Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2002, 18:17
scala
scala is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Buffy was weg in de woestijn om de eerste slayer wat te vragen. Spike had een Buffy-robot-girlfriend laten maken, de Buffybot. Die zo geprogrammeerd was dattie helemaal gek was op hem (ik wil een Spike-bot!! ). Veel gekloot, de Scoobies zagen ze samen en dachten dat het de echte Buffy was, die dan wel gek moest zijn geworden. Later Spike gevangen door Glory's euh... hobbits en de Scoobies + de echte Buffy, die terug was, wilden hem doden omdat ze dachten dat hij zou vertellen dat Dawn de key was. Spike hing daar dus lekker en werd leuk gemarteld en zo, maar hij zei niks.
Hij was verdwenen voor de Scoobies erachter konden komen, dus ging Buffy naar Spike's crypte en deed alsof ze de Buffy bot was. Spike zei dus tegen haar dat ze nooit mocht zeggen dat Dawn de key was, omdat Buffy eraan onderdoor zou gaan als Dawn iets overkwam. Dat vond Buffy zo lief, dat Spike 'n kusje kreeg *is Buffy-Spike fan*
Owwww en dat heb ik gemist boehoe maar 't klinkt heel er liev...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2002, 19:26
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Dawn cool! Ben sucks! (me Jane )
Dan prefereer ik altijd nog Spike hoor!!

Groetjes
Ben(die nu wel erg ondeugend is en eigenlijk heel erg netjes zichzelf opgevoed heeft
Oud 23-05-2002, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Demon of Fire schreef:

Dan prefereer ik altijd nog Spike hoor!!

Groetjes
Ben(die nu wel erg ondeugend is en eigenlijk heel erg netjes zichzelf opgevoed heeft
Weheheh, me too XD *heeft zichzelf nooit netjes opgevoed en is het ook niet van plan*
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 21:38
maryana
maryana is offline
ik heb wel gehuild , snik snik snik snik.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 02:01
CABAL
CABAL is offline
hmmz... moet je eens een wat vrolijker aflevering kijken...

6.07 Once More With Feeling... hebben ze een musical van 1 aflevering gemaakt... zeer lol... (in die aflevering wordt btw ook de basis gelegd voor de Buffy & Spike relatie... )
Oud 25-05-2002, 10:46
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Citaat:
CABAL schreef:
hmmz... moet je eens een wat vrolijker aflevering kijken...

6.07 Once More With Feeling... hebben ze een musical van 1 aflevering gemaakt... zeer lol... (in die aflevering wordt btw ook de basis gelegd voor de Buffy & Spike relatie... )

hmmm niet zo spoileren he

En idd. die aflevering is geweldig, vooral omdat het gewoon in het geheel past, het is niet echt een onlogische aflevering zeg maar.

And i love Sweet in there
Oud 25-05-2002, 14:43
Verwijderd
Citaat:
*~*DOOR*~* schreef:

hmmm niet zo spoileren he

En idd. die aflevering is geweldig, vooral omdat het gewoon in het geheel past, het is niet echt een onlogische aflevering zeg maar.

And i love Sweet in there
Behalve dat Giles er weer is... maar die kan gewoon zo goed zingen

Ik vind Tara's liedje leuk, en die van Giles...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 18:28
Sophietje12
Sophietje12 is offline
Die aflevering was echt enorm zielig, ik kreeg gewoon rillingen van die stiltes en voelde de tranen prikken
Oud 26-05-2002, 18:43
Skapie
Skapie is offline
Citaat:
Breg schreef:
vanaf maandag zijn er geen herhalingen meer, het komt dan alleen nog maar op woensdag, eigenlijk zouden ze elk jaar/1x in de 2 jaar alle afleveringen weer moeten herhalen, want het is zo leuk om te zien hoe ze allemaal veranderd zijn (ik dahct er eerst over om alle afleveringen op video op te nemen, maar er zijn nu 5 seizoenen met allemaal 20 (?) afelveringen = dus 100 afleveringen, zou een beetje duur worden (en kopen is ook duur )
In september krijg ik nieuwe pc op mijn (!!! ) kamer, met tv kaart enzow (op de pc tv kijken). Dan ga ik denk ik alle afleveringen opnemen op mn pc, dan heb ik de meeste denk ik wel als ze gaan herhalen en anders download ik ze verder wel (je moet toch wat met een adsl verbinding ).

Kben iig wel erg nieuwsgierig naar de nieuwe afleveringen hoe glory verslagen gaat worden en hoe het met the key (dawn) afloopt.
Oud 26-05-2002, 19:15
Severus
Severus is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Behalve dat Giles er weer is... maar die kan gewoon zo goed zingen

Ik vind Tara's liedje leuk, en die van Giles...
Idd! Anthony Stewart Head (Giles) heeft een prachtige stem! Ik heb zijn album ''Music For Elevators'' al gekocht!

Ripper
Oud 26-05-2002, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef:

Idd! Anthony Stewart Head (Giles) heeft een prachtige stem! Ik heb zijn album ''Music For Elevators'' al gekocht!

Ripper
Heb je de liedjes met Amber en James ook gehoord? Vast wel En hoe vind je ze?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 11:44
Severus
Severus is offline
Citaat:
Sookie schreef:
Heb je de liedjes met Amber en James ook gehoord? Vast wel En hoe vind je ze?
Tuurlijk! ''Last Time'' vind ik echt een van de mooiste liedjes van het album. Mijn favoriet is ''Owning My Mistakes'' (die is zonder de stemmen van Amber, James en Alyson)....

Ripper
Oud 27-05-2002, 16:12
Verwijderd
CD? Waar? o_O ^______^ Ik zit te downloaden van inet, maar er staat weinig op kazaa...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 19:06
Severus
Severus is offline
Citaat:
Morgan schreef:
CD? Waar? o_O ^______^ Ik zit te downloaden van inet, maar er staat weinig op kazaa...
Velen vinden Tony oud en kopen dus zijn album niet, dus het is logisch dat je op KaZaA weinig vindt.

Maar anders kan ik best liedjes naar je toesturen, hoor, laat het me maar weten.

En als je het album kopen wil, kun je dat het beste via Proxis.nl doen, dat heb ik ook gedaan.

Ripper
Oud 30-05-2002, 20:19
Verwijderd
Owning my mistakes...... shivers !

Is echt wauwies, omoet nog steeds zijn album kopen.. ga k morgen doen *jeeej*
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 08:53
Black Bird
Black Bird is offline
Nah, ik vind sowieso Buffy helemaal niks, dus misschien mag ik er wel niets over zeggen..maar doe t toch.

Het was idd best zielig allemaal, die moeder leek ook heel erg...echt..dood. M'n zusjes: daar hebben ze een echt lijk voor gebruikt!

Maar Sarah Michelle Gellar kan écht niet acteren.. Ze ziet haar moeder dood liggen en zegt 100 keer achter elkaar: "Mommy? Mommy? Mommy? Mommy? Mommy? Mommy? enz.. Kind! Je moeder is DOOD! Nou ja goed, dat zal het script dan wel geweest zijn..?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 10:38
Darvan
Darvan is offline
Citaat:
bLaCk BiRd schreef:
Ze ziet haar moeder dood liggen en zegt 100 keer achter elkaar: "Mommy? Mommy? Mommy? Mommy? Mommy? Mommy? enz.. Kind! Je moeder is DOOD! Nou ja goed, dat zal het script dan wel geweest zijn..?
wat zou jij dan doen als je opeens je moeder dood op[ de bank ziet liggen?? Dan denk je ook niet: Mijn moeder is dood. Dan probeer je te denken dat het niet waar is.
Dat deed zij daar dus ook en ze hoopte gewoon op een antwoord.....
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 11:19
Severus
Severus is offline
Citaat:
Inge13 schreef:
Owning my mistakes...... shivers !

Is echt wauwies, omoet nog steeds zijn album kopen.. ga k morgen doen *jeeej*
Braaf meidje!

Laat ons maar horen wat je van de rest van het album vindt, zodra je het hebt.

Ripper
Oud 31-05-2002, 20:58
maryana
maryana is offline
Citaat:
Morgan schreef:
op welke naam zoeken jullie dan op kazaa???????
ik wil ze graag downloaden.

xxx
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 21:21
Verwijderd
Citaat:
bLaCk BiRd schreef:

Maar Sarah Michelle Gellar kan écht niet acteren.. Ze ziet haar moeder dood liggen en zegt 100 keer achter elkaar: "Mommy? Mommy? Mommy? Mommy? Mommy? Mommy? enz.. Kind! Je moeder is DOOD! Nou ja goed, dat zal het script dan wel geweest zijn..?
Pffff!!!!!

Sarah kan niet acteren. Kiss my @rse

Ik ben het helemaal met Darvan eens. Op dat moment kun je echt niet meer helder nadenken en je hoopt dan dat het een droom is. Dit gebeurde onverwachts. Ik kan het me echt wel bij voorstellen. Het script is overigens door Joss Whedon geschreven die zelf zoiets heeft meegemaakt.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 23:52
Verwijderd
Citaat:
bLaCk BiRd schreef:
Nah, ik vind sowieso Buffy helemaal niks, dus misschien mag ik er wel niets over zeggen..maar doe t toch.

Het was idd best zielig allemaal, die moeder leek ook heel erg...echt..dood. M'n zusjes: daar hebben ze een echt lijk voor gebruikt!

Ze kan juist goed acteren, waarom denk je dat die serie zo'n succes is?! (ok, dat is geen argument, die lui in GTST kunnen ook niet acteren ). Nou ja anyway ze kan wel acteren!

Ik vond het wel realistisch overkomen... zielig
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 23:58
wyner
wyner is offline
Mee eens, SMG is alles behalve een slechte actrice. Buffy's aanvankelijke reactie op het ontdekken van d'r moeders lijk was goed geschreven èn geacteerd.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 01:55
Severus
Severus is offline
Citaat:
maryana schreef:

op welke naam zoeken jullie dan op kazaa???????
ik wil ze graag downloaden.

xxx
Gewoon op de naam van de artiest (= Anthony Stewart Head), of op de titel van het album (= Music For Elevators) of op de titel van een liedje van dat album (= bijvoorbeeld ''Owning My Mistakes'', ''All The Fun Of The Fair'', ''Last Time'', etc.). Kan niet missen.

Ripper
Oud 01-06-2002, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef:
Braaf meidje!
Woef!

Citaat:
Ripper schreef:

Laat ons maar horen wat je van de rest van het album vindt, zodra je het hebt.

Ripper
Ze hadden hem niet ... Ga strax ff bij andere winkel kijken Keep your fingers crossed.....

En over SMG's acteren: ze kan WEL acteren! Ik vond het juist knap gedaan, toen ze haar moeder vond...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 15:12
Black Bird
Black Bird is offline
Blijkbaar kan ik zoiets niet zeggen in zo'n topic...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 16:41
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Citaat:
bLaCk BiRd schreef:
Jawel hoor, maar moet ook kritiek kunnen verwachten en verdragen.

Ik vind SMG ook een relatief begaafde actrice. Ze is zeker niet slecht, er zijn tenslotte genoeg acteurs en actrices van series die tenenkrommend dramatisch slecht zijn.

Groetjes
Ben(die zelf totaal niet kan acteren
Oud 02-06-2002, 19:32
Verwijderd
Citaat:
bLaCk BiRd schreef:
Je mag het best zeggen, maar niemand is het met je eens
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 20:09
Verwijderd
Hihihi, idd!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 09:31
Severus
Severus is offline
Citaat:
Inge13 schreef:
Ze hadden hem niet ... Ga strax ff bij andere winkel kijken Keep your fingers crossed.....
Mijn ervaring leert dat ze ''Music For Elevators'' niet bij de lokale CD-winkeltjes hebben, daarom heb ik het toen maar via www.proxis.nl gekocht, en ik ben blij dat ik dat heb gedaan! Je hoeft trouwens niet per sé met creditcards of cheques of iets dergelijks te betalen. Je kunt vooraf betalen door het geld over te laten maken op een van de bankrekeningen van Proxis (ik doe dat altijd bij het postkantoor, dat overmaken), en daarna wordt het item naar je verstuurd.

Best wel goeie service heeft Proxis, maar ik vind het wel lang duren voordat men je bestelling verwerkt heeft, dat duurt ongeveer een weekje. Maar als ze de bestelling verwerkt hebben, heb je je item binnen een week.

Dus Inge13, als je in de lokale CD-winkeltjes niets vindt, of bij tekort aan creditcards of iets dergelijks, kun je het altijd nog bij Proxis proberen.

Ripper
Oud 03-06-2002, 16:05
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Als we het toch over acteerwerk hebben, ik vind ook dat SMG (wow, hippe afko ) niet bepaald goed kan acteren. Niet dat dat belangrijk is voor de serie, maar dat terzijde. Ik heb die episode waar 'r moeder dood gaat niet gezien, BTW.
Oud 03-06-2002, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef:

Mijn ervaring leert dat ze ''Music For Elevators'' niet bij de lokale CD-winkeltjes hebben, daarom heb ik het toen maar via www.proxis.nl gekocht, en ik ben blij dat ik dat heb gedaan! Je hoeft trouwens niet per sé met creditcards of cheques of iets dergelijks te betalen. Je kunt vooraf betalen door het geld over te laten maken op een van de bankrekeningen van Proxis (ik doe dat altijd bij het postkantoor, dat overmaken), en daarna wordt het item naar je verstuurd.

Best wel goeie service heeft Proxis, maar ik vind het wel lang duren voordat men je bestelling verwerkt heeft, dat duurt ongeveer een weekje. Maar als ze de bestelling verwerkt hebben, heb je je item binnen een week.

Dus Inge13, als je in de lokale CD-winkeltjes niets vindt, of bij tekort aan creditcards of iets dergelijks, kun je het altijd nog bij Proxis proberen.

Ripper
Thanks!

Offtopic: kom een keertje online, kunnen we tsjetten, hebbu toegevoegd....
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 20:51
Verwijderd
Jullie hebben het steeds over de cd van ASH. Ik weet trouwens wel een plek waar je alle trackjes kunt download (niet op Kazaa). Ik heb er een paar gedownload en de muziek is totaal mijn smaak niet. Erg jammer. Ik had eerder weleens sampeltjes gehoord, daar was ik toen ook niet echt onder de indruk. Kheb het dus voor de tweede keer geprobeerd, maar nee. Ik ga het album niet kopen (had ik anders wel gedaan, een gedownloade versie vind ik 10 keer niks ).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten