Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Groetjes Ben(die nu wel erg ondeugend is en eigenlijk heel erg netjes zichzelf opgevoed heeft ![]()
|
hmmz... moet je eens een wat vrolijker aflevering kijken...
![]() 6.07 Once More With Feeling... hebben ze een musical van 1 aflevering gemaakt... ![]()
||
Citaat:
hmmm niet zo spoileren he En idd. die aflevering is geweldig, vooral omdat het gewoon in het geheel past, het is niet echt een onlogische aflevering zeg maar. And i love Sweet in there
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind Tara's liedje leuk, en die van Giles... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Kben iig wel erg nieuwsgierig naar de nieuwe afleveringen hoe glory verslagen gaat worden en hoe het met the key (dawn) afloopt.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ripper
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ripper
||
Citaat:
![]() Maar anders kan ik best liedjes naar je toesturen, hoor, laat het me maar weten. ![]() En als je het album kopen wil, kun je dat het beste via Proxis.nl doen, dat heb ik ook gedaan. ![]() Ripper
|
![]() |
Nah, ik vind sowieso Buffy helemaal niks, dus misschien mag ik er wel niets over zeggen..maar doe t toch.
![]() Het was idd best zielig allemaal, die moeder leek ook heel erg...echt..dood. M'n zusjes: daar hebben ze een echt lijk voor gebruikt! Maar Sarah Michelle Gellar kan écht niet acteren.. Ze ziet haar moeder dood liggen en zegt 100 keer achter elkaar: "Mommy? Mommy? Mommy? Mommy? Mommy? Mommy? enz.. Kind! Je moeder is DOOD! Nou ja goed, dat zal het script dan wel geweest zijn..? |
![]() |
||
Citaat:
Dat deed zij daar dus ook en ze hoopte gewoon op een antwoord..... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Laat ons maar horen wat je van de rest van het album vindt, zodra je het hebt. ![]() Ripper
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sarah kan niet acteren. Kiss my @rse ![]() Ik ben het helemaal met Darvan eens. Op dat moment kun je echt niet meer helder nadenken en je hoopt dan dat het een droom is. Dit gebeurde onverwachts. Ik kan het me echt wel bij voorstellen. Het script is overigens door Joss Whedon geschreven die zelf zoiets heeft meegemaakt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vond het wel realistisch overkomen... zielig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ripper
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() En over SMG's acteren: ze kan WEL acteren! Ik vond het juist knap gedaan, toen ze haar moeder vond... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind SMG ook een relatief begaafde actrice. Ze is zeker niet slecht, er zijn tenslotte genoeg acteurs en actrices van series die tenenkrommend dramatisch slecht zijn. Groetjes Ben(die zelf totaal niet kan acteren ![]()
||
Citaat:
![]() Best wel goeie service heeft Proxis, maar ik vind het wel lang duren voordat men je bestelling verwerkt heeft, dat duurt ongeveer een weekje. Maar als ze de bestelling verwerkt hebben, heb je je item binnen een week. Dus Inge13, als je in de lokale CD-winkeltjes niets vindt, of bij tekort aan creditcards of iets dergelijks, kun je het altijd nog bij Proxis proberen. ![]() Ripper
|
Als we het toch over acteerwerk hebben, ik vind ook dat SMG (wow, hippe afko
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Offtopic: kom een keertje online, kunnen we tsjetten, hebbu toegevoegd.... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jullie hebben het steeds over de cd van ASH. Ik weet trouwens wel een plek waar je alle trackjes kunt download (niet op Kazaa). Ik heb er een paar gedownload en de muziek is totaal mijn smaak niet. Erg jammer. Ik had eerder weleens sampeltjes gehoord, daar was ik toen ook niet echt onder de indruk. Kheb het dus voor de tweede keer geprobeerd, maar nee. Ik ga het album niet kopen (had ik anders wel gedaan, een gedownloade versie vind ik 10 keer niks
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|