Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik kan dan ook alvast de links naar de volgende optredens geven, die zullen er zo uit zien: *klik* ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Erg leuk ja die aflevering van Jensen. En die moeder maar doorgaan en doorgaan. Die moeder heeft haar dochter zo ingeprint dat ze echt kan zingen dat ze het zelf is gaan geloven. Eigenlijk ook wel sneu voor d'r, nu haar dromen zo in duigen vallen....
Mijn top 3 is: 1. Boris 2. Irma 3. Marlies Deze kunnen tenminste wat en zitten er niet dankzij hun uiterlijk. Daarom hoop ik ook ten zeerste dat ( en ik hoop niet dat iemand zich aangesproken voelt ) al die debiele ( en soms ook best angstaanjagende ) tienermeiskes hun gsm'metjes een keertje met rust laten en niet bij de eerste de beste pretty face hijgend naar hun telefoon grijpen en 300 sms'sen versturen voor iemand die na mischien 1 hitje een eenzame dood sterft omdat die meisjes weer een ander slachtoffer hebben gevonden. Deze mensen hebben toch geen toekomst dus laat ze ook niet in de waan. Doe ze die kwelling niet aan! Mijn lijst op de favorieten om eruit gegooid te worden: Robin ( "Ik had een snoepje tegen mijn verhemelte!! hahaha" Noem je dat zingen!? En ritmisch is hij ook niet als je naar die idiote danspasjes kijkt ) Ron ( hij is niet zo heel erg, maar het is gewoon zo gewoon. Niets bijzonders) Ach...ik kan het mishebben natuurlijk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat het de manier is waarop hij kijkt. Als hij de camera inkijkt, kijkt hij zo gemaakt 'zwoel'. Maar dit lukt hem niet echt dus komt het heel nep over. Ook vind ik zijn gezicht te 'scherp'. Door die extreme kaaklijn lijkt hij heel oud en krijgt hij een rare uitstraling. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik ben benieuwd naar JK vanavond, omdat ik hem steeds niets vond, en vorige keer erg mee viel.. En of Eric weer net zo leuk doet als vorige keer ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En daarbij vind ik ook dat ze een hele mooie goede stem heeft. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Boris... *slikt*
Hij is zo leuk... en kan zó goed zingen.. Wat een lekker ding ![]() ![]() (Voor de fans; hij heeft al veel muziek gemaakt met 'sofuja', kijk maar eens op www.sofuja.com staan een paar nummers op.) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb alleen Marlies gezien: goed gezongen, kleding en haar wat minder dit keer. |
![]() |
||
Citaat:
50.000 of 200.000 ben het even kwijt volgens mij eh kweet niet Alice was echt vreeeselijk ik moest zo lachen om Henkjan goed commentaar man ![]() voor de rest vind ik Maud slecht vanavond Boris was saai Marlies ook Robin vrij matigjes sneu ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Maud: deed het leuk, maar ik heb haar beter gezien
Eric: zoals de jury al zei: hij is niet de beste zanger (ik vond hem zelfs best vals gaan soms), maar hij doet het zoo leuk! Vorige week ook al ![]() Irma: Ik blijf haar superleuk vinden, ze zingt goed, lekker om naar te luisteren Ron: deed het goed ![]() Alice gaat eruit, dat lijkt me wel duidelijk ![]() En op die andere twee stoelen is moeilijk.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Alice komt dus op een stoel (en gaat eruit), ik denk dat Irma er ook weer komt, hoewel ik haar heel leuk vind... en ik hoop dat Robin er ook naast mag zitten, hij was echt niet goed deze keer. Mja, Eric kan ipv Irma op een stoel komen, maar op een of andere manier verwacht ik dat niet.
Alice moet eruit! |
![]() |
|
Boris, Irma en Marlies moeten bij de laatste drie.
Kom op. Alice moet er vanavond uit. Daarna Eric, daarna Robin, daarna Ron, daarna Maud, daarna JK, dan Marlies. De finale moet zijn tussen Irma en Boris. Maar dat zal wel niet zo zijn. Ik denk haast wel trouwens dat Boris of Marlies wint. De jury zit telkens zo te slijmen over die X-factor enzo. Tja. Ik vind dat Boris of Irma moet winnen. Daar twijfel ik over. Maar het staat toch zowiezo al vast. Wie er wint. Het is uitgedokterd en alles. Tenminste, dat hoor je zo vaak de laatste tijd? Btw, funny fact.. Irma heeft bij mij op school gezeten! En Boris komt zowat uit m'n geboorteplaats. En néé dat heeft er niks mee te maken. ![]()
|
ik vond ron echt heel goed.. robin vind ik opzich wel grappig (jah iedereen heeft t over mn tieten, of ik harde tepels heb) maar ik vond hem vandaag niet echt geweldig zingen
eric: oh myn god, wat vals. echt waar. ik zing nog beter! en dat zeg t echt wat. marlies vond ik dus wel goed. alica vond ik wel meer verdienen dan het commentaar dat ze kreeg, maar ze was neit goed. jk en irma waren goed, niet bijzonder.. boris was ook goed, maar wat keek hij boos! op de stoel: alice, eric en irma of robin
||
![]() |
Citaat:
Over vandaag: Wat een fokking arrogante wicht die Alice. Als er iemand verdiend om eruit te vliegen............ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oef, ik krijg er een rooie kop van ![]() ![]() ![]() Nooit geweten dat ik een Idols-kandidaat zo leuk kon vinden dat ik begon te janken achter m'n computertje wanneer ik me voorstelde dat hij boos (doch heet ![]() Ik ben raar ja, ik weet het... Maar oh mijn god.... (ok ik hou m'n mond) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Idols #3 Verwijderd | 500 | 09-03-2006 18:02 | |
Films, TV & Radio |
Idols #2 Verwijderd | 500 | 21-01-2006 19:37 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2: de finales Hoipiepeloi | 500 | 24-03-2004 13:56 | |