aflevering. Zijn die gegevens bekend?? Of wat denken jullie zelf?
Oud 13-03-2004, 21:00
Raakaap
Raakaap is offline
Citaat:
forumfreakie schreef op 13-03-2004 @ 21:57:
Ik vroeg me net af hoeveel stemmen er nu binnenkomen per Idols aflevering. Zijn die gegevens bekend?? Of wat denken jullie zelf?
Ehm wat was het nou
50.000 of 200.000
ben het even kwijt
volgens mij eh
kweet niet

Alice was echt vreeeselijk
ik moest zo lachen om Henkjan
goed commentaar man
voor de rest vind ik Maud slecht vanavond
Boris was saai
Marlies ook
Robin vrij matigjes

sneu
Oud 13-03-2004, 21:01
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
1 miljoen stemmen denk ik. Lang niet iedereen die kijkt (3 miljoen kijkers ongeveer) stemt, maar mensen die stemmen, stemmen meestal vaker dan 1 keer.
Oud 13-03-2004, 21:32
Verwijderd
Maud: deed het leuk, maar ik heb haar beter gezien
Eric: zoals de jury al zei: hij is niet de beste zanger (ik vond hem zelfs best vals gaan soms), maar hij doet het zoo leuk! Vorige week ook al
Irma: Ik blijf haar superleuk vinden, ze zingt goed, lekker om naar te luisteren
Ron: deed het goed

Alice gaat eruit, dat lijkt me wel duidelijk
En op die andere twee stoelen is moeilijk..
Oud 13-03-2004, 21:37
Verwijderd
Citaat:
@ngel from Hell schreef op 13-03-2004 @ 21:53:
dan weten we het alice is next out
downloaden
Je kan ook legaal muziek downloaden hoor
Oud 13-03-2004, 21:38
Verwijderd
Alice komt dus op een stoel (en gaat eruit), ik denk dat Irma er ook weer komt, hoewel ik haar heel leuk vind... en ik hoop dat Robin er ook naast mag zitten, hij was echt niet goed deze keer. Mja, Eric kan ipv Irma op een stoel komen, maar op een of andere manier verwacht ik dat niet.

Alice moet eruit!
Oud 13-03-2004, 21:40
Cinamon
Cinamon is offline
Boris, Irma en Marlies moeten bij de laatste drie.
Kom op.

Alice moet er vanavond uit.
Daarna Eric, daarna Robin, daarna Ron, daarna Maud, daarna JK, dan Marlies.
De finale moet zijn tussen Irma en Boris.
Maar dat zal wel niet zo zijn.
Ik denk haast wel trouwens dat Boris of Marlies wint.
De jury zit telkens zo te slijmen over die X-factor enzo.
Tja. Ik vind dat Boris of Irma moet winnen. Daar twijfel ik over.
Maar het staat toch zowiezo al vast. Wie er wint. Het is uitgedokterd en alles. Tenminste, dat hoor je zo vaak de laatste tijd?

Btw, funny fact.. Irma heeft bij mij op school gezeten! En Boris komt zowat uit m'n geboorteplaats. En néé dat heeft er niks mee te maken.
Oud 13-03-2004, 21:43
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Ik denk nu dat het zo gaat:

1 Boris
2 Ron
3 Marlies
4 Maud
5 JK
6 Robin
7 Irma
8 Eric
9 Alice

Lelijk trouwens, die laarzen van Tooske bij zo'n jurk.
Oud 13-03-2004, 21:43
jet
jet is offline
ik vond ron echt heel goed.. robin vind ik opzich wel grappig (jah iedereen heeft t over mn tieten, of ik harde tepels heb) maar ik vond hem vandaag niet echt geweldig zingen
eric: oh myn god, wat vals. echt waar. ik zing nog beter! en dat zeg t echt wat. marlies vond ik dus wel goed. alica vond ik wel meer verdienen dan het commentaar dat ze kreeg, maar ze was neit goed. jk en irma waren goed, niet bijzonder.. boris was ook goed, maar wat keek hij boos!

op de stoel: alice, eric en irma of robin
Oud 13-03-2004, 21:44
Raakaap
Raakaap is offline
Cijfers voor vanavond!!

Marlies: 7.5
Robin: 7.0
Alice: 3.0
Boris: 8.0
JK: 7.9
Maud: 5.5
Eric: 2.5
Irma: 8.2
Ron: 8.1

Mijn top 9 aldus:

1. Irma
2. Ron
3. Boris
4. JK
5. Marlies
6. Robin
7. Maud

8. Alice
9. Eric
Oud 13-03-2004, 21:45
Raakaap
Raakaap is offline
Kvon JK ech weer vet koelL!
Oud 13-03-2004, 21:46
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
die officiele notaris die erbij is had vorige week in zijn officiele rapport 170 binnegekomen stemmen gerappoorteer. Dat getal zal dus best kloppen en ik vind het wat tegen vallen.

Over vandaag: Wat een fokking arrogante wicht die Alice. Als er iemand verdiend om eruit te vliegen............
Oud 13-03-2004, 21:46
Verwijderd
Citaat:
jet666 schreef op 13-03-2004 @ 22:43:
boris was ook goed, maar wat keek hij boos!

Boos... maar oh zo lekker... *rilt*
Oef, ik krijg er een rooie kop van Dat boze is zó mooi Ik kan wel janken (En hij komt uit Venlo! Dat is hier vlakbij!)

Nooit geweten dat ik een Idols-kandidaat zo leuk kon vinden dat ik begon te janken achter m'n computertje wanneer ik me voorstelde dat hij boos (doch heet ) naar me keek.

Ik ben raar ja, ik weet het... Maar oh mijn god.... (ok ik hou m'n mond)
Oud 13-03-2004, 21:48
lipglossnblack
lipglossnblack is offline
Boris gaat toch winnen. Ik weet het nu al
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten