Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2002, 00:40
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ikke wel maar ja ik weet niet of ze t doorhad kgeloof van wel heeft dr gelukkig niks van gezegd!!!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 00:42
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
gelukkig niet...

nou ja... t maakt ook weinig uit... als ze nou me piemelotje zien of nie... sgeit aan, toch?
Oud 25-05-2002, 00:46
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Embraced Pale Death schreef:
gelukkig niet...

nou ja... t maakt ook weinig uit... als ze nou me piemelotje zien of nie... sgeit aan, toch?
humz nou ik ben toch meer van de privacy hoor!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 00:49
Embraced Pale Death
jah, ik heb et ook liever niet, ofzo
maar de wereld vergaat niet...
ik zou het ook kunnen begrijpen als ik iemand anders stiekem zat te masturberen en ik betrapte hem/haar... ik bedoel, masturberen is menselijk...
Oud 25-05-2002, 00:53
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Embraced Pale Death schreef:
jah, ik heb et ook liever niet, ofzo
maar de wereld vergaat niet...
ik zou het ook kunnen begrijpen als ik iemand anders stiekem zat te masturberen en ik betrapte hem/haar... ik bedoel, masturberen is menselijk...
das waar!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 10:03
mathfreak
mathfreak is offline
Hier is al eens een topic over geweest: http://forum.scholieren.com/showthre...hlight=betrapt
Oud 25-05-2002, 13:57
*Legolas*
*Legolas* is offline
Al vaak zat betrapt.. maar boeit nie, zegguh ze hier toch nix van..
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 15:47
boemboem
boemboem is offline
Nee, en ik vind dat maar best ook
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 16:26
Verwijderd
Neej, hoewel ik wel es gestoord ben
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 21:32
Black-X
Black-X is offline
Niet echt betrapt... wel es dat er ineens iemand kwam binnenlopen maar dan doe je je broek maar weer snel dicht , k zit gwoonlijk met me rug naar de deur...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 02:17
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Neej, hoewel ik wel es gestoord ben
Ik ben altijd gestoord, maar nog nooit betrapt.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 02:51
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef:
Eerst betrapt worden en dan sterven, maar julliemoeten ff me stukje lezen dat voor die nare man staat
ok
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 13:05
Verwijderd
Neej! Gelukkig niet! Wel op het nippertje enzow.. En vaak zat gestoord ja.. maar ja
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 14:46
Shadow[GPW]
Shadow[GPW] is offline
nee eigelijk niet, wel Bijna steeds
Oud 26-05-2002, 17:33
Lievelotje
Lievelotje is offline
Euh toch zo ongeveer een beetje. Was alleen thuis en had beneden op de bang wat liggen vingeren voor de televisie, tot ik gebeld werd door een vriendin. Terwijl ik aan de andere kant van de kamer zat te bellen kwam mu zus thuis met dur vriendjuh en die twee ploften vroluk op de bank, waarvoor ik vanuit mijn positie zo mun natte string kon zien liggen
Toen mu zus wat te drinken was wezen halen voor hun twee zag ze hem liggen, raapte hem op, keek mij eens treiterend aan en zwierde hem zo op tafel. Omdat ik een nachthemdje aan had en mijn ondergoed dus duidelijk niet meer, zaten die twee daar te ginnegappen terwijl ik een telefoongesprek trachte te voeren. Heb mun zus nog een beetje teruggepakt door heel brutaal voor de neus van heer vriendje mun slipje weer aan te trekken, maar lullig bleef het wel
Oud 26-05-2002, 21:51
Embraced Pale Death
Citaat:
Lievelotje schreef:
Heb mun zus nog een beetje teruggepakt door heel brutaal voor de neus van heer vriendje mun slipje weer aan te trekken, maar lullig bleef het wel
Oud 26-05-2002, 23:02
M@TRIX
M@TRIX is offline
nie egt geloof ik...
Oud 27-05-2002, 11:24
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Lievelotje schreef:
Euh toch zo ongeveer een beetje. Was alleen thuis en had beneden op de bang wat liggen vingeren voor de televisie, tot ik gebeld werd door een vriendin. Terwijl ik aan de andere kant van de kamer zat te bellen kwam mu zus thuis met dur vriendjuh en die twee ploften vroluk op de bank, waarvoor ik vanuit mijn positie zo mun natte string kon zien liggen
Toen mu zus wat te drinken was wezen halen voor hun twee zag ze hem liggen, raapte hem op, keek mij eens treiterend aan en zwierde hem zo op tafel. Omdat ik een nachthemdje aan had en mijn ondergoed dus duidelijk niet meer, zaten die twee daar te ginnegappen terwijl ik een telefoongesprek trachte te voeren. Heb mun zus nog een beetje teruggepakt door heel brutaal voor de neus van heer vriendje mun slipje weer aan te trekken, maar lullig bleef het wel
whhahaah LOL goed gedaan meid vond ie vast niet erg!!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 11:27
Lievelotje
Lievelotje is offline
me zus wel, heeft drie dagen niks tegen me willen zeggen de mutz, had ze me maar niet zo moeten uitdagen
Oud 27-05-2002, 15:41
metalgirl
metalgirl is offline
Neuh... Niet echt betrapt eigenlijk. Wel gestoord ja. Als je lekker onder je dekbedje bezig bent enzo, maar dan hebben ze het toch niet door. Of als je gebeld wordt dan, alhoewel dat in sommige gevallen ook weer niet echt "storen" is...
Oud 27-05-2002, 19:45
Winner
Winner is offline
Bes wel vaak bijna. Bij mij kloppen ze nooit.
Oud 27-05-2002, 20:02
Verwijderd
Ja hoor, alleen hebben ze het nooit gezegd ofzo. Meestal is het dan van "kut ze kloppen" op de deur en dan probeer ik in allerijl nog mijn broek omhoog te trekken. Dan ziet 't er een beetje raar uit als ze binnenkomen. Dit is een paar keer gebeurd (o.a. met zus, broertje, pa en ma). Niemand heeft er ooit iets van gezegd, dus ik weet niet zeker of ze me écht betrapt hebben. Alleen mijn broertje heeft het later tegen me gezegd. Ik ben in ieder geval blij dat ze me nooit in volle glorie hebben aanschouwd
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten