Advertentie | |
|
![]() |
|
Vanavond uur of half acht effe een alcoholische versnapering drinken, dan naar de "MC Donalds" lees Koffieshop zo noemen wij dat aan de telefoon. Dan lekker op een bijna leeg parkeer terrein chillen tot een uur of twaalf dan naar die jongen en zijn zus waar ik mee ga blowen naar huis. Daar op de slaapkamer nog een jointje roken paar pilsjes drinken en dan naar huis pitten.
Of Want ik zit nog te twijfelen. Dadelijk naar de c100 fietsen fles wodka halen die op mijn kamer opdrinken terwijl ik de dvd van jiskefet kijk. Dan Rond een uur of half tien naar de plaatselijke discotheek/Cafe waar tot zo een drie uur blijven rond hangen en dan in de shoarma keet de boel op stelten gaan zetten en dan een taxi zoeken om weer thuis te komen. Een dilemma en nog een dik uur om te beslissen. ![]()
|
Eerst dadelijk een uurtje werken, dan puteren en rond 10 uur, half 11 naar de stad, daar zie ik mijn vrienden (die gaan naar de bios maar ik ga niet mee omdat ik nog een en ander hier moet doen) en dan gaan we FEESTUHUHUHUHUH!!! In de Celebration uiteraard...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
World of Warcraft Deel V Alpha_Omega | 500 | 14-12-2005 21:55 | |
Films, TV & Radio |
Hoe ziet jullie zaterdagavond er eruit?? Annoniempie | 7 | 10-04-2004 17:38 |