Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dan komt dat voorwerp, gun of beest
![]() @ Screaming Slave, Grinttegel zit ook in [-V-] ja enne mwa we zijn wel redelijk goed *kuch*. Eergisteren -=EFL=- verslagen, weet niet of je dat iets zegt maar die zijn opzich wel goed ![]() Laatst gewijzigd op 12-03-2004 om 16:40. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() @Dr0_ol, summon warshell is het, en dan summon je een onbestuurbare redeemershell (de raket dus). |
![]() |
||
Citaat:
Ik zat in Kr-clan en hebben van aos gewonnen die 1e stonden. Dus who carez. En al helemaal rys...die clan was onactive voor een super lange tijd.En GC werd gebanned van Unreal tournament...om bepaalde redenen.Maar ik had hem welleens op een foto gezien,en kon begrijpen waarom ![]() Dikke bomberjack ofzoiets hahahahaha De masters waren echter Pw killer....of Pw matrix. Had een match tegen pw killer....en met -3 verloren ofzo...ging krap aan.We schoten mekaar gewoon letterlijk van de lucht.... Dus op een gegeven moment moest je gewoon goed kijken en schatten hoe en waar je moest spring.of anders gewoon op de begaande grond blijven. i'll be back ! MJ
||
Verwijderd
|
Citaat:
In any deathmatch level, once the game starts and you can fly around to view the level, enable the god code. Exit cheat mode and press the fire button to start the match. Once the match is started, enable the summon warheadlauncher, allammo, and fly codes. Exit cheat mode. If the Redeemer is not already out, press 0 and enjoy. You will not get hurt if you get shot by someone, or if you go in the explosion from your Redeemer. Note: this will work in CTF, Domination, and Assault. Note: If you enable the fly code before you press the fire button to start the match, you will not be allowed to do so." ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
je zei nuclearwarhead, sorry. daar staat geen nuclearwarhead, niet eens met heel veel fantasie.
@mohammedjalal, je bent altijd een newbie geweest man, laat me niet lachen. ik versla je zelfs nu probably easy terwijl ik al 5 jaar niet gespeeld heb ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Em ja.. Ik speel sinds 4 maand weer tactical ops.. 2-3 weekjes nu, zit in een redelijk goede clan.. denk ik ![]() Komt er zo'n gozer aan die in de clan wil, claimed dat hij de beste member "ownt" en zegt dat hij erin moet. Dus die knakker die de trials afneemt:"Dan kan je mij makkelijk verslaan, Dribbler (ik dus) spec jij maar, even kijken of hij niet te veel campt e.d.". Ik had dus ook van hem gewonnen en ik verwachtte er wat van. Regels uitgelegd, nou beginnen maar. De excuses kwamen al, "lag man, pfff gestoord op mirc, jezus muis zit vast, god mn tft scherm doet weer raar, ik heb mn dag niet." Toen hij wist dat hij het niet zou halen ging hij de hele clan voor noobs uitmaken en zeggen dat hij ons allemaal makkelijk aankon, terwijl hij net bruut was afgeslacht... Clanleader hoort het, zegt ie:"Hmmm.. let him in, we could use a proper jester ![]() Bij deze MJ.... nu ik er aan denk.. in die clan zit een gozer met de naam MJ ![]() p.s. Ik had het warhead goed... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Gamen op EEE Batave | 4 | 26-01-2011 16:30 | |
Games |
de beste games die ooit gemaakt zijn Verwijderd | 287 | 28-05-2008 15:35 | |
Games |
game girls ? SilverBlue | 176 | 10-08-2005 23:33 | |