Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik blijf mayB zitten; eerste rapport was echt zwaar ok (veel 6-en/7-en en 8-en), tweede rapport was ik voor de meeste vakken flink achteruit gegaan en nu gaat het zowat met al m'n profielvakken (N&G) zwaar K*T
![]() Ik heb zo ongeveer hetzelfde probleem: ik heb erg gewoon weinig zin meer in; loop bij de meeste vakken echt ver achter, met als gevolg dat je de stof op een gegeven moment nie (meer) snapt. En jah...dan heb je dus weinig zin om het allemaal in te halen. (is dat bij jou ook?) Maar aan de andere kant moet ik gewoon nog ff kei hard doorleren, want het hangt er echt van af hoe ik het dit trimester doe. Ik heb geen zin om te blijven zitten, voornamelijk omdat ik dan nog een (extra) jaar duits/gym heb (wat ik echt haat!!). En ja, dat zijn juist de vakken die je niet zomaar kan wegschrappen omdat je daar vorig jaar voldoende voor stond. Als je echt zeker weet dat je blijft zitten, zou'k ik als ik jou was de laatste weken toch ff m'n best gaan doen, dan heb je het volgend jaar misschien wel niet zo zwaar, omdat je de stof dan al snapt, en het dan slecht een kwestie van leren is. Suc6/Sterkte!! |
![]() |
|
![]() |
Ik blijf dit jaar ook zittuh in 4Havo..
Ik ga nu zowat nooit meer naar de lessen toe omdat ik er toch niks doe.. toetsen enzo maaak ik niet jah alleen van de vakken die ik dit jaar afsluit.. ANW Frans Maatschappij... en PO enzo.. maak ik ook niet meer... jah heel af en toe.. Maar jah ik vind het zelf helemaal niet erg om te blijven zittuh.. vind het eigenlijk wel lekker anders had ik nu vet hard moeten gaan werken en daar heb ik nou totaal geen zin in.. en blijf liever dit jaar zittuh dan volgend jaar..... ![]()
||
Citaat:
![]() Ik ga nog wel m'n profielwerkstuk nu maken! Daar ben ik ontzettend blij mee, ben ik daar al vanaf. Ik ga het maken met mensen die wel naar ath6 gaan, dus die kunnen me er mooi doorheenslepen. ![]()
|
Tsja, ik ben ook blijven zitten (2 jaar geleden, in 4VWO).. gemotiveerd ben ik sindsdien al lang niet meer. Ik maak zo nu en dan een praktische opdracht of boekverslag, en leer (op het allerlaatste moment) in de proefwerkweek.. maar das dan ook alles, opgaven e.d. maak ik vrijwel niet meer. Zegmaar alles dat we niet hoeven in te leveren of waar je geen punt voor krijgt doe ik niet. Er moet 'druk' achter zitten
![]() Maarja, tot dusver gaat het prima zo dit schooljaar... dus blijkbaar is het ook niet echt nodig. Ben in ieder geval niet van plan om nog een keer te blijven zitten (en dus van school gekicked te worden ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Medicatie.... Verwijderd | 51 | 16-07-2009 00:41 | |
Algemene schoolzaken |
Ik heb jullie hulp nodig! LaAnnE. | 20 | 23-01-2007 20:12 | |